Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

13 minuten geleden zei takeiteasy:

even iets minder voelen.

En dat is het idd. Maar ik ga het niet doen. Kan het niet maken tegenover mijn broer, hij brengt die spullen naar dat rot mens, die mijn ex de afgrond in heeft getrokken. Ze zoeken het maar uit, moet weg uit mijn huis. Oook de urn van zijn moeder, staat hier gewoon nog. Moet weg.

Ga verder inpakken. Zuipen kan altijd nog, maar niet nu, moet weg zijn spullen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Penny:

Kleding wel netjes opvouwen he, voordat je het in de vuilniszak stopt. ;)

Hou vol!

8 vuilniszakken hebben mijn broers al naar hem gebracht, was al opgevouwen door mij. Liefst wilde ik het weggooien, maar mocht niet van mijn broers. Netjes afhandelen. Dat is waar. Nu log ik echt uit, die andere troep, zijn kunstwerken, alles moet weg hier en al zijn andere prullen, pc, laptops etc. Log nu echt uit, de dozen moeten gevuld worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee geen tijd voor @Bor, misschien morgen.

8 zakken weinig? De helft van zijn kleding moet er ook nog naar toe, hij heeft maat pakken. En 20 paar schoenen. Mijn kleding zou idd in 8 zakken passen. Laat het nu maar, het moet nu eenmaal.

Weg=weg

Vooral die urn vind ik zo erg, hij kijkt er niet eens naar om, was ook mijn schoonmoeder. Haar wens was uitgestrooid te worden over de zee. Ruzie met zijn broer erover. Dan geef ik het nog liever aan zijn broer, maar dat laat ik aan mijn broers en schoonzus over. Blijft niet in mijn huis staan. Anders strooi ik het zelf uit vanuit kwaadheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Lonster:

Je zuster op een houtvlot! Zeiden wij altijd.

Wij ook, en nu nog. Maar dan zou het bericht aan Smaragd zo lang worden.

 

40 minuten geleden zei Smaragd:

 Zuipen kan altijd nog, maar niet nu..

niet nu, ook niet binnenkort, maar later, vééééél later kan altijd nog, ja. Zuipen kan echt altijd, als het maar niet nu is. Dat is het gezondste
zuipen dat je doen kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ik liet die urn per ongeluk vallen! Nee natuurlijk ga ik dat niet doen, meer dan 20 jaar mijn schoonmoeder geweest. Ik kon beter met haar opschieten dan hij maar goed, dat gaat ook netjes. 

Ik maak niks stuk, hij heeft het stuk gemaakt en eruit is eruit voor mij, maar dan ook volledig. Wegwezen.

Al 30 dozen door mijn broertjes gebracht, de laatste resten van die graftak doe ik zelf ja, inpakken dan. Zij gaan het brengen, hij mag niet meer in mijn buurt komen.

bewerkt door Smaragd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hoeft je geen zorgen te maken @Bor, ben veiliger dan ooit, ik werd geleefd, de laatste jaren. En natuurlijk was ik gek op hem, nog steeds. Maar dit moest stoppen/ophouden. Kan niet verpleegkundige zijn en het thuis ook moeten zijn. Hij heeft het laten afweten, niet ik. en natuurlijk vind ik hem triest en zielig en medelijden. Maar daar heeft hij niets aan en ik ook niet en daar gaat het om. Zelfbehoud! En nu log ik weer uit anders ga ik nog kwader worden. Mijn leven staat idd op zijn kop, maar ik ga wel door, moet wel. Nieuwe kansen, weet ik het. Ik beslis alles zelf nu!

Ga door met jullie dag, kom op!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het kopen en in de koelkast zetten zou voor mij al het besluit zijn. 

Dat van de kop leeg willen maken én ondertussen de spullen van je ex inpakken klopt natuurlijk ook niet. Dat kan toch niet. Doe het omgekeerde; met aandacht. Alles weg. Ingepakt. Klaar zetten. Afsluiten. Daar hoeft geen harde muziek bij per se. Of bier. Het bier is voor je broers.

Ga zo lekker koken, goede afleiding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees veel over verveling wie zal het leuk vinden om met elkaar eens te zoomen ?   Via zoom kan je 40 min een sessie open zetten en en daarna weer opnieuw inloggen ...  dit ergens rond 20.00   even een verzetje in de lange avond.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei takeiteasy:

 

Smaraagd: hou je hoofd erbij en heb je echt de urn per ongelijk laten vallen :wacko:

Natuurlijk niet. Zou ik niet eens over mijn hart kunnen verkrijgen.Nee altijd heel voorzichtig mee geweest, nu ook. Maar moet wel weg, is van hem.

En ja ik reageer als er op mij gereageerd wordt, toch logisch.En nee heb niets gedronken. @Bor je hebt het weg gehaald, maar nee ik fuck niet off, waarom? Omdat ik open en eerlijk ben? Heb je een app gestuurd.

Jij zit er ws ook door heen. Sorry voor dat en heel erg voor je.

En @Fruitvlieg2019 van mij mag je alles neerzetten, alles is gepast. 

Is goed zo, ik waardeer juist de reacties en het doorgaan, vooral dat. Zal wel moeten.

Ga wachten tot mijn broertje komt, om die dozen weg te brengen. Laat iemand niet voor niets komen , om iets voor mij te doen. Hij kan en mag bier drinken, hij is geen alcoholist, ik wel.

Fijne avond.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over anoniem gesproken. Ik werk sinds deze week in een woon-zorgcentrum als covid-19 schoonmaker.  Volledig onherkenbaar in je beschermende pakje en met je mondmaskertje op maar ik word alweer herkenbaar. :D Men noemde me vandaag Javelleke want ze ruiken me al van ver aankomen. Was vandaag dus toch effe kunnen lachen tussen het minder leuke en grappige door en even wel echt contact. Deze persoon was dus overduidelijk alweer aan de beterende hand want hij kan weer ruiken. Aan het einde van deze rit denk ik wel dat ik er een mindere reukzin aan overhoudt maar dat is niet erg, dan heb ik ook geen last meer van al die mensen die teveel parfum opspuiten.

De geur van javel/chloor zal na deze wel andere herinneringen oproepen dan daarvoor. Niet enkel meer van zwemmen en wc´s schoonmaken maar ook van een hele rare film waar ik in meegespeeld heb. Blijf deze situatie namelijk heel raar vinden en knijp me regelmatig in de arm of ik niet aan het dromen ben of in een hele slechte dronk zit ofzo. De kluizenaar in mezelf geniet heel erg van die afstand, ik kan daar schaamtevol heel goed van genieten. Te goed! Dus daarom zorg ik dat ik toch nog een beetje blijf werken. Dat ik in contact blijf want anders gaat het voor mij heel moeilijk worden om weer normaal mee te gaan doen als het weer "normaal" kan.

Waar ik in deze tijd wel veel over na denk is over mensen die het niet zo makkelijk vinden om even geen contact te maken met andere mensen. Daar maak ik me wel een beetje zorgen over, over hoe ze hier dan weer uit komen. Nog slechter of juist veel beter. Ik hoop het laatste maar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor gefeliciteerd met je kleinkind :present:

Lieve buurtjes @Marika Bedenk mij net dat we de afgelopen jaren hier de vensterbank altijd hadden volstaan met de moestuintjes van appie. Binnenkort maar eens zelf wat zaadjes planten.

@Jopie mooi geschreven. Het zijn ook rare tijden. 

Ik mis mijn mams van 78 die nog altijd 1x per week op de kids kwam passen, wat niet meer hoeft omdat het 2 pubers zijn. Maar zij vindt t zo gezellig. Nu alles via video bellen. Toch anders. 

En we zouden aankomende week met vakantie gaan. Helaas pindakaas. 

Maar dat is allemaal niet belangrijk. Zolang we aan het einde van deze crisis nog allemaal gezond zijn. En er allemaal überhaupt nog zijn. Daar teken ik voor.

En ik vind het zo vreselijk voor iedereen die nu geen inkomsten heeft, zijn baan kwijt is, schulden moet gaan maken etc. Verschrikkelijk! 

En na deze woorden ook nog een droge afmelding van mij. Koppie thee, boekje, bank, dekentje en hond op schoot. Ik prijs mij gelukkig.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei lady jane:

haha dat is mijn volleybalstrandje daar Maja/Bol
wat leuk dat jullie het ook kennen
en dan patatje na afloop bij het puntje of de watertoren☺

@lady jane en @bolletje: hebben we rond de watertoren heel wat voetstappen neergezet. Scheveningen?  Stel je er niet te veel bij voor. Vergane glorie en lelijke hoogbouw. Ook de havens herken je niet meer terug. Heb zelf heel wat jaren terug genoten van de verhalen van oud vissers in museum Scheveningen. Zij waren suppoost en ik stagiair. Dwalen door de stoffige zolder vol spullen waarvan ik geen idee had wat het was. De vissermannen (met zelf aangebrachte tatoeages en met de flessen jenever stiekem onder de balie verstopt) vertelden er graag over. Mijn Haagse wieg stond in de escamplaan. Een vrij troosteloze straat. Heb ik het nu veel fijner getroffen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...