Maja Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 goedemorgen! Vrije dag. Werk van gisteren inhalen. Verder staat een wandeling op de lijst en planten water geven. Fijne dag! dagpact Maja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goede morgen,laatste dag weekend,dus nog een dag rustig aan doen,dan kunnen we vanaf morgen weer 6 dagen knallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goedemorgen! Dagpact Maja Reacher Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 En tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goeie 's morgens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Een hele goede morgen allemaal, En alweer zo,n prachtige dag voor de boeg Blij, dat ik aan de kust woon Altijd wel een verfrissend zee briesje (meestal dan ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goeiemorgen. Vandaag op zoek met buurvriend naar een plas of meertje waar het rustig is. Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny31 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Morning! Geen koffie bij het ontbijt daar ben ik mee gestopt sinds twee dagen voor een week. Heel benieuwd of ik dan minder last heb van angsten. Ik had beter niet in een x kunnen stoppen want gisteravond ontwenningsverschijnselen (hoofdpijn, misselijk, onrust). Totaal niet verwacht dat je je zo beroerd kan voelen van het stoppen met cafeïne. Wel heel lekker diep geslapen! Nu nergens meer last van Ik ga aan de groene thee met havermout. rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goedemorgen droge dag 33. We houden het rustig vandaag... in alle opzichten. Lieke7777 en rapilos reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soberbunny31 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 5 minuten geleden zei Pytje: Goedemorgen droge dag 33. We houden het rustig vandaag... in alle opzichten. Lekker bezig, dag 33! rust is goed. Pytje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goedemorgen hier geen last van warm ' begin hier van op te leven gisteren bezoekmoment met de kinderen van een brug afgesprongen aantal keer de sloot / vaart in Bob reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) Vervelend is dat indien je er zo last van hebt ' @Bor hier juist alles lekker open.. @knakker nou lijkt mij inderdaad als je snel leest maar het was inderdaad ff lekker plonsen. Ik gewoon met kleren aan Leuk jóuw pappa momenten te lezen heerlijk. 24 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) Zeker wordt mijn geduld en noem het maar meer onmacht en andere omstandigheden waar mijn man en ik flink boos en geraakt zijn gisteren . Wij waren des hels gisteren .. het bezoek moment dus redelijk om kunnen buigen naar de kinderen toe weer. Springen plonsen was ook voor mij even een uiting van frustratie ' durf eigenlijk die sloot niet in te springen haha.. en ja weet je wat het is buiten het feit dat we alcohol dronken stond gezelligheid leuke uitjes met de jongens doen hoog in vaandel . Waren veel op pad met ze ook.. 24 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Lekker gespeeld gisteren @takeiteasy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaaike Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Goedemorgen, Dag 18 droog... best trots op. Vanmorgen lekker gesport, (bodypump) en nu ff lekker chillen voordat de kids weer thuiskomen. Hier ook een zwembad in de tuin. Misschien vanmiddag ook ff plonsen met de kids. Fijne dag allemaal! Soberbunny31 en Lieke7777 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Klopt vanavond weer persconferentie wordt de laatste begreep ik.. Heerlijk aan het water cleo ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) Klopt , warme zomerdagen , beginnen met een ijskoud wijntje met ijs en dan later lekker overstappen op de cola met vodca. Heerlijk zittend in de tuin , evt een BBQ er bij aan... Dream on.... ik knaag veel op stokjes van ijsjes haha .. alsof het zoethout is. 24 juni 2020 bewerkt door Lieke7777 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 12 minuten geleden zei Lieke7777: Dream on.... Nou, daar droom ik niet meer van. Drinken omdat je niets beters te doen weet. Met alle negatieve gevolgen van dien. Ben veel te lang met die onzin door gegaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 46 minuten geleden zei Sandro: Nou, daar droom ik niet meer van. Drinken omdat je niets beters te doen weet. Met alle negatieve gevolgen van dien. Ben veel te lang met die onzin door gegaan. bedoelde het meer eigenlijk beetje sarcastisch naar mij zelf toe... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Ook hier lamlendig Knak, Kon vanmiddag wel een uurtje slapen of zo Niet gedaan, net gegeten Peultjes uit de tuin, aardappel blokjes uit de air fryer en biefstuk met champignons gebakken door vriend Vond dat laatste eigenlijk wel een beetje decadent, meer iets voor feestjes eigenlijk Vriend zegt ; het is toch elke dag een feestje..zeker op onze leeftijd ! Huh, oké dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Met warm weer trouwens weinig trek in alcohol, nooit gehad ook Gelukkig maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Net aan mn eerste raketje van vandaag begonnen. Hoop dat ik t bij 1 kan houden Maaaike, IJsvogel en Lieke7777 reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 (bewerkt) Ik heb mezelf zojuist getrakteerd op alweer een boek. Als je elke week zo'n 40 euro bespaart door niet te drinken dan kan dat er wel vanaf 24 juni 2020 bewerkt door Sandro Kyon reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Herkenbaar @Etty over dat naar buiten 'moeten' met mooi weer. Vooral met mn kinderen. Ben blij dat ze vandaag allebei zijn gaan zwemmen. Moet er niet zo bovenop zitten, ze zijn oud genoeg om dat zelf te bepalen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 24 juni 2020 Rapport Share Geplaatst 24 juni 2020 Ik neem nog 1 raketje. Maaaike reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden