Spring naar bijdragen

Stille zaterdag 3 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Grappig @Reacher ik vind jou altijd zo positief en blij van binnenuit overkomen. Ik ben nu in m'n eigen flat, volle flessen in een tas aan het verzamelen voor de glasbak. Best confronterend, het maakt me nog wat verdrietig ook.

Stom.

Je had mij eraf gegooid, maar ik zie dat ik dat bericht vergeten was te posten. Dus toch ook weer niet.

Dagpact

Zbb

Reacher

Quinn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei spirit:

@Rudyje bent van harte welkom. Wat een nare omstandigheden en vervelend dat je je zo eenzaam voelt. 

Merci, ja zo kun je het noemen, eenzaam, huis is aan kant, potje koken, beetje tv kijken.

Goed dat je nu kunt beeld bellen enz., krijg ik net een bericht van mijn vrouw dat ze geen tijd heeft om mij te missen:(

Hoe krijg je zo'n @ naam in een blauw pakje?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Quinn:

Ja hè? We zijn dan toch hetzelfde, kracht van het forum :heart:

Zo, uitgeknuffeld hoor, de rommel mee en vort. Dan rest alleen nog die ene fles die bij D onder de vloer van de meterkast ligt. Zeg maar niks.

Herkenbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

49 minuten geleden zei bumperjim:

@Rosee Thanks! Gaat wel goedkomen al triggert het me wel.

Wat dat snoepen betreft, hier nog zo 1, al zie ik wel hoe het werkt. Te veel snoepen gaat gedachtenloos. Te veel drinken ook, precies hetzelfde mechanisme. Je let niet op en hoppa een half uur later is alles op. Gedachten erbij hebben is de eerste stap. (OK niet in huis halen is eigenlijk de eerste stap van het BJ schema, maar stel je hebt chocola in huis). Dan neem je wat je wilt snoepen en je legt de rest direkt weg dat je niet gedachtenloos gaat verder snaaien. Kop erbij, niet op de automatische piloot. 

Bij mij is er niets te automatische piloten aan. Denk: eentje ach toe. En dat lukt dus niet. Wegleggen maakt niet uit. Dan pak ik gewoon weer. Enige wat helpt is: NIET DIE ENE NEMEN. en dus is dat vanaf vandaag weer het plan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...