Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Dank!

@Borhet kopt helemaal wat jij tikt.

Mocht ik het onverhoopt wel doen, wil ik graag dat men mij er ook op wijst. Ik moet dan uitloggen, al zal ik het zelf eerder moeten herkennen. Irl heb ik dit juist niet, alleen op dit forum. Weet niet waardoor dat komt, de spiegel te groot? Wil ik het niet lezen/horen? Lijk soms wel een ander iemand dan in het echt en dat vind ik beangstigend en heel vervelend voor jullie. Durf dan ook de volgende dag bijna niet terug te lezen. Dit heb ik ook als ik dus niet gedronken heb en de emotionele kater de dag nadien is nog erger dan natuurlijk.  En ik krijg er niemand mee terug, stoot alleen maar mensen af. Hier hou ik het even bij, genoeg ruimte ingenomen.

Ga mij richten op lekker eten maken en fijne avond met wat familie. Klein maar fijn zo, beter.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd respect man. 

@Rudy ik dacht ook niet dat je al halverwege gangpad 12 lag hoor. Het surrealistische zit hem voor mij meer in dat je welhaast een mythisch figuur bent, die ineens in een heel dagelijks gesprek zit. Ik houd overigens van surrealisme. En dank je wel.

Jongens (m/v) ik ben verschrikkelijk labiel vandaag, niks voor mij en ik vind er niks aan ook. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben gestopt met roken omdat ik niet echt kon zingen, altijd dat hoestje,  snel adem tekort. Het werd storend.
Ik ben in oktober gestopt omdat in december zonder gedoe mee wilde kunnen zingen in het Concertgebouw, dat leek me geweldig.
En dat is gelukt. 

Ik ben dus niet direct voor mijn gezondheid gestopt, maar dat was wel een heel fijn neveneffect.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Bor:

Dat dus, @Smaragd. Ik heb het in rl ook. Dan denkt husband weer dat ik gezopen heb, stiekem ofzo, ik weer boos en verongelijkt, ruzie, en ik snap hem niet en hij mij niet. En zo gaat dat dan. Ja erg eng soms, verwarrend, chaos.

Ik ga een kliekje boerenkool met spekjes en rookworst opwarmen. 

Wat eten jullie? 

Bor er is licht aan de horizon. Ik klapte bij ruzie maken helemaal dicht nadien helemaal van de kaart en dan aan de drank, maar ruzie maken kun je leren, een belangrijke regel die ik heb onthouden houden is, niet van het onderwerp afwijken, best lastig:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Rudy:

ruzie maken kun je leren, een belangrijke regel die ik heb onthouden houden is, niet van het onderwerp afwijken, best lastig:rose:

Ik heb nooit geleerd om ruzie te maken, ik kan het nog steeds niet. Doodeng vind ik het. Hoe gek het misschien ook klinkt, ik benijd mensen die het wel kunnen. (Zeker als het daarna weer goed komt) Het lijkt me ergens wel bevrijdend. Of niet??

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ook niet goed ruziemaken. En ook niet tegen ruzie:blush: Hier soep gemaakt, jongste zoon verkouden en keelpijn en soep gaat er altijd in. Morgenochtend coronatest voor hem. Zat nog een afbak broodje in de oven dat ik was vergeten en inmiddels al aantal keer gebakken, pikzwart en hele huis ruikt naar vuurkorf.:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We aten spinaziepasta, lekker & makkelijk met kip stukjes. 
 

In het kader van zingeving. Ik vond een diamant painting, een heel kleintje die ik ooit eens uit een bak had gehaald en gekocht om te proberen. Ik vond het eigenlijk best leuk om te doen. Nu heb ik een grote Japanse bloementuin gekocht met wel een miljard steentjes :o:blink: Voorlopig wat te doen dus. Wil ook graag weer gaan lezen en wat meer gaan schrijven. 
Ik dacht tijd over te houden maar ik denk dat het wel mee gaat vallen ;) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb ruzie maken ook niet geleerd Jannigje, mijn ouders zwegen elkaar dood en als blikken kunnen doden, nou dat wist je dat ze ruzie hadden en dat duurde en duurde de sfeer was om te snijden en die manier van ruzie maken heb ik als kind mee gekregen, als er later in mijn relaties onenigheid of verschil van mening was met enig stem verhef voelde dat voor mij als een persoonlijke aanval alsof ik op de man werd afgerekend, want er was mij ingeprent dat ik niet deugde en dat gevoel komt boven drijven als er ruzie ontstaat, pijnlijk was het en met rollenspel heb ik dan toch wat meer inzicht in het ruziën gekregen maar ik ga het nog steeds uit de weg.

 

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...