Quinn Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Zonder het eerdere drank gezwets had je geen vruchtbare day after discussies, als je dit doortrekt @bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Von Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 1 uur geleden zei lady jane: heerlijk wandelweer mijn waterdicht gespoten schoenen lekken toch" weer eens ouderwets door het ijs gezakt onderweg. Lekker nostalgisch Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Inderdaad @Roseedie eindeloze, hopeloze communicatie onder invloed. Bellen, mailen, appen. Brrrrrr en maar doorgaan. Drammen. Als de dag van gisteren en nooit wil ik terug. Omdat het namelijk niets oplevert, oplost, verbetert of wat dan ook. Alleen maar reparaties ... Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik heb high tea voor iedereen! Extra uitbundig want ik @Jannigjegezien op een andere draadje. Meisje je werd gemist De bloemen zijn voor jou. Lieke7777, Rosee en Von reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 En natuurlijk mag je ook thee en lekkernijen Bloemen smaken niet lekker. Gefeliciteerd met het doorslapen van mini @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Dussss mijn Socrates staat al dagen te mauwen bij zijn nieuwe achterdeur dat hij naar buiten wil. Vandaag kon ik er niet langer tegen. Lang verhaal kort: drie uur verder en kennisgemaakt met alle buren. Alle achtertuinen bekeken op zoek naar het rode gevaar. Ik vond hem een halve straat verder op het priveterrein van een ggz instelling, waar hij woedend stond te mauwen tegen een boom. De cliënten aldaar keken begripvol toe. Een impopulaire boom blijkbaar. Lieke7777, Von en Rosee reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 ‘Lang verhaal kort..’ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Dutje. Laterrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Lekker @Reacher Fijn dat socrates dan weer naar buiten kan .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Lekker fondue gegeten hadden nog restjes van gisteren . Wel blijft het elke keer beetje kaal als ik er geen alcohol bij drink . Gelukkig ebt dat gevoel snel weg en ben ik blij dat ik niet drink . rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik dronk raar of zelden alcohol tijdens t eten. Vond de smaak te overheersend. Kom ff binnengewaaid. De allerbeste wensen mensen! Mag dit jaar een stuk gemakkelijker zijn dan afgelopen jaar. Met een goede gezondheid en vol leuke momenten Verder niet veel te melden. Alles gaat nog steeds dezelfde gang. Vandaag voor t eerst speculaas gemaakt. Had zo een houten vorm gevonden in de kringwinkel. Goed gelukt! Soit Laters Rosee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 4 uur geleden zei Reacher: Ik heb high tea voor iedereen! Extra uitbundig want ik @Jannigjegezien op een andere draadje. Meisje je werd gemist De bloemen zijn voor jou. Dank je wel lieve Reacher. Wat lief dat je zegt dat ik gemist word. Dat bedenk ik helemaal niet, Ik denk altijd dat het niet opvalt als ik er niet ben. “Denk” is dan niet het goede woord misschien, ik denk dat niet bewust, ik ga er “gewoon” vanuit, die aannames, zijn oud, maar nog steeds aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Dag allemaal, ik ben een paar weken niet geweest. Een nieuw jaar vind ik altijd moeilijk, het staart mij aan als een enorme opgave waar ik erg tegenop zie. En ik weet het: een dag tegelijk enzo, maar toch voel ik dat altijd in het begin van een nieuw jaar. En daarbij dan dit jaar de Corona. Ik mag absolúút niet klagen, ik heb een huis, een inkomen, en straks een pensioen. Dus ik tel mijn zegeningen. Maar ik ben ook alleen en dat begint me op te breken. Ik probeer mijn dagen zo goed mogelijk te vullen, maar ik begin de contacten met mensen erg te missen. Ik heb ( veel) dagen dat ik niemand spreek. Ik hoopte, zoals menigeen denk ik, dat het niet al te lang meer zou hoeven te duren, maar die hoop is bij mij nu wel weg. En daardoor was ik weer even van het padje, ik moest mezelf weer bijeen rapen. Quinn en bumperjim reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 januari 2021 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Als de ander straalbezopen is dan hoef je werkelijk geen letter serieus te nemen @Cleo66 je hebt helemaal niks fout gedaan, volgens mij staat iedereen achter je. Von, Musashi, niks en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Als er iemand is hier die mee leeft met iedereen, vreselijk lief bent, dan ben jij dat wel @Cleo66. Kan wel zeggen trek het je niet aan, maar dat doe je helaas wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Lieve @Cleo66 had er al eerder iets over gezegd vandaag en hoop echt dat je het los kan laten want dit heeft niks met jou te maken. Heel blij dat je op het forum bent Maja reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Fijn dat je toch even komt melden @Cleo66 je doet het goed ' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 (bewerkt) Alles wat ik zeggen wil, wil er niet goed uitkomen, dus even zo maar @Cleo66 31 januari 2021 bewerkt door Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Cleo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Ik denk door voor jezelf te kiezen @Marika. Wat dat ook is. Voor jezelf is niet tegen een ander. Maar iets doen, leven hoe jij kunt zijn. Bob en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 @Marika voor jezelf gaan kiezen hoe moeilijk het ook is . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 januari 2021 Rapport Share Geplaatst 31 januari 2021 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 Och @Marika wat heftig voor je .. toen je zei dat het niet goed ging had ik niet gedacht dat dit er aan ging komen .. sorry als ik dacht dat de mantelzorg je de das deed omdraaien . Dikke knuffel . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 1 februari 2021 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2021 @Marika wat heftig en verdrietig ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden