Spring naar bijdragen

Zaterdag 10 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Pff als het gaat om die paar trombosegevallen met AstraZeneca... dan kan je ook zeggen ik wil geen kinderen want ik ben bang om een vierling te krijgen. Risico is ongeveer even groot.

Geef mij maar gauw een vaccin hoor. Maar dan laat ik me ook niet meer downlocken als het gebeurd is. Dan mogen de weigeraars lekker thuis blijven. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei Sowhat:

Prik zit erin @Smaragd, nu nog geen stijve arm.

Wat C betreft denk ik dat je echt alles hebt gedaan wat je kon doen. Goed dat je hierover gaat praten! 

Goed gedaan en echt die stijve arm krijg je morgen, bijna iedereen heeft dat. Meestal 1 of 2 dagen. Zo een pijn en heb een hoge pijngrens, althans dacht ik. Wil je niet bang maken. Eerlijk zeggen morgen, je voelt het echt.

En ja zonder vaccinatie gaan wij niet van dit afkomen dus het moet wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben idd gevaccineerd  maar baal gewoon  dat  het leven  er gewoon  nog  niet  door  veranderd  .

Werken nog steeds  met mondkapjes  handschoenen  aan  zo afstandelijk  allemaal  . 

En mensen die zich  niet  laten  vaccineren  :( ieder  zijn keus  zal daar verder niets over  zeggen  of mijn mening over  opduwen. Heb  daar niet een uitgesproken  mening  ook over eigenlijk  .

Maar  had gehoopt  door vaccinatie  toch wat meer  vrijheid  terug te krijgen  nu is het zelfs  gewoon  nog afwachten of de zomer  vakantie  door kan gaan en dan ben je  gewoon  7 maanden verder na de  1 ste vaccinatie  ronde  . 

En je  ziet nog  steeds  besmettingen  plaats vinden  soms denk ik hoe  dan ..  

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar hoe meer mensen zich laten vaccineren, er zijn niet genoeg vaccins maar goed. Des te sneller het weer wat normaler kan gaan worden. Zal toch echt moeten een keer.

Door alle versoepelingen, voorzie ik alweer in een lock-down tijdens de zomer. Beter strenger tot aan de zomer maar goed. Ben geen expert en werk ook al langer dan een jaar met een mondkap op. Je raakt er zelfs aan gewend, afgezien van de jeuk en het niet knuffelen met mijn zorgvragers. Ze kussen mij toch wel hoor want ze zijn dement. Ik laat dat toe. Zij zijn gevaccineerd en ik ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lieke7777bepaalde zorgvragers worden zelfs agressief door de mondkapjes, zeker de zorgvragers die niet goed kunnen horen. Ik probeer het uit te leggen van dat virus.

Hun antwoord ben je gek geworden? Ik leg het ook niet meer uit daardoor.

Heeft geen zin, belevingsgericht. Er komen snel nieuwe regels weer aan. Knuffelen in het verpleeghuis, zij gaan bij ons versoepelen, is een goed teken. Probeer het maar posi te bezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd   reacties  van  zorgvragers  gelukkig heb  ik geen  agressie hier op meegemaakt wel dat het  maar gek is dat je het op je gezicht  hebt  staan. 

Heb veel gezegd  dat dit  mijn feestneus  was en dan voluit inzetten  " mien waar is je  feestneus  :D "  geheid  slaat dit aan .. hahaha  . 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei nancy:

Mijn man kan nu vrijdag voor prik 1, maar pas halverwege juli voor prik 2.  Ik ben ruim 5 jaren jonger. Voorlopig ben ik nog niet aan de beurt, die zomervakantie gaat 'em dus niet worden...

Jouw nadeel is dat je veel te jong bent, is compliment hoor!!!:D;)

@Lieke7777 heb alleen cashewnootjes, heb je niks aan nu, weet het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...