Maja Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goedemorgen! Het is donker en het regent. Vannacht liggen woelen en draaien. Nu ligt mijn bed heerlijk... Zo naar mijn moeder voor zorgtaak, dan naar werk en kapper. Nu douchen, aankleden en een bakkie leut, of twee, of drie ... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goedemorgen ' op naar het werk .. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goedemorgen! Wat zijn jullie vroeg zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goedemorgen frummers. Ik heb heerlijk geslapen. Wel weer 'raar' gedroomd, rommelig... Het is nog steeds donker en ook hier heeft het geregend. Maar het wordt al heel voorzichtig wat lichter. Binnen staat een bakje klaar. Krantje erbij en even rustig het motortje op gang laten komen... niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Dat kan ook @Bor. Hoe gaat het met je? 28 september 2020 bewerkt door niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 (bewerkt) Goedemorgen. Vandaag hoor ik of moeder naar huis.mag. Denk het wel. Tegenover haar ligt een mevrouw van rond de 70 die refusal slikt. Dat hoor ik steeds. Ze is heel passief. Doet wat met me. Ik vind autorijden nog steeda heel spannend. In het donker 's avonds zeker. Maar ik doe het, want ik kan het. Zo heb ik nu meerdere keren onverwacht moeder kunnen helpen. Vader eerder. Met mijn voorheen normale.patronen had dat niet gekund. Dan had ik niet meer mogen en kunnen rijden. Dan was ik nu ook moe geweest, maar had het niet door. Of was nog zieliger?? Dan had ik geen rust of prettig moment voor mezelf ingelast om.bij te tanken. Uit schuldgevoel. Doorgaan. Dan was ik niet zo bij mijn behoefte rondom het huis gekomen. Had ik doorgedramd of opgegeven. Dan had ik niet opnieuw verbinding met echtgenoot kunnen en durven maken. Omdat ik niet drink kon ik langzaam maar zeker stappen zetten. Openen, eerlijk worden naar mezelf en voelen. Helpend gedrag ontwikkelen. Ontwikkelen is het kernwoord. Hier ontwaakt een heel dankbaar mens. 28 september 2020 bewerkt door Lika Bert1953, bumperjim, rapilos en 8 anderen reageerden hierop 11 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goeiemorgen allemaal, Hier een onrustige nacht achter de rug en bijna niet geslapen. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Ik mis @Marika, al drie weken inmiddels. Ik maak me zorgen .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 @Marika,waar ben je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 @Lika wat een mooie ontwikkeling lees ik . Zo het was donker regen onderweg ' vind dat altijd zo vervelend onderweg zoals lika schrijft . Vooral bij de brienenoord dat geschuif enz . Maar nuchter en met nieuwe bril zag ik het allemaal goed helder . Ok aan de slag mijn mensjes uit bed trommelen. Pats, niks en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goedemorgen. Hier ook (alweer) heel naar gedroomd. He wordt dan ook zo vervelend wakker, bah. Oppasdag. Zó eentje naar school brengen en de andere mag mee wandelen in het park richting mijn eigen huis. niks reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Om half 11 naar de verloskundige. Leek mij beter dan de huisarts, die ik niet ken, die mij niet kent. nancy, lady jane en Lika reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Goeiemorgen iedereen. Gisterenavond na 12 uur werken als een baksteen in slaap gevallen, maar de nacht was blijkbaar veel te kort.. Ik hoop dat mijn kopje koffie wat zal helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 groot gelijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Hm, dan word ik toch wel heel nieuwsgierig Borremans... DAGPACT: Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 DAGPACT: Yvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elton Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 5 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT: Yvonne ikkanhet Elton Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Kom op Knakker, je laat je toch niet kisten door een buitje en wat donkere wolken?? Lekker de regenlaarsjes aan stampen in de plassen... dat helpt altijd... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 1 minuut geleden zei knakker: Ja. Ook wel gezien de ietwat onheilspellende inhoud van haar laatste bericht. Klopt, dat maakt me nog het meest angstig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Mooi, dan had ik even een 'slip of the mind' bij het lezen van jouw berichtje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Klopt, ik zat gisteren wat heel oude pb's van fb door te bladeren in de hoop een berichtje van een jaar of 7 geleden van iemand die ik zijdelings kende en waar ik ooit een haakpatroon van had gekregen te vinden... (wat een belachelijke hoop woorden achter elkaar...) Afijn, tijdens dat scrollen kwam ik berichten tegen van mensen die inmiddels geen account meer hebben daar, en tot mijn verbazing zaten daar ook aardig wat berichtjes tussen van mensen van hier, die mij meenden te herkennen via een andere fb- gebruiker. Stuk voor stuk mensen die hier al lang niet meer posten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 14 minuten geleden zei knakker: Ik heb wel enige moeite met de vluchtigheid van het bestaan, soms. Betrapte mezelf er alweer op dat ik met weemoed terug keek naar de mooie zomerdagen. Stel je niet zo aan, denk ik dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Ik maakte en onderhield een website voor iemand, jarenlang. We werden vriendinnen, gingen wandelen, kletsten veel over de telefoon en toen opeens niks meer. Nooit meer wat van gehoord, telefoon afgesloten en in haar huis woonde iemand anders. Ik kende niemand van haar familie of andere vrienden. Ik denk dat ze plotseling is overleden maar ik weet niets. Dat is zo iets raars... nancy, Smaragd en lady jane reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 Tjonge jonge, wat een troosteloos weer, ik heb helemaal geen zin in de dag. Stampen kan ik ook al niet dus de therapie van Yvonne heb ik ook niks aan. En ik zit hier maar afgezonderd van de wereld en van de winter kan ik vast niet naar het zuiden door die stomme corona. Hihi, ik moet zelf lachen om zoveel gezeur, ik knap alweer op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2020 Rapport Share Geplaatst 28 september 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden