Spring naar bijdragen

Vrijdag 17 april 2020


Maja

Aanbevolen berichten

Gisteren oxazepam genomen. Ik had het liggen van een aantal jaar oud. Nooit gebruikt, ik ben nogal bang voor medicijnen. Het maakte me wel rustig. Ik weet nog vrij weinig van de gesprekken die gisteren had met mijn man en psycholoog.  Kan dat door die medicijnen komen, of gewoon van de stress en paniek die ik had? Vandaag doe ik iig helemaal niks, even bijkomen. Psycholoog nog even gesproken.
 

Wat een vreselijk bericht @Bor, niet te bevatten. 
Hou je taai @Smaragd, heeft je “ex” ander onderdak of woont hij nog bij je? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd wat een situatie voor jou zeg , niet zo kunnen voorstellen  dat jouw relatie zo was ..maar is het nu nodig nadat je vrij gekregen hebt om gelijk naar die halve liters te gaan grijpen ? Raakt mij wel dat je zo gelijk hier mee aan de slag gaat ipv nuchter zodoorvte gaan ondanks alle shit om  je heen terwijlj je weet dat diep in je hart  je toch nuchter je het beste voelt    sterkte.

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Smaragd:

Doe/deed mij altijd beter voor @Penny maar dan nog, ook ik heb mijn aandeel hier dus in gehad, heb het jaren in stand gehouden. Maar dit was niet meer te houden. 

Ga vanaf nu dan ook lekker je zelf zijn. Zeker hier hoef je jezelf niet anders voor te doen. Zijn er wel mensen in je omgeving waar je het er wel mee over had? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lieke7777:

@Smaragd wat een situatie voor jou zeg , niet zo kunnen voorstellen  dat jouw relatie zo was ..maar is het nu nodig nadat je vrij gekregen hebt om gelijk naar die halve liters te gaan grijpen ? Raakt mij wel dat je zo gelijk hier mee aan de slag gaat ipv nuchter zodoorvte gaan ondanks alle shot om  je heen terwijlj je weet dat diep in je hart  je toch nuchter je het beste voelt    sterkte.

Daar heb je gelijk in.

Heb ook nog niets genomen, daarvoor kwam ik hier. Maar al zou ik  het wel doen, nu mag ik het. Die gekke vrijheid, kan het niet uitleggen. Heel dubbel allemaal.

Kon ik het maar bij 2 halve liters houden, dan zouden er nog 4 over zijn voor mijn broer.

Ga even muziek luisteren, moet juist idd er met mijn kop bij blijven. Mijn broer komt vanavond.Kan het ook niet maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Penny ben gaan praten, wilde alles zelf oplossen. Maar zo werkt het niet, levert mij nu ook veel op. Traject van beschermd wonen is al 3 jaar gaande, benzo/drugs misbruik maakt ook je brains stuk uiteindelijk. Ik kon hem niet meer helpen.

@takeiteasy tweelingen wij ja. Laat je niet door mij triggeren aub. 

Ga muziek luisteren, dit is teveel even. Ben goed bezig en dat wil ik zo houden.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het vervelende van dit forum is natuurlijk dat het openbaar is, en dat mensen van die cryptische teksten neergooien. Ik wil het liever niet weten, het akelige verhaal van de verslaafde kennis van de dochter die net bevallen is.

Jammer Smaragd. Als je het bij twee kan houden zou dan mooi zijn. Maar waarschijnlijk gaan ze gewoon allemaal op, die halve liters. 

Een oxazepam is niet zo ernstig toch Penny, wel fijn als je er rustig van werd.

@Fruitvlieg2019 wat jij beschrijft is niet hoe ik het doe/deed, in de kroeg doordrinken. Ik dronk thuis juist veel. Vóor en na sociale afspraken. Ik was ook buitenshuis overgestapt op allerlei alternatieve alcoholvrije drankjes. Op een terras alcoholvrij bier. En dan naar theater en dan een glas. Eén glas rode wijn. En dan weer een hele tijd niets.

Voel ik me stabiel dan is er niets aan de hand. Dat is ook wel wat ik hier lees en weet en merk. Ik zit mezelf in de weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha gelukkig ik heb Jane weer gezien. Hoe gaat het met het snottertje? Minder?

Hier net 7 ambulances met tatitatu, op hoge snelheid naar hier vlakbij. Dacht eerst hé weer een coronapatiënt maar die komen ze niet met 7 ambulances halen. En ook nog politie er achteraan. Nou ik zal wel binnenkort horen of het niet zo ernstig is of wel. Bah denk dan altijd O laat het a.u.b. mee vallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Bor, kippenvel, wat erg. Arme kinderen! Sterkte :rose: 

@Smaragd, sterkte en geef dat sixpack maar aan je broer. Kun jij vanavond of morgen weer trots zijn en jezelf heel veel schouderklopjes geven. Je bent goed bezig, hou dat vast!

@Penny, blij te lezen dat je uiteindelijk toch weer wat rust gevonden hebt 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh ik zie in de tussentijd dat het al helemaal beschreven is, het verhaal van de verslaafde moeder. :wacko:

Ik had van de week helikopters boven de wijk. Was er een motoragent aangevallen. Met een karatetrap van zijn motor geschopt. :( bij mij om de hoek. Hopelijk pakken ze die jongens nog op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de winter-zomerbandenwissel weer gedaan. Ook al wordt er misschien nauwelijks gereden deze zomer, hij staat toch maar weer op de goede wieltjes.

@Smaragd.. :angry:. Ook al kun je het natuurlijk nooit van tevoren weten, je weet waarschijnlijk zelf al wel hoe dit afloopt.
4 voor je broer... ja, haha, je zuster. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...