Yana Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goeiemorgen, hebben jullie de hit van Takeiteasy geluisterd op de muziekdraad? Die mag je niet missen Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Hoe gaat het met je @bolletje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goedemorgen! Ik droomde dat ik met @bolletje en @Jopie op vakantie ging. We kwamen ergens aan en moesten tot de avond wachten, tot we in ons huisje konden. Dat huisje stond boven op een berg. We kregen een kamer om te wachten. Bolletje en ik heel bescheiden 1 koffer, maar Jopie had er 4 mee vol kleren. Alles werd voor die paar uurtjes opgehangen in de kast, er mocht geen kreukels inkomen. Bolletje en ik vonden dat onzin, de koffers bleven dicht. Jopie en Bolletje gingen wandelen, ik bleef op de kamer. Kwamen er een paar mannen aan, we brengen jullie koffers alvast naar boven, hoeven jullie straks niet zo zwaar te tillen. Ik Jopie haar kleren allemaal weer terug in de koffers doen. Dat lukte niet natuurlijk, dus dat werd duwen en proppen. Ik was zo vreselijk bang voor Jopie, wat zou ze boos zijn dat ik haar kleren er zo had ingepropt. bolletje, Kyon en bumperjim reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goedemorgen! Hier schijnt de zon eindelijk weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goeiemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 1 uur geleden zei Yana: Goeiemorgen, hebben jullie de hit van Takeiteasy geluisterd op de muziekdraad? Die mag je niet missen Net even geluisterd en die was geweldig. Top @takeiteasy, you bring a big smile on my face Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goedemorgen allemaal Tja, dan wordt ik ook nieuwsgierig natuurlijk Gaaf, @takeiteasy, moest er ook om lachen Wat leuk, dat ik nu een beetje een beeld van je heb Nou, ik ga maar eens wat nuttigs doen Gisterenavond in het filmtheater , eerst een documentaire gezien van Ron Wood , en daarna een concert van de Rolling Stones in 2016 in Cuba Dat was echt wel kicken , maar veel te druk geweest Daarom vannacht heel slecht geslapen Dat is dan wel weer een beetje jammer Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 (bewerkt) 2 uur geleden zei Lika: Hoe gaat het met je @bolletje? Hier gaat het goed Lika dank je wel. Hoop dat ze er achter komen waardoor die moeheid ontstaat. Mensen met een herseninfarct hebben er bijna allemaal last van. Wat een droom hé Niks 11 juli 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 (bewerkt) Heb net ook gekeken naar het huiskamerconcert van @takeiteasy Heerlijk! je kan zien dat je er veel plezier van hebt. Ik kom ook, in dat zaaltje als je optreedt. Het regent, het regent... Maar vandaag gelukkig niet. Straks het bos in. In de auto met twee vriendinnen, die een mondkapje gaan dragen. dus zitten we daar met zijn drieën als gangsters of verpleegsters. Afhankelijk van je soort mondkapje. Gisteren was ik met de trein, rond de spits. Uitgestorven! nog minder mensen dan toen je niet mocht reizen tenzij noodzakelijk. Daar zag ik wel dat sommige jongeren het cool vinden om een mondkapje te dragen. Een zwarte of bedrukte en zonnebril op. Wie doet me wat. 11 juli 2020 bewerkt door Lonster Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 (bewerkt) Goedemorgen ' dag 4 van alleen thuis en zonder alcohol doorgebracht geen moment behoefte gehad om te kopen ' maar helaas vervangen voor sigaretten heb er nog een paar en dan besloten niet meer een pakje te kopen . Vandaag en morgen werken tot 23.00 en maandag komt mijn man weer thuis . Dan komt het eigenlijk niet eens in mijn systeem meer voor omdat ik dat gewoon niet wil . Heb het nu even nódig gehad bedenk ik mij maar. Tis verslaving gedrag ik weet .. wegblazen van iets waarvan je weet wat het niet is of juist wel .. dinsdag ook weer naar mijn behandelaar ze had vakantie ben er wel weer even aan toe na 20 dagen haar niet gezien te hebben. Fijn weekend allemaal Heb avonddienst dus onder de pannen vanavond .. 11 juli 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 1 uur geleden zei Jopie: En euh..... Nooit nooit nooit bang zijn voor iemand die om zoiets onbelangrijks boos wordt. Lach inwendig maar uit, stel ze voor in een hoge witte tencate onderbroek of verzin een list, maar niemand hoeft (heeft t recht) boos te worden omdat jij gewoon je best doet. Ook al verknal je alles. Algemene wet van jopie Ik vind deze erg mooi @Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 @SanMiquel en @Smaragd extra pluim voor jullie Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Goedemorgen @takeiteasy wat een talent ben jij zeg, zo leuk om te zien/horen. Snap precies de vergelijking met Brigitte Kaandorp ook, je bent echt heel grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 En dank @knakker....ik was het nét kwijt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Djw @Lieke7777 Hier gaat het okay. Toevallig had ik dat ook vandaag, steeds die paar zinnen het regent, het regent in mijn hoofd en soms zong ik het zelfs zachtjes. Terwijl de zon volop scheen. Bedankt he@takeiteasy Lekker gegeten en nu nog aan de koffie al mijn 3e bakkie. Als ik niet drink ben ik verzot op koffie en smaakt ook veel beter. Weer een voordeel. Ben wat meer posi gelukkig. Wat scheelt dat een boel dan. Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Moe. Ik maak me druk, omdat we weggaan. Ben niet zo'n inpakster, opruimster, maar ik word er tóch beter in. Kleren liggen klaar. Wasjes zijn klaar. Boodschappen gedaan. In die koffer doen en gáán ! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 11 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 11 juli 2020 Heel veel plezier jullie beiden!! Leuk, fijn er even uit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2020 @Yana en @Cleo66 @Renaldo61wat een ontzettend lief hondje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 12 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2020 Och lieverd. Natúúrlijk voel je je doodongelukkig. Niet fijn. Doe jij normaal gesproken alles? Is er misschien een vriendin die even kan komen helpen of bij wie je even kunt uithuilen gewoon? Hij zal misschien al erg op zijn tenen lopen, maar voelt misschien dat het niet goed genoeg is? Ik vul in hoor. I know. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2020 Jaja Formule 1 kijken op zn tenen Mannen zijn het gewoon niet gewend om thuis dingen te doen, dan gaan ze met deuren smijten, misschien durf je dan niks meer te vragen de volgende keer Went vanzelf. Mijn dochter smeet 1x met de deur van haar slaapkamer, een jaar of 10 geleden. Heb ik de deur eruit gehaald, een week lang. "Voordat je m kapot maakt". Nou die was na een week zo blij de deur weer terug te hebben, nooit meer mee gesmeten. Rosee, elisa72 en Bob reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2020 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2020 @Cleo66 bahhh niet fijn, sterkte wou dat ik iets voor je kon doen/advies had. Enige wat ik kan bedenken is adem in adem uit, proberen los te laten. Het gaat niet zoals je wil, dat is dan maar even zo, het gaat voorbij. Hug! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 juli 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2020 Hè getver @Cleo66, wat rot voor je. Ik denk aan je en probeer mooie dingen naar je toe te sturen via gedachtekracht... je weet maar nooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden