Spring naar bijdragen

Eerste paasdag 4 april


niks

Aanbevolen berichten

Goedemorgen,  wat een gezellige drukte hier, allemaal een vrolijk Pasen gewenst. Ik heb vannacht 12uur geslapen 

nadat ik 3maanden achtereen gemiddeld 2 uurtje per nacht heb geslapen, t gaat vooruit ik ben blij.

Net mijn vrouw aan de telefoon gehad die na een heupoperatie de eerste pasjes heeft gezet, ze heeft 2 nieuwe heupen

gekregen en gaat er dus letterlijk op vooruit, ik weer blij dus.

Vandaag is het koers dus ik ben de hele dag onder de pannen.

Nu maar eens aan het paasritueel denken en een eitje koken maar ik denk dat het een uitsmijter wordt.

Heb een fijne dag samen en hou het droog:heart:

 

bewerkt door Rudy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

Wilde een heel verhaal typen, maar eigenlijk gaven @Bert1953en @Ettyer al woorden aan voor mij.

Zonder verdoving leren te durven leven. Daar komt het op neer.

Dankbaar ben ik dat ik die stap heb gezet. Gisteren tot een snoeploos jaarpact voor mezelf besloten. Want ja. Die verdoving zit óók daar. Mezelf nóg beter gaan leren kennen en nóg betere vrienden worden. 

Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Zin in zelfs! 

 

bewerkt door Lika
Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Lika:

Goedemorgen.

Wilde een heel verhaal typen, maar eigenlijk gaven @Bert1953en @Ettyer al woorden aan voor mij.

Zonder verdoving leren te durven leven. Daar komt het op neer.

Dankbaar ben ik dat ik die stap heb gezet. Gisteren tot een snoeploos jaarpact voor mezelf besloten. Want ja. Die verdoving zit óók daar. Mezelf nóg beter gaan leren kennen en nóg betere vrienden worden. 

Ik heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Zin in zelfs! 

 

test

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lika:

 

Zonder verdoving leren te durven leven. Daar komt het op neer.

 

 

Daar komt het zeker op neer! Maar hoe? Ik mag niet drinken maar ze stoppen mij wel vol met benzo's en andere medicatie, dat is goed voor mij op voorschrift van de arts. Hoe kan dat?

Neem ze ook niet in, doe net alsof ik ze inneem, heel gemeen ws maar straks heb ik er nog een verslaving bij en afhankelijkheid.

Heb toch wat terug gelezen, ik schjjn niet echt te zijn??? Alcoholisten zijn soms wel echt, helaas misschien maar is wel zo.

En nog wil ik gecontroleerd gaan drinken en dat is beter. Dit werkt niet.

@Bert1953Dank, helder jij kan het dan moet ik het ook kunnen. Niet nu maar ooit.

Weet ook wel dat je beter eerlijk kan zijn maar ze leren je om te liegen soms.

@Senna33Djw en meerderen.

Wil echt mijn gelijk niet halen maar was best duidelijk. Duidelijker kon niet.

Dit forum is ervoor mensen die er al zijn, blijf ik bij er zijn ook mensen die er niet zijn of nooit komen en het anders wwillen, hoop dat het mag!

En nu Silence want stel je voor dat mensen boos worden, nou en?? 

Nu de rust, vond het niet fijn en leuk om terug te lezen maar ik ben wel echt! Moet ik mij hier gaan bewijzen dat ik echt ben?? Te gemeen voor woorden. Maar goed. Dat wilde ik als laatste kwijt.. Vind ik echt niet kunnen.

En het uithalen naar mijn maatjes ongehoord @Boren @ikkanhettriggeren mij juist niet! Zij zijn helpend in veel dingen, onterecht tegen hen. Al ben ik een alcoholist ik ga mijn mening geven en dat mag, net zoals anderen dat mogen. Ga hun iets aanpraten. Kan echt niet. De 1 ligt de ander beter dan de ander en snapt het beter, mag toch?

 

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moeten ze idd maar gaan voeren dat iedereen verplicht is zijn mobiele nummer te geven, Instagram en facebook bv. Dat hebben mensen van mij maar ik ben niet echt??? Het lef alleen al. Maar goed, laat het los nu maar de trigger hierin onderschat dat zeker niet als mensen zeggen dat je niet echt bent.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal en fijne paasdagen!

Ik heb me eergisteren hier aangemeld, dus nu 2 dagen onderweg. Ik dronk alleen in het weekend (maar dan wel zonder rem, met vervelende katers), dus dit wordt mijn eerste alcoholloze weekend in ? jaar. Had het gisteravond best even moeilijk, maar heb niet gedronken! Vanmorgen niet eens echt fit opgestaan....domper! Maar ik hou vol! 

Vanavond werken dus dat wordt een makkie :D! Succes weer allemaal vandaag!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hik hik, heb net van die spekranden gegeten, weet je wel, die harde. Dacht kom op het is eerste paasdag dus laat ik mezelf eens verwennen. God wat zijn die dingen hard, droog en zout zeg. Nou heb ik de hik en er zit een prop in m'n slokdarm. Hik hik. pfffffttt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Reacher:

Hoi @Rudy, dat gaat de goede kant op. Fijn! 
 

Wat ben je aan het testen? 

Ik ben mijn smartfone aan het doorgronden die niet met verslavingbaas wil communiceren.

Daarom de test die dus is mis gegaan, sorry;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Smaragd:

@Staticesterkte :lips:

Nu echt weg, omg, kan het niet laten.

Ik hoop het Smaragd want je hebt de laatste dagen meer dan genoeg aandacht gehad, nu wil ik graag even tijd hebben voor mijzelf. T is tenslotte Pasen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei bolletje:

Ik hoop het Smaragd want je hebt de laatste dagen meer dan genoeg aandacht gehad, nu wil ik graag even tijd hebben voor mijzelf. T is tenslotte Pasen.

@bolletjeheb je heel hoog zitten dat weet je maar dit is niet eerlijk weer.

Iemand haar lief is overleden op deze dag en nog ga jij je op mijn reactie richten??

Ik mis ook mijn liefje dus begrijp haar, ipv deze reactie had je haar ook sterkte kunnen wensen.

Haar liefje is op Pasen overleden, jij weet ook wat gemis is dus moet je @Staticeook begrijpen. Kan het mij voorstellen dat het een beladen dag dan is en je niet op gang kan komen. 

Slapen doodmoe kan ik worden van jullie

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Statice:

Ik weet het niet meer, hoor. Het doet mij meer kwaad dan goed door hier te zijn/lezen. Tabee dus.

Nee blijven juist, juist jij ook!!! En doe je mond maar open, we gaan en hoeven elkaar niet naar de mond te praten.

Maar dit is het perfecte voorbeeld weer.

Sterkte lieverd, ga nu echt slapen ben echt heel moe.

Heel goed dat je het aangaf!!!!! Topper ben je :heart:

Hoop dat je nog iets van je dag kan maken, vooral het opstarten en de eitjes verstoppen zo lief. Gewoon doen.

Ben er morgen weer, irriteer mij kapot weer.. Niet aan jou maar bepaalde reacties.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...