Spring naar bijdragen

Stille zaterdag 3 april 2021


Quinn

Aanbevolen berichten

Vanaf vanavond is het hier weer lockdown. Twas al avondklok 19:00-6:00 en nu gaat er overdag een lockdown overheen dwz je moet binnen een straal van 10 km van je huis blijven tenzij dwingende redenen. Voor minstens 4 weken. Dus dochter in haar studentenkamer moet weer in haar hok blijven en kan niet een weekje overkomen zoals dat de bedoeling was en ook het weekje Kopenhagen eind april (uitgesteld van vorig jaar, de 50 jaar van de Stier) dondert weer in het water. Ik word er echt gallisch van en ik zie al aankomen dat ook dit weer niet effectief gaat zijn tegen het virus.

Oh ja en ik moet weer 100% thuiswerken (ik zoek een f*** emoji)

10 km voor Parijzenaars is geen straf maar hier kom je met 10 km amper een dorp verderop :( 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei bumperjim:

10 km voor Parijzenaars is geen straf maar hier kom je met 10 km amper een dorp verderop

Ja, eigenaardig weer dit. De besmettingen gebeuren toch echt daar waar mensen op een kluitje zitten, in de stad kun je nu nog steeds 10 km in de rondte op elkaar kruipen. Het nut ontgaat mij volledig. Sowieso snap ik dat verbod op reizen niet. Niemand mag naar onze vakantiehuisjes komen waar je kilometers kunt wandelen zonder ooit iemand tegen te komen, maar je mag wel gaan wandelen in het Vondelpark :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers,
Er schijnt een voorzichtig zonnetje hier, maar het is brrrrrr koud buiten. 
Eerst maar een bakje. 
image.png.630c5541e57de5c9470c01feb8cefcc0.png
Klinkt heerlijk Lika, geniet er van... 
Neeeeee, geen groot feest op die boot @bumperjim... dan duurt het nóg langer voor we van deze ellende af zijn...
@Yana, is dat verbod niet bedoeld om te voorkomen dat mensen die op een plek met heel veel besmettingen wonen die besmetting meenemen naar een plaats waar het (relatief) rustig is op dat gebied?
En ja, met zijn allen op een kluitje gaan zitten in een park is natuurlijk ook niet slim, ook al is dat vlak naast jouw voordeur :o  ... 

 

 
 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Verder heb ik met stijgende verbazing de draadjes van gisteren gelezen, het was soms zo absurd dat ik ervan in een deuk lag maar dat is zeker niet zo gepast (sorry). Die broer van Smaragd... als dat niet Smaragd zelf was dan eet ik morgen spruitjes.

Vindt dat niet erg netjes gezegd en zou maar vast spruitjes gaan halen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...