niks Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen! De dag is weer begonnen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja Niks, daar valt niets tegen in te brengen. Goedemorgen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 11 uur geslapen en nog moe, zou dat nou allemaal met de ouderdom te maken hebben, of gisteren toch weer te hard gewerkt. Maja, niks en Quinn reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gekko Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Musashi Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goei morgen laatste werkdag oef! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VIII Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen Fijne dag allemaal! @spiritde nacht goed doorgekomen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Goedemorgen frummers, Een strakblauwe hemel, zon dus, wat wil een mens nog meer? (een beetje behaaglijke temperatuur misschien ) Wasje hangt al buiten te drogen inmiddels.... Eerst maar een bakje nu. 9 april 2021 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Morgen all.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen. Niks bijzonders hier hoor. Heb net mijn zoon de fles gevoerd. lady jane, Lika, niks en 6 anderen reageerden hierop 9 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goedemorgen Quinn. Niks bijzonders en toch zo bijzonder... Wat is het mooi dat te lezen.... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ja hè? Ik zit ook met een belachelijke grijns hoor. Tatum, rapilos en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 (bewerkt) Quinn als het niet meer lukt, ik heb een opleiding van 4 jaar gevolgd in het flessen geven. Ben werken kanjers. 9 april 2021 bewerkt door bolletje Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hahaha... eerlijk: ik zit hier 30 kilometer verderop ook met een big smile en een gelukzalig gevoel... Gek dat zo'n simpel zinnetje zoveel kan doen. Ik gun het je zo verschrikkelijk Quinn... Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 4 minuten geleden zei Quinn: Goedemorgen. Niks bijzonders hier hoor. Heb net mijn zoon de fles gevoerd. Krijgen we nu van jou ook al baby gebrabbel? Lieke7777, nancy en Quinn reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Goeiemorgen allemaal, DAGPACT:Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Zojuist zei niks: Krijgen we nu van jou ook al baby gebrabbel? Ja, totdat zelfs jij er gek van wordt niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 ditjes, datjes and babytalk een hele mooie morgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 denk dat ik ook de was maar even ga doen in het weekend wordt het niks met buiten drogen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Ik heb net ook even de weersverwachting bekeken. Bagger, bagger en nog eens bagger... Zelfs het zonnetje dat hier nu schijnt schijnt niet te schijnen nu. Voordat ik dat zelf door ga krijgen ga ik maar even snel met de hond er op uit.... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 9 april 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Quinn heerlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Vandaag kan ik dan eindelijk bij mijn kapper terecht: het coronakapsel moet eraf. Ik heb een hekel aan kappers, was het maar alvast voorbij. Dat knippen gaat wel, maar dat verven duurt altijd zo lang, vreselijk. Maar goed, wat moet dat moet. Er zijn ergere dingen. niks, Vocatus, VIII en 3 anderen reageerden hierop 5 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Hardgelopen met hond vanochtend in "canicross mode". Gaat weer lekker, over korte afstand (nog geen 3 km) maar wel dik 12 km/h gemiddeld. Vind het niet slecht voor een hond met zere heupen, met dank aan de injecties. Ze wil het zo graag, en ik wil het ook zo graag, maar we moeten ons vreselijk inhouden om nu niet weer te ver te gaan. Het is wat het is... lady jane, Lieke7777, niks en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 9 april 2021 Rapport Share Geplaatst 9 april 2021 Wat heb ik toch een lekker leven, waarom iemand gaat zitten lijden bij de kapper ontgaat me volledig . niks en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden