niks Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen! Al een tijd wakker, dus ik dacht laat ik de dag eens starten hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen mevrouw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ik vraag me weleens af @niks hoe jij nu terugkijkt op je vorige leven. Je zei bijv. toen je al weg was bij je vorige vriend dat je nog steeds van hem hield, ik ben benieuwd hoe je daar nu in staat. (Als je geen zin hebt om hier op te antwoorden ook prima natuurlijk). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goeiemorgen Lika, op weg naar het zwembad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 25 augustus 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ik weet niet of het houden van was @Yana Het is meer in de greep, de macht zijn van. Ik hou nu wel van mijn vriend. Dat is totaal niet te vergelijken. Mijn ex hield niet van mij, dat is/was duidelijk. Dan klamp je je aan alles vast, doe je alles om maar wel lief gevonden te worden. Als je dan uit de relatie stapt, met veel angst, dan ben je niet meer lief. Ben je ongehoorzaam en dat wil je niet. Daarom wilde ik terug. Ik heb er in deze relatie nog last van. Het altijd maar goed willen doen. Gelukkig kunnen wij daar samen over praten. Ik mag er zijn, hij houd van mij en andersom ook. In het begin was ik heel erg bezig, alles moet perfect zijn. Of ja, bijna bij het onderdanige af. Dat kan ik nu loslaten. Het is goed, dat hij een keer de keuken opruimt. Het is goed, dat hij ook een keer de wasmachine aan zet. Ik hoef mij dan niet meer schuldig te voelen. Alles gaat bij ons natuurlijk ook in een sneltreinvaart. Langzaam krijg ik vertrouwen, het gevoel dat ik er mag zijn. Nu ben ik ook met de neus in de boter gevallen. Hij is zo vreselijk lief en zorgzaam. Ik weet zeker dat hij een leuke vader gaat worden. lady jane, rapilos, Jannigje en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Yep jij verdient ook gewoon een leuk leven En je hebt het zelf geregeld zo dus je hoeft ook niet vreselijk dankbaar te zijn of zo. Lekker samen een stelletje zijn. En kiek uut hè straks als de baby er is dan krijg je straks misschien momenten dat papa denkt hallo besta ik ook nog? Dus zet hem maar lekker aan het werk wat de baby betreft, niet alles zelf oppakken. Nou spreek ik uit persoonlijke frustratie maar dat kwam ook omdat ik toen nog een buitenechtelijke relatie had met oom Bier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Helder verhaal @niks, ik ben heel blij voor je hoe het nu gaat. Ennuh... als hij 100x de wasmachine aanzet is het ook goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen frummers, Buiten is het heerlijk koel, er schijnt een voorzichtig zonnetje. Binnen lijkt de laatste hitte nu echt verdwenen eindelijk. Bakje om dat te vieren maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goeiemooiemorgen frummers saunadagje hier. De 4e keer alweer sinds heropening. Superrustig, heerlijk, en tegelijk ook minder fijn dan voorheen. Mis de opgietingen. Die gaven structuur door vaste tijden. Het gehannes met bandjes ophangen om het max. aantal aan te geven, en dat bandje weer vergeten. Mensen zijn blij dat het weer kan en accepteren dat relaxen toch kompleter kan. Zal het ooit weer worden als eerder? Ik ben bang van niet. En of de resorts het gaan redden met ongeveer 1/4 of 1/5e van de vroegere bezetting? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ikkanhet Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 goeiemorgen allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Pffff. Ik krijg mezwlf nog steeds niet aan het werk. Gek. Tranen bij dat gevoel. Brrrr Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) Goeiemorgen allemaal, Lika, als ik 'mezwlf' hardop uitspreek, hoor ik dan wat je bedoelt... Succes vandaag! Ik ben aan het wachten, ik moet namelijk iets bellen, maar dat kan pas vanaf 9:00 uur. Er was een tijd dat ik voor dit soort dingen een wekker moest zetten.... 25 augustus 2020 bewerkt door Pelle2 , Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen . Fijne dag @lady jane mij helaas niet gezien in de sauna juist de opgieting urenlang dobberen in eem bubbelbad was sauna voor mij. Rest kon kan mij gestolen worden .. wel jammer heb nog 2 bonnen liggen misschien later nog maar denk niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Descartes33 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, ik wens jullie een fijne dag. Gisteren was bij mij waardeloos, ik was blij dat ik naar bed mocht. @Lika zo herkenbaar. Ik zit al twee weken nagelbijtend achter de laptop “thuis te werken”. Intussen maar de tijd voorbij aan het laten gaan. Laten we hopen dat het beter gaat. “Gewoon rustig doorgaan, werkt bijna bij alles” las ik van @bumperjim elders. Ik ga dat maar eens als motto nemen vandaag : ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen Lila herkenbaar, zet m op hoor. Ik ook aan t werk nu, altijd veel moeite om op te starten en wordt me steeds meer duidelijk waarom: angst om te mislukken. Moet allemaal perfect zijn. Vanavond een etentje. Wil niet drinken maar vertrouw mezelf niet helemaal. Vandaar: Dagpact Rosee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Nou mijn vakantieaanvraag briefje is gevonden ' maar ik krijg geen vrij weekend toestemming Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goeiemorgen, Och Lika... Schakelen...overgangen...KMW. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Morgen komt hier de schoorsteenveger. Begin van de herfst, denk ik dan. Knettergek hoor. 't Is nog hartje zomer. De (mobiele) airco hebben we dit jaar trouwens niet gebruikt. Het was me te warm om 'm tevoorschijn te halen. Wel zijn er dit jaar twee ventilatoren aan gruzels gegaan. Ouderdom, denk ik. Die plastic schoepen worden wat broos en ineens is het dan: peng!, prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....., schuddeldeschuddeldeschuddel... Zo'n afgebrokkeld stukje maakt door onbalans dat hele ding schrootrijp. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Ohhhh Lieke wat ontzettend rot, wat kan ik me goed indenken dat jij verschrikkelijk baalt hiervan. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Jeetje @Bor ' op deze manier zijn ze er als de kippen bij ' en als het echt moet hoor of zie je ze niet.. En nee ik zie het niet als slecht ' je komt voor jezelf op en steld je grenzen . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 (bewerkt) @Bor maar wat is het doel van oppassen dan eigenlijk ? Ze heeft toch nog verlof ? Fijn dat je 'je ' zoon vanmiddag ziet . 25 augustus 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 @Cleo66 al onderweg ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Goedemorgen allemaal, Hier ben ik ook weer eens Kan de hele dag wel slapen Gisteren om half negen naar bed gegaan, half zes wakker, eruit, vaatwasser leeg gehaald, beetje gelezen en weer gaan slapen half negen weer wakker, gedouched, alles op het gemak, en ben nog steeds zo suf als een konijn Zou zo weer naar bed kunnen Werd ook met hoofdpijn wakker bah, nou ja, geen verplichtingen vandaag gelukkig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 25 augustus 2020 Rapport Share Geplaatst 25 augustus 2020 Er wordt gevraagd op te passen ? Bedoel moet ze werken ? Verlof zwangerschap verlof bedoel ik . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden