Spring naar bijdragen

Pubquiz vragen


Vocatus

Aanbevolen berichten

Koh maakte vast een grapje, maar het is een makkie hoor Koh om zo'n plaatje te googelen. Klik op de foto en houdt vast (op mobiel) of rechtsklik (met muis), er verschijnt een uitklapmenu, kies 'zoeken met Google lens' en dan weet je binnen een tel welke brug dit is. (zou kunnen dat het alleen werkt met Chrome).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja natuurlijk was dat een grap. 't Is toch de bedoeling om niet te googlen?
Deze hele pubquiz zie ik als een onnozel verzinsel door deze 'niet-googlen-voorwaarde' als
spelregel op te nemen.
Dat @Lieke7777 een foto plaatste vond ik wel een slimme zet. Maar ik wist dus niet dat je ook foto's
makkelijk kunt 'opzoeken', zoals @Yana hierboven uitlegt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei SanMiquel:

Haha oh echt? dat wist ik niet. 
Zo zie je maar alles is fake nieuws. En dat begon dus al in films van 30 a 40 jaar geleden. 
En wij maar schelden op Poetin dat ie de kluit belazert:lol:

  • Tijdens de verfilming van de brandende brug in Deventer om drie uur 's nachts waren er op de Welle zo'n 7.000 toeschouwers. Om het wachten te bekorten werd menig flesje bier genuttigd. Vervolgens had de politie er de handen aan vol om iedereen buiten beeld te houden.

 

Haha lees ik net op Google  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mensen,..ik snap dit niet,..maar ik slaap ook maar 2 uur per nacht.

Maar het hele leuke was gewoon geen google. Ja met google vind je alles. Maar als de vrager en de antwoorder beiden niet op google kijken;..leer je ook wat van elkaar. Ik snap serieus niet dat jullie googlen

@bumperjimhad gegoogled , dus ik geef de vraag door aan @Bor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Vocatus:

Mensen,..ik snap dit niet,..maar ik slaap ook maar 2 uur per nacht.

Maar het hele leuke was gewoon geen google. Ja met google vind je alles. Maar als de vrager en de antwoorder beiden niet op google kijken;..leer je ook wat van elkaar. Ik snap serieus niet dat jullie googlen

@bumperjimhad gegoogled , dus ik geef de vraag door aan @Bor

Er is een verschil tussen de foto properties bekijken en direkt zien hoe het ding heet, of google gebruiken om het ding op te speuren. Ik vond dit juist wel een leuke vraag omdat hij niet domweg op te googelen is zoals de onafhankelijk van België. Maar Bor ga je gang :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...