nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 @niks dit is zo'n "major life event " waar je het nog je hele leven over gaat hebben. Ik kan moeilijk zeggen: geniet ervan, want bevallen is niet niks. Maar bijzonder dat je dit mag meemaken, toch, zo'n geboorte van een nieuw leventje! niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Kipfilet, gember, knoflook, ui, paprika, prei, champignons, woksaus en jasmijnrijst. En cashewnoten eroverheen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Vindt het zelf mega spannend niks, leef helemaal met jullie mee. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ach lieve @Jopie, beppe weet je altijd goed te raken daar waar het pijn doet. Een hele dikke knuffel van mij voor jou. karin123 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 We zijn gestart... Ik heb een katheter in mijn baarmoeder, om de baarmoedermond rijp te maken. Als die eruit valt, of met licht trekken eruit komt, kunnen in principe de vliezen gebroken worden. Ze hopen dat het morgenochtend lukt, dan via infuus weeën opwekkers. Ben erg rustig nu, hopelijk kunnen we straks nog wat slapen. Spannend is het wel... Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 6 minuten geleden zei niks: We zijn gestart... Ik heb een katheter in mijn baarmoeder, om de baarmoedermond rijp te maken. Als die eruit valt, of met licht trekken eruit komt, kunnen in principe de vliezen gebroken worden. Ze hopen dat het morgenochtend lukt, dan via infuus weeën opwekkers. Ben erg rustig nu, hopelijk kunnen we straks nog wat slapen. Spannend is het wel... Oh spannend niks....heel veel succes dan zul je gauw genoeg kleine niksie in je armen kunnen sluiten. En wat fijn dat je nu rustig bent, toppie. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Spannend @niks .. hoeveel weken ben je nu zwanger ? 33 meen ik ? niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 44 minuten geleden zei niks: We zijn gestart... Ik heb een katheter in mijn baarmoeder, om de baarmoedermond rijp te maken. Als die eruit valt, of met licht trekken eruit komt, kunnen in principe de vliezen gebroken worden. Ze hopen dat het morgenochtend lukt, dan via infuus weeën opwekkers. Ben erg rustig nu, hopelijk kunnen we straks nog wat slapen. Spannend is het wel... Er is er nog nooit eentje ingebleven, zoals de gemiddelde man dan geruststellend opmerkt niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 En ik was zelf 2500 gram indertijd. In de jaren 70 ging dat gewoon goed. Thuis. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 16 minuten geleden zei Lieke7777: Spannend @niks .. hoeveel weken ben je nu zwanger ? 33 meen ik ? 33 en 4 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 d'n elfde van d'n elfde kan het gebeuren@niks wat een spannende ontwikkeling veel perskracht gewenst met een prachtig niksy als beloning niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 10 november 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Om 10 uur nog een CTG en dan gaan we proberen te slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Net op tijd nog aan het kijken hier. Niks, het gaat je lukken hoor, zet ' em op! Zeker spannend. Maar nu nog even lekker slapen nu het nog kan. Ik zou nog zoveel willen tikken, maar doe het niet. Wat een bijzonder moment voor jullie! En kleine Niksie een geboortedatum van 11-11-2020. Wat een mooie geboortedatum . In gedachte bij jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Kwil geen paniek trappen hoor maar bij onze oudste duurde het 5 dagen met weeënopwekkers en alles. Maar geboortedatum 15/11 is ook heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Zet 'm op meissie, ik bid voor een mooie bevalling en een gezond kindje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Oooo wat spannend @niks heel veel kracht toegewenst, jij kan dit!! Ik denk aan jou en de kleine niksie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Veel succes Niks En ik heb ook een dochter die 5 weken te vroeg is geboren. En qua kleertjes niet druk over maken. Gewoon mouwtjes omslaan en straks een paar nieuwe kopen. Geniet ook van de bevalling want het is toch telkens weer een wondertje vind ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Oh @niks!, mijn oudste was ook zoveel te vroeg. Ging allemaal goed. Prénatal maat 44 weet iķ nog. Zet 'm op!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Sterkte @niks te druk met werk, lees net pas bij, zet hem op meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Babietje op komst? Alvast gefeliciteerd @niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 Ik kom wat laat binnen lopen. Hoop dat t met iedereen goed gaat of allezins beter dan t was. Ik kan me voorstellen dat t voor sommigen best zwaar kan zijn op t moment. Met mij gaat t nog steeds op en neer maar de laatste drie weken minder heftig dan voorheen. Daar kan ik dan weer van genieten. De rust in mijn hoofd, geen verdriet, geen paniek, geen overweldigend gevoel. Hopelijk worden die periodes langer maar ik heb geen illusies. Alles is nooit ineens gerepareerd. Verder nog steeds niet aan de sigaretten of terug aan de nicorette. Ook niet aan de alcohol. Tegenwoordig wel aan het pompelmoessap. Vree lekkeuh! Soit, ne vogel is gene patat. Ik ga maar es slapen. Weekje vakantie maakt dat ik wat later kan op blijven. Hou t recht en netjes Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 november 2020 Rapport Share Geplaatst 10 november 2020 slaapwel Fleurtje belleFleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 4 uur geleden zei bumperjim: Kwil geen paniek trappen hoor maar bij onze oudste duurde het 5 dagen met weeënopwekkers en alles. Maar geboortedatum 15/11 is ook heel mooi Geweldige datum,! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Ik duim ook heel hard voor je @niks, ik heb al een kaarsje branden. Ik hoop dat het allemaal goed gaat en dat het een bijzondere en toch ook mooie ervaring voor jou en je vriend wordt. Spannend!! De kleine heeft in ieder geval hier al een heleboel fans. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 11 november 2020 Rapport Share Geplaatst 11 november 2020 Ja @fleurtje, fijn dat je er weer even bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden