Spring naar bijdragen

Stille zaterdag 3 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden zei Yana:

Ja oké, maar je snapt mijn frustratie. Laat me nou effe klagen :rolleyes:

Túúrlijk.  Snap het helemaal. En begrijp de logica óók niet. Ook niet dat je met zijn allen naar het park wil. Corona of geen corona. Hutje mutje met anderen vind ik sowieso horrorachtig....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Yvonne:

@Yana, is dat verbod niet bedoeld om te voorkomen dat mensen die op een plek met heel veel besmettingen wonen die besmetting meenemen naar een plaats waar het (relatief) rustig is op dat gebied?
En ja, met zijn allen op een kluitje gaan zitten in een park is natuurlijk ook niet slim, ook al is dat vlak naast jouw voordeur :o  ... 

Ja, zoiets. De pest is dat mensen zoals jij die thuis afstand houden óók niet in mijn huisje op vakantie mogen om hier al wandelend afstand te houden. Maar mensen die zich nergens wat van aan trekken mogen wél gewoon in een hotel in de Randstad gaan zitten om zich dan dáár weer nergens wat van aan te gaan trekken.

Maar ja, ik snap ook wel dat de regels niet precies voor mijn situatie uitgeschreven kunnen worden. Ik vind het soms gewoon rot voor mezelf, we komen ook voor geen enkele compensatieregeling in aanmerking. Vroeger kon ik in financieel moeilijke tijden nog verbouwingsklussen aannemen want dat kan ik goed. Maar dat laat mijn lijf niet toe.

Kortom, ik vind mezelf even een beetje zielig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat ik lees bij @Smaragdzijn de dingen die ik ook zie bij mezelf. Op eetgebied nu. Vroeger drank en roken. Ik ga nu "gecontroleerd". Veel beter, want.... etc. Maar het gáát niet. Het bestaat niet. Nog niet of nooit niet.

De saboteur in jezelf maar aan het woord laten. Korte termijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen, ik ga vandaag weer wat werk inhalen. Ben dan gedeeltelijk coronawerkloos maar door grote verantwoordelijkheid voor een project en deadlines kom ik er niet met m’n werktijd. Vind ik wel lastig zo in m’n hoofd dan onbetaald werken (hoewel m’n baas vindt dat m’n loon niet uursgebonden is)...maar dit project is ook een beetje m’n kindje en dan wil ik dat het goed is, die verantwoordelijkheid dus...is dit nu over m’n grenzen gaan of niet...weet het niet zo goed eigenlijk...

het weer is toch niet zo goed dus zoveel maakt het me nu ook niet uit, en dan voel ik me straks wat minder stressy als ik goed opschiet...

bewerkt door Musashi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik bied bij deze mijn oprechte excuses aan richting de mensen van het The Voice draadje, omdat ik daar alleen kom om hun eten in te pikken en totaal niet op het programma let. 

Het goede aan dat verhaal is dan weer dat ik honger heb. Dat werd tijd. 

En nou kan ik weer sorry tegen @Lika zeggen :blush:

bewerkt door Quinn
Sorry voor mijn stofwisseling
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Quinn:

Ik bied bij deze mijn oprechte excuses aan richting de mensen van het The Voice draadje, omdat ik daar alleen kom om hun eten in te pikken en totaal niet op het programma let. 

Het goede aan dat verhaal is dan weer dat ik honger heb. Dat werd tijd. 

Hahahah.... hadden ze zulke lekkere hapjes Quinn??? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ikkanhet:

Nee want dat zou ik dan super erg vinden want over zoiets lieg je niet.

Dit houdt me bezig, want wij hebben het hier wel meegemaakt. En daar zijn nog steeds littekens van hier, bij mij althans.
En als je goed hebt gelezen, dan weet je, dat juist Smaragd diverse malen hier een frummer heeft beschuldigd, die gestoorde
persoon te zijn. Ik steek mijn hand voor haar in het vuur dat dit niet zo is. Smaragd weet hoop ik inmiddels ook, dat zijn beschuldigingen
niet terecht zijn, maar met drank in zijn donder hint hij er toch op. Er is een gezegde, zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Ik zeg niet dat hij nu hetzelfde doet, maar eerlijk gezegd heb ik wel twijfels als ik de muziekdraad kritisch lees.
Maar over zoiets liegen sommige mensen wel degelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat er weer best heftig aan toe de laatste tijd. Aan drama's hier op dit forum ben ik inmiddels wel enigszins gewend geraakt, maar het went nooit echt.

Het lijkt me echter goed als we ons realiseren dat dit er ook bij hoort en dat we hier vooral zijn om steun te vinden en zo mogelijk ook aan anderen te geven. Gelijk hebben of krijgen is niet waar het hier om draait, en met opgeheven vingertjes naar anderen wijzen al helemaal niet.

Een interessant maar potentieel heftig thema is steeds weer "helemaal niet" tegenover "gecontroleerd en weinig" drinken. In beide gevallen kun je de alcohol weer de baas worden als je dat eerder niet was, maar de laatste manier blijkt veel moeilijker dan de eerste, al denken de meeste mensen aanvankelijk dat het andersom is, dus dat minderen makkelijker is dan helemaal stoppen. 

De clou zit hem er in dat je bij "gecontroleerd" drinken die controle al na een paar glazen zo makkelijk kwijt kunt raken. Ik raad je aan daar eens goed over na te denken en voor jezelf een serieus plan aan te houden wat bij jou ook echt werkt.

Wat ik ook wil aanraden is om niet de mening van een of meer deelnemers aan dit forum te zien als die van "iedereen". Dus als je wat kritiek of een weerwoord hebt gekregen is niet "iedereen tegen je". En mocht dat laatste wel zo lijken te zijn dan zit er misschien toch een kern van waarheid in die mening van de anderen.

bewerkt door Bob
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...