bolletje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Iets gaat er helemaal fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 dit wilde ik plaatsen. Speciaal voor Maja en Marika. Nooit opgeven. Kijk het is gelukt. Woehalla. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Dagpact, Samen staan we sterk ! Rosa Niks Ikkanhet Maja Rapilos IJsvogel Yana @Maja ik hoop dat je er een mooie, liefdevolle tijd van kunt maken deze laatste periode met je moeder. Drink alsjeblieft niet, je kunt dit aan, echt waar, kijk met heldere ogen naar je moeder en naar het leven dat komt en gaat. Verdriet dat er mag zijn kan mooi zijn en tranen reinigend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Yana: Dagpact, Samen staan we sterk ! Rosa Niks Ikkanhet Maja Rapilos IJsvogel Yana Jane 25 december 2020 bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 mooie kerstige morgen frummers het publiek is nog van vorig jaar blijven plakken ikkanhet reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Ach @Marika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 @Maja, toen ik nog niet zo lang gestopt was met drinken overleed mijn moeder, na een kort ziekbed. Ik ben nog steeds opgelucht dat ik toen niet gedronken heb en er echt kon zijn voor haar en mijn zus. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Werken vandaag @Jopie? Ik ben jaloers! Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Herken ik van werken met kerst. Als bijbaantje heb ik 11 jaar schoongemaakt en koffie geschonken in het ziekenhuis. Alle feestdagen. Mijn moeder werkte in de verpleging. Ook altijd met feestdagen. Altijd vroeg tot een uur of 13 of 15. Prima. Fijne herinneringen. Reacher en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goede morgen ' @Maja sterkte verdrietig nieuws hoop dat je de kracht hebt com het bier weg te gooien en het nuchter te houden .. zorg goed voor jezelf en je moeder deze dagen .. xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 @Jopie werk ze ik vertrek om een uur of 14 naar mijn werk .. ga daar het gezellig maken . Mijn mannen redden zich vast hier ... spareribs staan aan te slowcooken hier .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Ja, de medewerkers van die supermarkten willen namelijk ook graag werken met de feestdagen . Goedemorgen overigens. Iedereen fijne dagen gewenst op ieders eigen manier. Maja, veel sterkte. Hou het droog! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 nou hier is niks open hoor, bible belt. ik was gisteren niet aan boodschappen doen toegekomen en moet dus tot morgen wachten. ook niet erg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Goedemorgen Merry Christmas! @Marika sterkte met verlies van je hond @Maja ook veel sterkte. Bier al weggegooid nu? Gisteren appcontact gehad met @Cleo66 en die heeft even een time-out genomen van het forum, werd haar wat te onrustig. Ik geef het even door met haar toestemming zodat niemand zich zorgen maakt. Hier schijnt de zon, bij jullie ook? Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Ja, de zon schijnt hier ook prachtig. Ena laatste doos leeggeruimd. (En dan nog wat in het oude huis staat. Wat gaan we daarmee doen? Dat komt de volgende weken. Meeste kan foetsie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Hoe gaat het @Jannigje? Even een voor jou. Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Zo, weer terug van werk Voldaan gevoel Beide clienten lekker gedouchd en aan de koffie gezet Nog even een bedje verschoond, en ze waren heel blij met het doosje kerstchocolade wat een klein gebaar kan doen he Hier felle buien, prachtige regenbogen en stralende zon tussen door Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 ik thuis van 2 ommetjes (zilver verdiend☺) 4 x geschuild, 1 hadelbui op mn kop en idd een prachtige regenboog gefotografeerd. Heel veel wandelaars tegengekomen. En nu thuis aan de thee schijnt de zon volop. Bijna tijd voor ommetje 3 dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Is er iets aan de hand met je hond @takeiteasy? Ze is vaak ziek lijkt het. Of eet ze dingen van de straat die ze vindt en die haar ziek maken? Dat doet onze oude zwerver als ie de kans krijgt. Dank voor je gedicht @Renaldo61. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Iedereen fijne kerst en sterkte voor wie hetkunnen gebruiken! Ik eet een brouwsel van kikkererwten,spinazie,ui en paprika. Super schattige film gekeken vanmiddag:Esio Trot van Roald Dahl. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Groentesoep niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Aardappelen, spinazie, hamburger voor mijn man, ik niks (te beroerd). Morgen vieren wij pas kerst, twee dagen vinden we teveel. En dan nog morgen pas vanaf 4 uur. Zo doen we het al jaren. Rustig aannnnnnnnn......... niks, Smaragd en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Rottig Bor! Niet fijn dit.... Ik mis mijn vader ook.... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 25 december 2020 Rapport Share Geplaatst 25 december 2020 Lieve frummers , Dank voor alle bemoedigende woorden en tips. Het is dankzij jullie gelukt! De flesjes bier zijn weggespoeld en ik heb kristalhelder met mijn moeder kerst gevierd. Niet altijd met een optimaal humeur maar dat kwam door slaaptekort (gepieker) en niet door de drank . Zodadelijk nog een toetje. Maar een sanitaire stop (plaspillen) zorgt voor enig oponthoud. Nu vol goede moed de komende spannende weken in. Rosee, niks, Smaragd en 3 anderen reageerden hierop 6 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden