Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

geen zon buiten? Dan een zonnetje binnen. De ranonkels waren in de aanbieding. Bloemen waar ik altijd vrolijk van wordt. Hop uit bed en mijn moeder helpen met opstaan, ontbijt, medicijnen enz. In het weekend geen thuiszorg. Daarna eerst bloemen scoren. 

 

bewerkt door Maja
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen,

@niks vroeger wakker dan je baby? Overkomt me haast nooit! Zij is meestal onze wekker. Ik zou me nog eens lekker omdraaien als ik jou was!!;) of ga je werken mss dan heb je pech!

ik wil naar familie fietsen vandaag om te praten over het hele familiedrama. Zal vroeg moeten vertrekken want gaat regenen met bakken uit de hemel! 

bewerkt door Musashi
Spellingschecker is wakkerder dan ik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wakker met stress over wat ik volgende week allemaal moet. Slaat nergens op want het is nu zaterdagochtend :huh: Kzou wel willen dat de stress pas op het allerlaatste moment kwam. 

Of helemaal niet, eigenlijk, nu ik er wat langer over nadenk :D 

Maar ja leg dat de stress maar eens uit...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bumperjim, staan er volgende week dan 'vreemde' of extra dingen op het program??? 

@Sowhatstress voor de prik op zich of voor Astrazeneca ?
Ik kreeg van schoonzoon een link doorgestuurd om een afspraak in te boeken voor de vaccinatie voor mensen geboren in 1951 of eerder. 
Ikzelf mag dus nog niet, maar Kees wel... gelijk ingeboekt voor a.s. woensdag. En in de bevestiging stond dat het met Pfizer gebeurt, mooi. 
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarvoor precies Sowhat?

Goeie morgen mensen. Mijn kater een ouwe van 18 jaar gaat achteruit. Hij loopt slecht slaapt veel en mauw 's nachts uren lang tot ie een bloempot voorbij ziet sjezen (grapje hoor).  Hij vreet heel veel maar is echt mager. Ben begonnen bij hem met een druppeltje sterk verdunde cbd-olie voor het lop;en. Kijken of dat een beetje helpt. Het is zo'n lieve goeierd, maar moet geen pijn hebben.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook goeie morgen!

Eerst een frisse neus halen, dan nog een paar uur werken en de rest van de dag vrij. 

De dochters zijn sinds gisterenavond voor een week bij hun vader, dus heb veel vrije tijd dit weekend, nog ff nadenken hoe ik die ga invullen... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@bolletje Dat is dubbel, ik heb die tijd wel nodig om te ontstressen en te ontspannen, de kinderen zijn 11 en 12 zijn het grootste deel van de tijd bij mij (één weekend om de twee weken en de helft van de vakanties bij hun vader) maar met heel die corona-episode zijn de mogelijkheden om iets te doen beperkt, en alleen thuis zitten is natuurlijk een mooie gelegenheid om me even van de wereld af te sluiten met de fles als compagnon...

Maar vandaag niet hoor, ben in een redelijk onbestemde bui, maar ik blijf nuchter vandaag.

@Yvonnedankje, ik doe mee met dat bakje koffie :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Quinn:

Ben cadeaus aan het bedenken voor de komende verjaardagen. Dat is vet ingewikkeld als je niet een paar dagen naar weet ik veel waar kunt doen.

Ik struin het internet af voor cadeaus in deze tijd Quinn... hoef ik me ook niet druk te maken over 1,5 meter... het is even niet anders.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Musashi:

Goeie morgen,

@niks vroeger wakker dan je baby? Overkomt me haast nooit! Zij is meestal onze wekker. Ik zou me nog eens lekker omdraaien als ik jou was!!;) of ga je werken mss dan heb je pech!

ik wil naar familie fietsen vandaag om te praten over het hele familiedrama. Zal vroeg moeten vertrekken want gaat regenen met bakken uit de hemel! 

Hier ook niet hoor. Maar ze is wakker, gedronken en nu met papa naar de markt. Wat leuk @Quinn een cadeautje, ik ben volgende week jarig!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach @Cleo66 wat naar dat het zo liep. Kan me indenken dat je het gevoel hebt dat je voor de kar gespannen bent. Kun je iets praktisch doen om je vriend te helpen? Of er gewoon zijn? 

Over de cadeau toestanden, ik ben gek op cadeaus bedenken en geven. Mijn beperkte manier om te uiten hoe gek ik op mensen ben. Meestal probeert D een beetje een rem erop te houden, vooral als het om de kinderen gaat, maar nou is het voor haar. Dus kan niet gek genoeg. 

Zal m'n manische kant wel zijn.

bewerkt door Quinn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...