bumperjim Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goeiemorgen maar weer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen, gewekt door de vogels. Wat wil je nog meer? Dagpact 9 april 2020 Maja @Roberto: ben je oké? rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen 16 minuten geleden zei Maja: Dagpact 9 april 2020 Maja Myle rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen frummers. Zonnetje, bakje en een hele nieuwe dag die net begonnen is.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen allemaal @Roberto ik mis je hier al een paar dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik mis Roberto ook. En zijn foto's. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen Nog rustig hier in huis. Even van genieten. Koffie en rustig opstarten en aan het werk. Nooit gedacht, maar dit soort momenten vind ik het fijnst van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen. Het lichaam doet een kilo erbij, een kilo eraf. Mijn geest ook. Rustig werken. Avondvergadering. Wel trachten te wandelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen, lekker fris buiten met vogels .. om blij van te worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 (bewerkt) Oké. 9 april 2020 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik heb hem zojuist een PB gestuurd waarin ik aangeef dat hij gemist wordt en dat men zich toch wel zorgen maakt, die komt ook in zijn gewone mailbox terecht, dus dan zullen we hopelijk snel een berichtje van hem krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Het is inderdaad het fijnste moment van de dag, vogels en mooie wolkjes. Laatste werkdag, genoeg te doen. Straks videobellen met het team. Dat lukt voor geen meter nog steeds, met meer dan vier. Nou ja, ik kijk er wel gewoon naar dan. Laat ik me dan ook maar aankleden, in plaats van in pyjama te werken. Nee, grapje. Ik sta steeds keurig bijtijds op. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 3 minuten geleden zei bolletje: Je zou eens moeten kijken naar de reacties van Borrie Euh… niet vervelend bedoeld maar moet dat een goed voorbeeld zijn? Laat iedereen het lekker op zijn eigen manier doen. Een schop onder de kont is mooi, maar een schop na daar zit niemand op te wachten. Je bent een dag te laat Bolletje, gisteren was de dag van Myle. SimpleMan en Yana reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Hahaha... en dat is een heel goede Fruit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen. Deze week gaat de tijd best snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 6 minuten geleden zei SimpleMan: Deze week gaat de tijd best snel. Om eerlijk te zijn vind ik dat de tijd altijd snel gaat. Schijnt te maken te hebben met de leeftijd: hoe ouder je wordt des te sneller de tijd gaat lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 En toch maar weer even terug naar de donderdag...(deze vond ik ook wel leuk eigenlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Hoe komt het dat jullie Myle nu niet met rust kunnen laten? Denk eens na bij jezelf? Helpt het haar, al die meningen en sausjes die iedereen eroverheen wil gooien? Nee. Misschien een idee om het nu even los te laten en je te focussen op jezelf? En vanavond The Passion, ik kijk er nu al naar uit! Manou reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Ik ben gek op The Passion! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen allen. 48 minuten geleden zei Fruitvlieg2019: Ik zie net een leuk quotje voorbijkomen: Soms zijn dingen niet leuk om nu te doen maar wel leuk om straks gedaan te hebben. Tot zover de tegeltjeswijsheid van vandaag. Ja, dat biedt perspectief. Even afwachten dus maar en dan morgen eens kijken of ik vandaag inderdaad gestofzuigd heb. Zou heel leuk zijn als dat zo was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
SimpleMan Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 6 minuten geleden zei nancy: Hoe komt het dat jullie Myle nu niet met rust kunnen laten? Denk eens na bij jezelf? Helpt het haar, al die meningen en sausjes die iedereen eroverheen wil gooien? Nee. Misschien een idee om het nu even los te laten en je te focussen op jezelf? En vanavond The Passion, ik kijk er nu al naar uit! Denk dat ze slim genoeg is om dat zelf te weten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 9 april 2020 Rapport Share Geplaatst 9 april 2020 Goedemorgen! Gisteren met het gezin bbq gehad. Met pasen moeten ze werken en gisteren konden ze allemaal. Brunch bij ouders gaat natuurlijk niet door zondag. Zelf dus maar een paasbrood halen en eieren koken. Hopelijk de rest van de vrije dagen in de zon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden