Lieke7777 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 8 minuten geleden zei Lonster: Ik ben niet zo gauw voor verboden, maar van mij mag dit een overgang zijn naar vuurwerk dat alleen door de brandweer wordt afgeschoten. Ben trouwens blij dat ik deze periode meemaak als 50+ er en niet als jongere. Ik kan best goed op mezelf zijn, dat was in mijn jonge jaren wel anders. Maar ja illegale feestjes zijn dan wel spannend natuurlijk. Haha grappig dacht dat jij nog een dertiger was .. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) Weet iemand iets van Bor? @Bor gaat het? 31 december 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Goedemorgen Iedereen een fijne jaarwisseling. Vorig jaar tijdens oud en nieuw na lange tijd de mist in gegaan met de prosecco, de rest van het jaar qua drank eigenlijk prima gegaan. In de regel drink ik niet, alleen bij uitzondering, zoals je een stuk taart eet. Wil nu wel iets aan het snoepen doen s avonds. Als ik een stuk chocola neem moet alles op, kan geen maat houden. In gezelschap snoep ik dan weer niks, maar wel als ik alleen ben. Nadat ik de hele dag extreem gezond heb gegeten. Maar goed ik dwaal een beetje af, hoort meer thuis op eigen draadje misschien. Blijft apart hoe dat werkt met mateloosheid. Iedereen die het moeilijk heeft een virtuele @harald @SanMiquel @Smaragd @Marika @Jannigje denk aan jullie en ook aan de rest die ik nu even ben vergeten. Smaragd en Jannigje reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 En ik hoop dat @Cleo66 er binnenkort ook weer is lady jane, Smaragd en Lonster reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 3 uur geleden zei Rosee: Als ik een stuk chocola neem moet alles op, kan geen maat houden. Dat heb ik ook. Ik koop daarom meestal pure chocolade. Dat vond ik in het begin niet lekker, maar nu ik aan de smaak gewend ben kan ik daar wel van genieten. En daar eet je meestal maar een klein stukje van. Ik heb het voordeel dat ik alleen woon, ik haal het gewoon niet in huis. Of in kleine verpakkingen, zoals chips. Zoals jij het alcohol drinken vergelijkt met een gebakje, zo doe ik dat ook. Tenminste, nu weer. Ik heb tijdens stressperiodes meer gedronken. Maar nu voorlopig weer op niks, vanaf de kerst tot in elk geval 1 februari. Door minder te snoepen en minder volle borden op te scheppen, samen met het zwemmen, ben ik 5 kilo kwijt. Dat wil ik wel zo houden, of liever nog een paar kilo eraf. Rosee en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) Hoihoi Eind van een raar jaar. Ik voel best wel effect van de lockdowns. Ik voel nu zoiets van laat ons nou maar lekker met rust hier of zo. Na kerst met het gezin gevierd te hebben gaan we af op een oudejaarsavond zonder de vrienden die er meestal zijn, alleen met Vlindertje want nukkige Holenbeer is alweer terug op kamers, oudejaar vieren met vriendenclubje. Anders krijg ik altijd gigantische fomo als we oudejaar niet met anderen vieren, maar nu ff behoefte om met zn 3en te blijven. Hopelijk nemen ze het ons niet kwalijk anders kan ik het wel uitleggen denk ik. Zijn er nog meer die ook een beetje kluizenaar zijn geworden? 31 december 2020 bewerkt door bumperjim niks en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ja, wij!! Ik ben helemaal aan het cocoonen en bevalt me prima! niks en bumperjim reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Reken maar van yes @bumperjim, wij zijn met zijn tweetjes vanavond... Tijdens de kerstdagen waren met zijn drietjes... Sinds maart zijn wij nergens meer op bezoek geweest en hebben we geen bezoek ontvangen. En ach, zo erg was en is dat echt niet. Ik vermaak me altijd wel, ben altijd wel ergens mee bezig en Kees... die vindt het ook allemaal prima. Jij had het een poosje geleden over 'samen overblijven' als de laatste het huis uit gaat, dat je daar tegenop ziet. Dat moment hebben wij al heel lang achter de rug. Ook Kees zit eigenlijk voornamelijk met zijn krantje op de bank, er komt niet veel uit zijn handen, geen initiatief. Toen ik nog hele dagen werkte wist ik dat wel, maar ach, ik was tóch weg overdag. Ik heb toen wel gezegd dat ik, eenmaal met pensioen, echt niet hele dagen thuis zou blijven en mijn eigen invulling aan de dagen zou gaan geven. Dat ben ik ook gaan doen, en weet je, het valt dan allemaal best mee. Een kwestie van loslaten en er niet te veel op letten... niks, bumperjim en nancy reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Iedereen een fijne en droge jaarwisseling gewenst en het allerbeste voor 2021 bumperjim en niks reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 31 december 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Wij ook hoor. Heerlijk met ons drietjes, al zal het voor mini Niks net zo'n dag zijn als gisteren en morgen. Neem aan dat ze volgend jaar wel een oliebol op peuzelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 (bewerkt) Tis hier trouwens ook avondklok na 20:00, je mag niet eens op bezoek 's avonds. Niet dat veel mensen zich daar wat van aan trekken vwb korte afstanden, maar toch. Er is zelf sprake van vervroegen tot 18:00, het moet niet gekker worden, straks moet ik er eerder om weg van mn werk Als je blijft slapen tot 6 uur morgenochtend is het wel weer legaal niet dat dan de besmettingskans lager is of zo 31 december 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 hier ook lekker met elkaar ! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 1 uur geleden zei bumperjim: Zijn er nog meer die ook een beetje kluizenaar zijn geworden? Ik zou eerder vragen; zijn er mensen die géén kluizenaar zijn geworden. Dat lijkt de norm te zijn nu. bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 een kluizenaar is een groot woord Maar Ik was toch altijd al erg op mezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Hier gewoon lekker weer fruits de mer en sushi net als met de kerst. En bumperjim heeft voor zichzelf een dozijntje oesters. Tmag wat kosten tis maar 1 keer de laatste dag van een kutjaar (hopelijk krijg ik over 365 dagen geen ongelijk) nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Als ik terug kijk op het afgelopen jaar.... dan is het voor mij eigenlijk helemaal geen naar jaar geweest. Het 'thuisblijven' was niet echt een opgaaf voor mij, ik vermaak me altijd wel. Corona is onze deur voorbij gegaan, mijn kinderen en kleinkinderen zijn er goed doorheen gerold. Kees is medisch gezien door het oog van de naald gekropen, maar eigenlijk zo 'geruisloos' dat het niet echt veel impact heeft gehad op ons. Mede dankzij internet, whatsapp, zoom en noem maar op kon ik genoeg contact houden met de mensen die er voor mij toe doen. Ik heb genoten van de natuur, van het groen en van de rust. Ik heb weer een beetje meer geleerd waar het echt om draait... Kortom, voor mijzelf was 2020 een mooi jaar. Voor vele anderen is het een moeizaam en triest jaar geweest, ik hoop dat 2021 hen meer licht zal brengen... Smaragd, Maja en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ik vind het mooi dat je het zo ziet @Yvonne Voor mij was 2020 een bron van stress en af en toe grote ergernis. Maar misschien moet ik dat niet laten domineren en op zoek naar de kleine pareltjes die er wel degelijk zijn. Sowieso... hoe meer je hebt, hoe meer je wilt... geluk is een schakelaar in je hoofd die je kan omzetten. Weet ik inmiddels, maar vergeet ik vaak weer. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Nog ff en dan het nieuwe jaar in .. Voor mij ook mijn eerste nuchtere oudejaarsavond .. Het is best te doen Smaragd, Tatum en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Voor mij was het een rotjaar. Kan niet anders zeggen. Ik heb niet alles gedeeld hier, maar tjongejonge. Hopelijk volgend jaar beter. Beste wensen voor iedereen! Smaragd, Maja en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ik wens voor iedereen een droog en een fantastisch 2021. Smaragd, Lieke7777, nancy en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 VID-20201231-WA0027.mp4 lady jane, Smaragd, nancy en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Ook ik wens jullie het allerbeste toe in het nieuwe jaar. Mijn eerste nuchtere jaarwisseling in 30 jaar denk ik. Ben blij dat jullie bestaan en er zijn. Tatum, nancy, rapilos en 4 anderen reageerden hierop 7 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Zbb, nancy, Lieke7777 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zbb Geplaatst 31 december 2020 Rapport Share Geplaatst 31 december 2020 Gelukkig nieuw jaar !!! lady jane, Descartes33, Lieke7777 en 2 anderen reageerden hierop 5 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden