Spring naar bijdragen

Dinsdag 6 april 2021


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen 

deze week geen dagpact voor mij,straks weer een weekje weg voor werk en daar kan ik het op de een of andere manier goed vol houden wat niet drinken betreft. 
 

Ik lijk ook wel een steeds grotere afkeer te krijgen tegen drank,wat kunnen sommige mensen er stront eigenwijs van worden zeg. 
 

om moedeloos/machteloos/hopeloos van te worden. 
 

nou ja,in ieder geval een goede spiegel. 
 

ik hoop er nooit meer in te tuimelen 

fijne dag allemaal. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

47 minuten geleden zei niks:

 

Zo jammer, ik geniet er nog elke dag van. Hoop het nog een tijdje vol te houden

 

Zeker doen! Heb het je al gezegd hè, ik moest ook noodgedwongen stoppen toen ik terug ging werken...heb nog even kunnen volhouden alleen s morgens en s avonds...maar niet lang...heb ik toch een traantje om moeten laten...zo gezellig vond ik dat...en je kan het ook niet terug draaien...geniet er maar goed van...zo lang mogelijk!! (Of hoe het goed voelt voor jou natuurlijk) for now: enjoy!! 
en goeie sneeuw morgen iedereen! Alle buitenactiviteiten herbekijken,,,zal veel huishouden worden denk ik...

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen  wat heb ik geslapen  zeg ,   lijkt  wel of ik steeds dieper  en langer  kan slapen dan ik de laatste jaren  gedaan  heb .

Vandaag  een interview  thuis  mbt de familie  zorg  thuis  en onze  ervaring met uhp.

Verder geen plannen vandaag  .

Tenminste  hoef niets  zoals brijder  aa meetings  enz .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Zbb:


 

Ik lijk ook wel een steeds grotere afkeer te krijgen tegen drank,wat kunnen sommige mensen er stront eigenwijs van worden zeg. 
 

om moedeloos/machteloos/hopeloos van te worden. 
 

Dat stadium ben ik al voorbij. Ik zap gewoon weg als er weer slap drama op de buis is. Al die herhalingen ik ken ze al. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemd  dat je wel mag boodschappen  doen en tanken over de grens ? Lijkt mij niet essentiële behoefte   . Maar ja woon er niet  vlak bij de grens  dus  weet niet hoe  dat gegaan is afgelopen  periode .

Maar het lijkt mij  nu even iig  een goed  advies  dat je zonder neg test het land niet  in mag.

Vrees  dat ik mijn zomer  vakantie  ook zoiets zal zijn zonder  test geen  grens  over  . We gaan het zien.

In de AA gedachten  kwm en aanvaarden en er mee om gaan   want  veranderen  kan  je het niet  .

Maar  bljjft balen.

Scheelt  het zoveel op brandstof  en tabaksproducten  in Duitsland  ?    

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lieke7777:

Vreemd  dat je wel mag boodschappen  doen en tanken over de grens ? Maar ja woon er niet  vlak bij de grens  dus  weet niet hoe  dat gegaan is afgelopen  periode .

Maar het lijkt mij  nu even iig  een goed  advies  dat je zonder neg test het land niet  in mag.

Vrees  dat ik mijn zomer  vakantie  ook zoiets zal zijn zonder  test geen  grens  over  . We gaan het zien.

In de AA gedachten  kwm en aanvaarden en er mee om gaan   want  veranderen  kan  je het niet  .

Maar  bljjft balen.

Scheelt  het zoveel op brandstof  en tabaksproducten  in Duitsland  ?    

ja gigantische prijsverschillen hoor vooral met de tabaksproducten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...