Spring naar bijdragen

Dinsdag 25 augustus 2020


niks

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of het houden van was @Yana Het is meer in de greep, de macht zijn van. Ik hou nu wel van mijn vriend. Dat is totaal niet te vergelijken. Mijn ex hield niet van mij, dat is/was duidelijk. Dan klamp je je aan alles vast, doe je alles om maar wel lief gevonden te worden. Als je dan uit de relatie stapt, met veel angst, dan ben je niet meer lief. Ben je ongehoorzaam en dat wil je niet. Daarom wilde ik terug. Ik heb er in deze relatie nog last van. Het altijd maar goed willen doen. Gelukkig kunnen wij daar samen over praten. Ik mag er zijn, hij houd van mij en andersom ook. In het begin was ik heel erg bezig, alles moet perfect zijn. Of ja, bijna bij het onderdanige af. Dat kan ik nu loslaten. Het is goed, dat hij een keer de keuken opruimt. Het is goed, dat hij ook een keer de wasmachine aan zet. Ik hoef mij dan niet meer schuldig te voelen. Alles gaat bij ons natuurlijk ook in een sneltreinvaart. Langzaam krijg ik vertrouwen, het gevoel dat ik er mag zijn. Nu ben ik ook met de neus in de boter gevallen. Hij is zo vreselijk lief en zorgzaam. Ik weet zeker dat hij een leuke vader gaat worden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep jij verdient ook gewoon een leuk leven :rose::rose::rose: En je hebt het zelf geregeld zo dus je hoeft ook niet vreselijk dankbaar te zijn of zo. Lekker samen een stelletje zijn.

En kiek uut hè straks als de baby er is dan krijg je straks misschien momenten dat papa denkt hallo besta ik ook nog? Dus zet hem maar lekker aan het werk wat de baby betreft, niet alles zelf oppakken. Nou spreek ik uit persoonlijke frustratie maar dat kwam ook omdat ik toen nog een buitenechtelijke relatie had met oom Bier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemooiemorgen frummers
saunadagje hier.
De 4e keer alweer sinds heropening.
Superrustig, heerlijk, en tegelijk ook
minder fijn dan voorheen. Mis de opgietingen.
Die gaven structuur door vaste tijden.
Het gehannes met bandjes ophangen om het
max. aantal aan te geven, en dat bandje weer vergeten.
Mensen zijn blij dat het weer kan en accepteren dat
relaxen toch kompleter kan. Zal het ooit weer worden
als eerder? Ik ben bang van niet.
En of de resorts het gaan redden met ongeveer 1/4 of 1/5e van de vroegere bezetting?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen allemaal,

Lika, als ik 'mezwlf' hardop uitspreek, hoor ik dan wat je bedoelt... Succes vandaag!

Ik ben aan het wachten, ik moet namelijk iets bellen, maar dat kan pas vanaf 9:00 uur.
Er was een tijd dat ik voor dit soort dingen een wekker moest zetten....

bewerkt door Pelle2
,
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, ik wens jullie een fijne dag. Gisteren was bij mij waardeloos, ik was blij dat ik naar bed mocht.

@Lika zo herkenbaar. Ik zit al twee weken nagelbijtend achter de laptop “thuis te werken”. Intussen maar de tijd voorbij aan het laten gaan. Laten we hopen dat het beter gaat.

“Gewoon rustig doorgaan, werkt bijna bij alles” las ik van @bumperjim elders. Ik ga dat maar eens als motto nemen vandaag : )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Lila herkenbaar, zet m op hoor.:heart: Ik ook aan t werk nu, altijd veel moeite om op te starten en wordt me steeds meer duidelijk waarom: angst om te mislukken. Moet allemaal perfect zijn. Vanavond een etentje. Wil niet drinken maar vertrouw mezelf niet helemaal. Vandaar: 

Dagpact

Rosee

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen komt hier de schoorsteenveger. Begin van de herfst, denk ik dan. Knettergek hoor.  't Is nog hartje zomer.
De (mobiele) airco hebben we dit jaar trouwens niet gebruikt. Het was me te warm om 'm tevoorschijn te halen. :wacko:
Wel zijn er dit jaar twee ventilatoren aan gruzels gegaan. Ouderdom, denk ik. Die plastic schoepen worden wat broos en
ineens is het dan: peng!, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....., schuddeldeschuddeldeschuddel... Zo'n afgebrokkeld stukje
maakt door onbalans dat hele ding schrootrijp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Hier ben ik ook weer eens
Kan de hele dag wel slapen
Gisteren om half negen naar bed gegaan, half zes wakker, eruit, vaatwasser leeg gehaald, beetje gelezen en weer gaan slapen
half negen weer wakker, gedouched, alles op het gemak, en ben nog steeds zo suf als een konijn
Zou zo weer naar bed kunnen
Werd ook met hoofdpijn wakker
bah, nou ja, geen verplichtingen vandaag gelukkig

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...