Yana Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 1 minuut geleden zei knakker: Hey kijk, een dagpact vol minderaars Ja hè, die club is zowat compleet nu geloof ik. Maar waar is @Lonster gebleven? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Maar ik ga aan de slag luitjes, heb de hele hittegolf door niet veel aan de tuin gedaan, hoogste tijd voor een dagje buffelen daar. Maak er een mooie dag van allemaal... Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Ik doe ook mee DAGPACT:YanaBumperjimRapilosRoseeYvonne Pytje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 1 uur geleden zei Yana: Hoi! Hoe ging het gisteren @Rosee? Het is er de laatste paar weken ingeslopen dat ik weer bijna iedere avond een paar glazen wijn drink. Gelukkig nooit grote hoeveelheden maar om te voorkomen dat het dat gaat worden: dagpact Yana Oppassen hoor! Voor je het weet zit je weer in je oude rol! Ik begin er nooit meer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 zeg nooit nooit een hele goeiemorgen frummers nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 DAGPACT:YanaBumperjimRapilosRoseeYvonne ikkanhet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 30 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:YanaBumperjimRapilosRoseeYvonne ikkanhet Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Yvonne: Ik doe ook mee: DAGPACT: Yana Bumperjim Rapilos Rosee Yvonne Adrian En ik ook.. 27 augustus 2020 bewerkt door Adrian Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 50 minuten geleden zei ikkanhet: DAGPACT:YanaBumperjimRapilosRoseeYvonne ikkanhet Jane Adrian 19 minuten geleden zei lady jane: 8 minuten geleden zei Adrian: En ik ook.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 @Adrian, waar je, wat drank betreft, de eerste steeds moet laten staan, daar moet je, wat het dagpact betreft, de laatste juist nemen... DAGPACT:YanaBumperjimRapilosRoseeYvonne ikkanhet Jane Adrian bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 1 uur geleden zei knakker: Lonster heb ik al een tijdje niet gezien hier Misschien op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Ik voel aan al mijn vezels dat als ik er één neem, ook al is dat een sjieke OX (wat dat ook is), dat ik er dan heel graag nog een paar zou nemen en niet zou weten waarom ook niet... Heel soms trekt het nog wel, maar dan mag ik denken dat ik dat altijd nog wel een keer kan doen, wat drinken. Maar nu nog even niet! Iedereen weet het inmiddels, ik schaamde me er ooit voor om er voor uit te komen dat ik niets meer drink. Nu ben ik er trots op. Het niet-drinken heeft me veranderd, ik vind zelf in positieve zin. Hoe mijn omgeving dat ziet weet ik niet precies, maar één van de positieve dingen is iig dat ik niet meer zo gevoelig ben voor het oordeel van een ander! Toch misschien wel een leuk onderzoekje voor komende week. Rosee, nancy, Kyon en 1 andere reageerden hierop 3 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 19 minuten geleden zei knakker: Zo klopt-ie weer Mijn dank voor jouw oplettendheid is groot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, wat een gezelligheid. Ik wens jullie een fijne dag. Hier is het - godzijdank - weer wat drukker met werk, eindelijk wat afleiding, die ook nog eens nuttig is (dat nemen we dan maar aan : )). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 goedemiddag alweer! Heerlijk, zonnetje, blauwe lucht en wat fitter weer vandaag. Yvonne, ik kopieer je leuke plaatje omdat het precies weergeeft hoe ik me voel Bob, nancy en Lika reageerden hierop 1 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Het wordt steeds gezelliger op het dagpact Ja @Lonster waar ben je? Hoop dat alles goed gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Kilometers leeg strand, de zon piept traag door het wolkendek. Ik waan me even op vakantie. Straks als de maatjes komen kunnen we weer ballen. Plek zat en wat zijn we er weer aan toe. Soms kan het leven simpel zijn. Wat een kado. nancy en Jannigje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Of andersom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 47 minuten geleden zei Bor: Eigenlijk lopen er ook heel wat simpele zieltjes rond ja. Hahaha, nee dat is niet wat ik bedoel: het léven is juist niet simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Op te stappen?!? Doodzwijgen is feitelijk mishandeling, wat erg dit. Ik bedoel met mensen zijn simpel: feitelijk verlangen we allemaal hetzelfde: warmte, een dak boven je hoofd, liefde ( een paar armen om je heen) en een gevulde maag. En wat centjes op de bank zodat je je geen al te grote zorgen hoeft te maken. Maar ja, dan ráást het leven eroverheen....en zie dan je evenwicht maar weer te hervinden. Ik mis Niwi ook nog steeds.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 12 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: @nancy, heb je de uitslag al? Ik heb hem net binnen en zoals verwacht negatief. Ik vind het allemaal vrij vlot gaan zo. Nee, nog niet. Ik heb me maandagochtend aangemeld, kon gisteren terecht en krijg morgen de uitslag. Helaas gaat het hier dus niet zo vlot. Mooi dat je een negatieve uitslag hebt, Fruitvlieg! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 6 uur geleden zei knakker: Ik blijf me daar wel over verbazen, dat ik toch ooit echt een enthousiast liefhebber, de drank nu helemaal niet meer mis. Hoewel, die XO van Jim .... Het gaat niet zo goed met me, ik ben een naar buiten toe (wel beperkt) goed functionerende depressieveling. Buiten merkt weinig tot niets, binnen is het een ander verhaal. Ik slaap slecht, de nachten zijn dan moeilijk door de angsten en somberte. Vannacht snapte ik opeens weer waarom ik, nu wel ruim 10 jaar geleden, ‘s nachts ook dronk als ik wakker werd. Wakker? Help! Angst! paniek! Drank! Want vergeten, niet voelen. Opeens voelde ik me vannacht kwetsbaar, alsof ik weer daar naartoe zou kunnen afglijden, na al die jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Net terug van de tandarts. Een wortelkanaalbehandeling zonder verdoving. Die kies is dood, zei ze. Ik voel hem anders nog best wel, zei ik. Da's normaal, zei ze. Anderhalf uur zijn ze aan het prutsen geweest met z'n tweeën. Ik was als de dood, maar inderdaad die kies wás dood. Er was een stukje vijl afgebroken, dat zit nu nog in die kies. Foto wees uit dat die vijl netjes ingekapseld zit in 'het cement'... Ik voelde me een brugklasser Technische School die uitleg kreeg bij die foto. Ik zei, okee, als ik maar niet ga piepen als ik de HEMA uitloop, met zo'n vijl in m'n mond. Dat kon ze me zo goed als garanderen, dat dat niet zou gebeuren. Opgelucht ben ik. Lika en Kyon reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 7 uur geleden zei knakker: Lonster heb ik al een tijdje niet gezien hier Misschien op vakantie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 27 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 27 augustus 2020 Ik heb @Renaldo61 nog niet gezien? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden