Spring naar bijdragen

Maandag 22 maart 2021


Maja

Aanbevolen berichten

  • Maja changed the title to Maandag 22 maart 2021

Mogge! Atv vandaag.

Vanochtend gaan we dat ene weggetje lopen wat ik op de kaart heb gezien en waar ik ooit eens gefietst heb 15 jaar geleden of zo. Even kijken hoe het erbij ligt.

Ik beklaag de honden van wie de eigenaar altijd hetzelfde rondje loopt. Ik ben niet in staat om ook maar 2 dagen achtereen hetzelfde rondje te lopen. Ik zou geloof ik ter plekke in elkaar zakken van verveling :) Het minste wat je kan doen is het dan de 2e keer in omgekeerde richting doen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Musashi en Jim, 
Hahaha, mijn hond hoef je niet te beklagen hoor. 
Zij loopt het liefst iedere keer weer hetzelfde stuk. 
Sowieso vindt ze het heerlijk om er uit te gaan, maakt niet uit waar, 
maar er komt na een paar dagen 'anders' altijd het moment dat ze heel doelbewust
een bepaalde richting op kijkt, stokstijf blijft staan totdat ik zeg 'oké dan, jij je zin'... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Pats, mooi dat je het droog hebt gehouden, op naar de volgende droge dag... 

Je gaat goed @Smaragd, lekker dat ruimen en opknappen hè?

Woont jouw dochter in Parijs dan  @Quinn

En ja @Bor, moeilijk allemaal, maar probeer zo veel mogelijk jóuw eigen weg te vinden nu husband helemaal thuis is komen te zitten. 
Heel veel sterkte vandaag in verband met jouw dochter, ik denk aan je  :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei bumperjim:

Ik ben niet in staat om ook maar 2 dagen achtereen hetzelfde rondje te lopen. Ik zou geloof ik ter plekke in elkaar zakken van verveling

Dat is ook zo top aan in een camper leven, we verplaatsen meestal om de dag een stukje dus we hebben al wandelend altijd nieuwe paden te ontdekken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen. Klopt @Yvonne, ze woont al een tijdje daar bij haar moeder in. Maar die is, laten we zeggen, moeilijk. Ze vreet je min of meer op en spuugt dan de botjes uit. Heb vannacht lopen zoeken en puzzelen hoe ze er weg kan komen, maar vanochtend zei ze dat ze het nog wel even volhoudt. 't Is een bikkel.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Ik sta er een stuk beter voor dan vorige week maandag. Wat is het toch een verschil van dag en nacht, de alcohol. 
 Ik ruïneer het dagpact als ik mezelf erop zet op mijn telefoon en het is gezien de antabuse ook niet nodig, maar in gedachten sta ik naast jullie.

Fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Descartes33:

Goedemorgen. Ik sta er een stuk beter voor dan vorige week maandag. Wat is het toch een verschil van dag en nacht, de alcohol. 
 Ik ruïneer het dagpact als ik mezelf erop zet op mijn telefoon en het is gezien de antabuse ook niet nodig, maar in gedachten sta ik naast jullie.

Fijne dag.

wil je er wel bij zetten hoor.:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Quinn:

Morgen. Klopt @Yvonne, ze woont al een tijdje daar bij haar moeder in. Maar die is, laten we zeggen, moeilijk. Ze vreet je min of meer op en spuugt dan de botjes uit. Heb vannacht lopen zoeken en puzzelen hoe ze er weg kan komen, maar vanochtend zei ze dat ze het nog wel even volhoudt. 't Is een bikkel.

 

Uit Parijs weg op legale manier is lastig nu. maar zoveel controles zijn er niet. In het ergste geval betaal je 135 euro maar met een goed verhaal kom je soms een heel eind. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen.

2 uur geleden zei bumperjim:

Ik beklaag de honden van wie de eigenaar altijd hetzelfde rondje loopt. Ik ben niet in staat om ook maar 2 dagen achtereen hetzelfde rondje te lopen. Ik zou geloof ik ter plekke in elkaar zakken van verveling :) Het minste wat je kan doen is het dan de 2e keer in omgekeerde richting doen. 

Ik heb de indruk dat ons hondje op 'zijn eigen' rondje meer het idee heeft dat ie wat zinnigs doet dan wanneer we ergens in een (vreemd) bos
lope. Natuurlijk vindt hij dat ook heerlijk, maar als we bijvoorbeeld na vakantie thuis aankomen, dan wil hij altijd meteen controleren of
zijn eigen rondje niet erg is aangetast door concurentie-reuen en of er nog 'fijne' teefjes zijn.  Bij het markeren van zijn territorium klimt ie dan
als een soort eekhoorn half in een boomstam om maar zo hoog mogelijk te kunnen piesen.. (hij heeft vrij korte pootjes dus hij moet er wat voor
doen om boven de herder van een paar straten verderop uit te komen).
In een vreemde omgeving loopt hij altijd wat doelloos te speuren en plaatst ie op de gekste punten vlaggen.
Nou ja, natuurlijk vindt ie bos en strand ook wel fijn, maar in de stad zijn de mogelijkheden om een beetje gras en bomen op z'n route te vinden
nou eenmaal beperkt.  En gras moet ie hebben voor z'n behoefte,  hij houdt het net zo lang op tot er wat gras is.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vroeg me net af, @Yana, of jullie dit jaar nog terug naar huis zouden gaan. Maar jullie weten natuurlijk ook nog niet hoe het allemaal
verder loopt. Wat je zegt: blijmoedig door.. maar onzekerheid is wel een blijmoedigheidsvernietiger.. ik zal voor jullie duimen. :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...