Spring naar bijdragen

Do 9 apr 2020


Aanbevolen berichten

Tjee, ik heb het nog nooit gekeken. Denk ook niet dat het zou 'pakken' bij mij. Wel mooi om jullie berichtgeving over The Passion te lezen. Dat vind ik dan weer fijn.

Het was mijn week niet deze week. Maar dat geeft niet. Ik kom er wel weer... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lika:

Tjee, ik heb het nog nooit gekeken. Denk ook niet dat het zou 'pakken' bij mij. 

Dat idee had ik ook jarenlang. Ik heb zelf niet veel met het geloof. Maar heb er wel weet van. Bij toeval had ik er een paar jaar geleden naar gekeken en het verraste en pakte me totaal! Misschien volgend jaar toch eens kijken? Laaaaat je verrassen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Bor. ik word dan toch onzeker omdat het bij mij niet ging om Myle pijn te doen, absoluut niet, Daarom heb ik het berichtje weg gehaald. Soms merk ik zelf niet dat een berichtje heel anders over komt dan word bedoeld. 

Lonster in het begin toen ik hier kwam ging het er echt hard aan toe. Geen flauwe kul, geen smoezen, geen gezeur maar aanpakken. Dat wat ik af en toe doe is rechtstreeks zijn, geen doekjes er om winden, niet te voorzichtig zijn. Dat dat lomp over kan komen realiseer ik me, maar soms is dat goed, zeker als ik van een afstand bekijk hoe de forummers af en toe reageren. En ik denk dat het vele thuis zitten en toch last hebben van eenzaamheid me opbreekt.

Hé kijk nou zeg Haddie ook weer hier. Wat tof kerel.:lips::heart:

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lomp is goed als het helpt

Doekjes zijn goed als ze helpen

Soms moet je proberen om te zien wat werkt want iedereen is verschillend.

Als iemand vraagt om een trap onder de kont, ja dan denk je laat ik maar eens lomp proberen, dat lijkt logisch.

Zo lang iedereen maar bedenkt dat het goed bedoeld is. 

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje wat ik zag is geschreeuw en iemand uitschelden. Ik zie daar geen stimulering in. Geen zgn liefdevolle schop. Ik zie het er niet in. Dat heeft waarschijnlijk gewoon iets met mij te maken.

Ik ben dan weer direct in dat zeggen. En dat vind jij dan weer niet prettig.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ons forum niet zo ervaren. Wel konfronterend soms, maar meestal niet. Gewoon net als nu, soms akelige ruzies, veel projecties en invullen. Net mensen. Maar op een enkeling na (trollen?) Goed bedoeld en soms naar. Niets nieuws onder de zon, maar wel heel andere omstandigheden nu. Wat ik zelf merk is wel dat mensen die ik heb ontmoet in het echt wat meer in mijn hart blijven.:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...