Spring naar bijdragen

Zondag 14 juni 2020


Lika

Aanbevolen berichten

Goedemorgen iedereen,

Weer mooi weer vandaag :D

Sinds gisteren 2 weken alcoholvrij, slaap lekkerder, gisteren raakte ik de draad niet kwijt in een gesprek.. Geen zin meer in comfortfood, veel zin om te bewegen. Gisteren alcoholvrij biertje gedronken op het terras dat was mijn manier om te dealen met dat de gene die naast mij zat aan de wijn ging en daardoor dacht ik even "he ik mis iets"

Vanavond ga ik wandelen met een vriendin. Nu even lezen bij het ontbijt met een kopje koffie erbij.

Morgen wil ik weer beginnen met 8 uur opstaan iedere ochtend want het is er een beetje ingeslopen om uit te slapen.

Have a nice day :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei kruidenthee67:

Hahaha...ik moet er wel om lachen Lika.:D

 

'Ik begrijp er niks van...'en dan komt de lijst van 'goeie dingen' die je doet.

Het gaat niet om je goed voelen, maar je goed voelen om wat je doet.:)

 

Geniet ervan...enne ik zou er maar niet te veel over  nadenken...just keep up the good work...:rose:

 

Goeiemorgen trouwens allemaal.

Doe ik ook niet hoor. Was meer omdat @Sandroernaar vroeg. Ik geniet ervan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb zojuist de Kilokiller bijgewerkt en kan het dan niet laten om toch ook even hier binnen te wippen. 
En natuurlijk heb ik de draad van gisteren even doorgelezen... 
Lieve mensen, ik was ontroerd door de vele lieve berichtjes, dankjulliewel  :heart:
En nu ik hier toch ben zet ik gelijk maar even wat te drinken neer, helemaal wegblijven gaat me toch 
niet lukken na een dikke tien jaar... 
Bredemeijer glazen theepot Genoa 1L ,Bredemeijer, Bredemeijer ...      Gevulde De Pot Van De Koffie Stock Foto - Afbeelding bestaande uit ...
Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water        Gerelateerde afbeelding  

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh, Yvonne,

Heel blij dat je er weer bent hoor,

Je kan hier toch helemaal niet gemist worden !

Nou, wij wilde een flink stuk gaan wandelen in Scheveningen

Mooi niet, het giet hier van de regen

Totaal niet voorspeld, zagen allemaal wandelaars en fietsers in korte broeken en hesjes drijfnat regenen

Gaat nu al 1.5 uur zo door en einde is nog niet in zicht

Zie op buienradar dat een hele smalle strook dwars over onze streek trekt van west naar oost

Balen, zitten dus maar weer op de bank binnen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net op tijd terug van wandeling met dochter in het park. Onweer en harde regen nu. 

Zo grappig. Ik heb een handige tas gekocht waarin ik mijn hond op de fiets kan vervoeren. Ging ie net gewoon in huis in de tas liggen. 

Heb zo'n lol met dit beestje. Hij is super gezellig. Klein, maar niet te klein en heel grappig. (En poept meestal onder struiken ...)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

29 minuten geleden zei Meadow:

@Soberbunny31 dat klinkt héél goed! Klint alsof je niet heel veel zucht hebt gehad of was dat wel aan de orde?

Vroeg opstaan voor mij ook een dingetje nu. Ik slaap pas laat met die hitte in huis.

Nee klopt, had niet heel veel zucht, kwam omdat ik heel veel energie had

Herkenbaar ja: niet kunnen slapen vanwege de hitte. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben vandaag met de auto naar Tolkamer gereden, waar de Rijn ons land binnenkomt. Ik zit nu op een bankje naar de passerende boten te kijken. Heerlijk. Dit jaar maak ik geen buitenslandse reizen maar houd ik het bij dagtochtjes binnen Nederland en dat is ook prima. Al rijdend kun je de dingen des levens overpeinzen. Er vallen best kwartjes nu ik het boek "Verslaafd aan liefde" van Jan Geurtz aan het lezen ben. Ik ben inmiddels bij het tweede deel aangeland, waar de analyse is overgegaan naar oplossingsrichtingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei takeiteasy:

Ik woon ook omgeving Rotterdam. Hier schijnt het zonnetje :sun:.

Wel uitkijken dus. Kan zomaar omslaan.

Flink rondje met de hond gemaakt. Heerlijk even de polder in.

Tegenwoordig ook met zonsondergang even een flink rondje om. 

Vanmiddag fietsen, is het plan.

 

Valt nu toch erg tegen vind ik in omgeving Rotterdam. Niet koud maar niet lekker vind ik hopelijk droog gebleven met fietsen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nou mijn koffie afspraak is uitgebreid met lunch,
heerlijk dik uur op terrasje gezeten. Zo lekker en gezellig.
We wisten niet bewust hoe we elkaar gemist hebben op
de filmhuis avonden en als het filmhuis open gaat, zijn we elkaar
kwijt want alles gaat op de schop en niets is meer als weleer.
Alle kassamedewekers zijn hun werk kwijt want alles moet nu
gereserveerd/betaald online. max. 10 gasten i.p.v. 80, wij niet
meer gratis films, want dan minder betalende gasten, en nog meer
veranderingen. Bahbah. En toch aangaan en erop vertrouwen dat
ook dit weer went en leuk wordt. Maar eerst de taken opnieuw verdelen
en roosters maken. Wat zijn we gewoontedieren zeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net als @Bob "Verslaafd aan liefde" aan het lezen, ben bij het laatste stukje. Ik sloeg het boek net open, begon te lezen en al na een paar zinnen kwam deze:

"Zodra er een behoefte of begeerte gevoeld wordt, is er meteen ook een zelfafwijzing en moet de begeerte bevredigd worden om de zelfafwijzing toe te dekken".

Die moest even bezinken. Maar het klopt inderdaad. Als ik zucht voel, voel ik me alleen daarom al een sukkel. Dat maakt dat ik sneller toe zal geven aan de drank, want dan is dat nare gevoel van mezelf een sukkel voelen weer weg. Niet afwijzen dus dat gevoel. Het is mijn verslaving die zucht heeft en ik bén die verslaving niet, ik heb hem alleen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Karin3:

Valt nu toch erg tegen vind ik in omgeving Rotterdam. Niet koud maar niet lekker vind ik hopelijk droog gebleven met fietsen 

  Heeft ook idd  flink geregend ' vlak voor de brienenoord lag er een flinke plas op de weg die ik via een voorganger pal op de voorruit kreeg schrok mij rotje ' zag ff  compleet niets  .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lieke7777:

  Heeft ook idd  flink geregend ' vlak voor de brienenoord lag er een flinke plas op de weg die ik via een voorganger pal op de voorruit kreeg schrok mij rotje ' zag ff  compleet niets  .

Schrik je je ff rot inderdaad. Vandaag ook in Rotterdam geweest lagen inderdaad flinke plassen. Denk ook plaatselijke buiten geweest allemaal 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...