Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik weet niet of er verder nog klussers zijn hier? Ik wacht het even af maar anders is Koh de winnaar, want dan zit zijn antwoord er het dichtst bij :).

Geplaatst
31 minuten geleden zei Kohtje:

. Alles is toeval. :)

Heel toevallig ben ik daar momenteel veel over aan het lezen/ denken en voorlopig is toch mijn conclusie dat toeval niet bestaat :D maar het antwoord weet ik verder ook niet :D

Geplaatst
10 minuten geleden zei Bor:

Sierpleister. 

Je bent wel warm Bor maar 'sierpleister' is meer een verzamelnaam en niet specifiek van Knauf. 

Ik weet ook niet waarom ik zo'n rare vraag stelde, het was het eerste wat bij me op kwam :blush:

Geplaatst

Wat mij betreft mag alles hier behalve iets opzoeken. Ik heb geen idee qua vulkanen. De afgelopen week zag ik al 2 werkende vulkanen in het nieuws dus er zullen er best wel wat zijn. En 'actief' betekent niet dat er nu op dit moment lava uitkomt lijkt mij.

Ik gok 136

Geplaatst

@Adriande nieuwe vraag

Heb wel leuk feitje, voor diegene die geinteresseerd zijn.

95% van de naaldbossen in nederland zijn onder te scheiden in 3 soorten. Spar, Den of een larix

En je kan die in wandeling heel makkelijk herkennen. Als er vanuit een tak elke keer 1 naald kom;..denk 1 = solo...de s van spar

Komen er op een tak elke keer twee naalden uiteen...denk 2= duo..de d van den

Komt er elke keer een bosje naalden uit 1 plek van de tak. Bosje= legio. De l= van larix

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...