Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 O nee, niet zomaar mensen aan de deur, natuurlijk niet. En Spirit, het is puur speculeren hè. En ik wil geen oorlog met @Bor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 17 minuten geleden zei Bor: Ik zou het bij mij ook maar niet proberen. Tenzij je oorlog wilt. Was net onderweg met bloemen en chocolade. Dan draai ik maar weer om ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 1 uur geleden zei bumperjim: Bref Dat las ik ff anders Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 8 minuten geleden zei Vocatus: Was net onderweg met bloemen en chocolade. Dan draai ik maar weer om Jij ook al was ook onderweg maar weer omgedraaid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 En IK snap het niet....graag uitleg?!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 26 minuten geleden zei Bor: @Vocatusleg jij het ff uit? Ik dacht bij 'bref' aan de afkorting voor 'bier referentie'. Waar @Boraan dacht weet ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 3 uur geleden zei Lieke7777: Heb hem wel aantal keren online voorbij zien komen . Ik lees af en toe ff mee. Gaat goed hier, weinig te melden. Geen nieuws = goed nieuws. nancy, Musashi, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Huh? Hoe kan dat nou? Een trex nam passen van 6 meter Alsjemenou https://www.nu.nl/wetenschap-quest/6128978/grote-tanden-maar-kleine-passen-t-rex-liep-niet-veel-sneller-dan-de-mens.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 3 uur geleden zei Vocatus: Was net onderweg met bloemen en chocolade. Dan draai ik maar weer om Toe nou, @Bor is alleen in te palmen met ijs met aardbeien, slagroom, chocolade en nootjes. En de juiste looks uiteraard. Waar ik een bak vol van opvreet as we speak. Vocatus en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Even het verhaal van 'oren uitspuiten bij mammie' afmaken. Ze hoefden niet te worden uitgespoten. Ze waren 'schoon als babyoortjes'.. De woorden van de huisarts. M'n moeder is een zeurpiet... Volgende week nieuwe gehoorapparaatjes aanmeten. Daar is ze wél aan toe. Echt heel erg aan toe. IJsvogel, Lieke7777, Vocatus en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 1 uur geleden zei Quinn: Toe nou, @Bor is alleen in te palmen met ijs met aardbeien, slagroom, chocolade en nootjes. En de juiste looks uiteraard. Waar ik een bak vol van opvreet as we speak. Een bak vol juiste looks?? Waar haal je die? Quinn, Rover en Tatum reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Bal gehakt, geb. aardappels en een heerlijke gestoofde venkelknol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 1 uur geleden zei Kohtje: Een bak vol juiste looks?? Waar haal je die? Een beetje van mezelf en een beetje van maggi. Instantnoodles met dumplings. En mijn derde sigaret van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Ik sneed mezelf flink met een vleesmes in de vinger. Echt bloeden. Toen naar landal ehbo. Daar zeiden ze niet meer te kunnen doen dan watten en afdekken. Ze hebben me doorverwezen naar ziekenhuis spoedpost. Daar net aangekomen. Hey mocht ik dit niet overleven wil ik jullie alvast graag vertellen: Mijn tv gaat naar quinn. Lieke mag mijn bank hebben. Mijn goudviscollectie gaat naar Bor. Rosee, Lieke7777 en ikkanhet reageerden hierop 2 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vocatus Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Zojuist zei Pinkman: Waren dit je laatste woorden die je hier wilde delen? Haha ja. Het gaat zo gehecht worden. Je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) Aan het begin van de middag werd de AA meeting afgezegd. Dat vond ik jammer maar toen ik vanmiddag bij Brijder was geweest was ik blij toe, ben kapot!! Bijna 2 uur met mijn behandelaar zitten praten. Het was heftig en confronterend, er zit zoveel meer als ik dacht Hij wil eigenlijk diagnostiek uitvoeren in de kliniek, daarvoor zou ik 6 weken intern moeten. Ik heb aangegeven dat ik overal aan mee wil werken maar echt geen 6 weken weg kan bij mijn gezin! Hij gaat nu overleggen met de arts wat de opties zijn. Misschien ambulant in de kliniek... Ook heeft hij heel duidelijk aangegeven dat ik echt aan het werk moet met mijn interne motivatie. Nu hangt mijn nuchterheid eigenlijk alleen aan het externe (op moeilijke momenten). Lastig, veel om over na te denken. Hoofdpijn van 21 april 2021 bewerkt door VIII Lieke7777 en Rover reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Mijn lachende like is vanwege je laatste zin Vocatus. Sterkte natuurlijk met je vinger. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 (bewerkt) @Vocatus wat lief je bank zal deze koesteren zonder gekheid . Sterkte met je vinger hechten . 21 april 2021 bewerkt door Lieke7777 Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @VIII veel nadenkstof voor je . Laat het even bezinken voor vandaag ' bedenk je ook vergeef mij als ik het mis heb . Het AA stappen programma geeft ook veel interne motivatie openbaring belangrijk is om toch zo snel mogelijk een sponsor te zoeken die je ook hier bij kan helpen. Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Wat vinden jullie dan voorbeelden van interne en externe motivatie? Ik begrijp het verschil niet zo goed in de praktijk...ik snap wel de betekenis natuurlijk maar kan me er niet direct een praktisch voorbeeld bij bedenken...intern vb ik wil geen katers meer, extern ik wil fitter naar mijn werk? Is het zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @Vocatus hoe top je tv vast ook is, ik hoop dat je er zelf nog lang naar kijken mag. Sterkte met de vinger, wellicht is er een schone nachtzuster? Vocatus reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Intrinsieke motivatie is de motivatie die vanuit jezelf komt. Als je intrinsiek gemotiveerd bent, doe je iets omdat je het graag wilt, niet omdat je van buiten af wordt gemotiveerd dit te doen. Bij extrinsieke motivatie doe je iets omdat dit van een ander moet of omdat er een andere externe prikkel is die je drijft. ik zie het als dit .. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 Dank @Lieke7777 ik geloof dan wel dat mijn motivatie intrinsiek is, oef! Het komt van diep van binnen uit... extern geeft eerder aanleiding om wel te drinken...sociale druk zoals Allee komaan eentje toch...daar heb ik schrik voor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 48 minuten geleden zei VIII: Nu hangt mijn nuchterheid eigenlijk alleen aan het externe (op moeilijke momenten). Lastig, veel om over na te denken. Hoofdpijn van Maar herken je dat bij jezelf? Dat je geen interne motivatie hebt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 april 2021 Rapport Share Geplaatst 21 april 2021 @Musashi tegenover sterke extrinsieke verleiding een grote intrinsieke motivatie zetten. Bij veel situaties kun je die van tevoren wat bedenken ook. Musashi reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden