Spring naar bijdragen

zaterdag 11 juli 2020


Yana

Aanbevolen berichten

Goedemorgen! Ik droomde dat ik met @bolletje en @Jopie op vakantie ging. We kwamen ergens aan en moesten tot de avond wachten, tot we in ons huisje konden. Dat huisje stond boven op een berg. We kregen een kamer om te wachten. Bolletje en ik heel bescheiden 1 koffer, maar Jopie had er 4 mee vol kleren. Alles werd voor die paar uurtjes opgehangen in de kast, er mocht geen kreukels inkomen. Bolletje en ik vonden dat onzin, de koffers bleven dicht. Jopie en Bolletje gingen wandelen, ik bleef op de kamer. Kwamen er een paar mannen aan, we brengen jullie koffers alvast naar boven, hoeven jullie straks niet zo zwaar te tillen. Ik Jopie haar kleren allemaal weer terug in de koffers doen. Dat lukte niet natuurlijk, dus dat werd duwen en proppen. Ik was zo vreselijk bang voor Jopie, wat zou ze boos zijn dat ik haar kleren er zo had ingepropt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

Tja, dan wordt ik ook nieuwsgierig natuurlijk
Gaaf, @takeiteasy, moest er ook om lachen
Wat leuk, dat ik nu een beetje een beeld van je heb :)

Nou, ik ga maar eens wat nuttigs doen
Gisterenavond in het filmtheater , eerst een documentaire gezien van Ron Wood , en daarna een concert van de Rolling Stones in 2016 in Cuba
Dat was echt wel kicken , maar veel te druk geweest
Daarom vannacht heel slecht geslapen
Dat is dan wel weer een beetje jammer :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net ook gekeken naar het huiskamerconcert van @takeiteasy Heerlijk! je kan zien dat je er veel plezier van hebt. Ik kom ook, in dat zaaltje als je optreedt. ^_^

Het regent, het regent... 

Maar vandaag gelukkig niet. Straks het bos in. In de auto met twee vriendinnen, die een mondkapje gaan dragen. :ph34r: dus zitten we daar met zijn drieën als gangsters of verpleegsters. Afhankelijk van je soort mondkapje. 

Gisteren was ik met de trein, rond de spits. Uitgestorven! :huh: nog minder mensen dan toen je niet mocht reizen tenzij noodzakelijk. Daar zag ik wel dat sommige jongeren het cool vinden om een mondkapje te dragen. Een zwarte of bedrukte en zonnebril op. Wie doet me wat.

bewerkt door Lonster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen   '   dag 4 van alleen thuis   en zonder alcohol doorgebracht geen moment behoefte gehad om te kopen  ' maar helaas vervangen  voor sigaretten  :blink:    heb er nog een paar en dan besloten niet meer een pakje te kopen  .   Vandaag en morgen  werken tot 23.00 en maandag komt mijn man weer thuis .

Dan komt het eigenlijk  niet  eens in mijn systeem meer voor  omdat ik dat gewoon niet wil . Heb het nu even nódig  gehad bedenk ik mij maar.   Tis verslaving gedrag ik weet ..   wegblazen  van iets waarvan je weet wat het niet is of juist wel ..    dinsdag ook weer naar mijn behandelaar   ze had vakantie   ben er wel weer  even aan toe na 20 dagen haar niet gezien  te hebben. 

Fijn weekend allemaal 

 

Heb avonddienst  dus   onder de pannen vanavond  ..

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jopie:

En euh..... Nooit nooit nooit bang zijn voor iemand die om zoiets onbelangrijks boos wordt.

Lach inwendig maar uit, stel ze voor in een hoge witte tencate onderbroek of verzin een list, maar niemand hoeft (heeft t recht) boos te worden omdat jij gewoon je best doet. Ook al verknal je alles. 

Algemene wet van jopie

Ik vind deze erg mooi @Jopie 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Djw @Lieke7777 :rose:

Hier gaat het okay.

Toevallig had ik dat ook vandaag, steeds die paar zinnen het regent, het regent in mijn hoofd en soms zong ik het zelfs zachtjes. Terwijl de zon volop scheen. Bedankt he@takeiteasy :D

Lekker gegeten en nu nog aan de koffie al mijn 3e bakkie. Als ik niet drink ben ik verzot op koffie en smaakt ook veel beter. Weer een voordeel. Ben wat meer posi gelukkig. Wat scheelt dat een boel dan.

Fijne avond nog en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och lieverd. Natúúrlijk voel je je doodongelukkig. Niet fijn. Doe jij normaal gesproken alles? Is er misschien een vriendin die even kan komen helpen of bij wie je even kunt uithuilen gewoon? 

Hij zal misschien al erg op zijn tenen lopen, maar voelt misschien dat het niet goed genoeg is? Ik vul in hoor. I know.

:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jaja Formule 1 kijken op zn tenen ;) Mannen zijn het gewoon niet gewend om thuis dingen te doen, dan gaan ze met deuren smijten, misschien durf je dan niks meer te vragen de volgende keer :) Went vanzelf.

Mijn dochter smeet 1x met de deur van haar slaapkamer, een jaar of 10 geleden. Heb ik de deur eruit gehaald, een week lang. "Voordat je m kapot maakt". Nou die was na een week zo blij de deur weer terug te hebben, nooit meer mee gesmeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...