Roberto Geplaatst 6 april 2020 Rapport Share Geplaatst 6 april 2020 Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 6 april 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 april 2020 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 april 2020 Rapport Share Geplaatst 6 april 2020 Het is nog amper of geen dag. Maar vast goedemorgen! Ik ga eerst nog even slapen ofzo. Mooi nummer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 6 april 2020 Rapport Share Geplaatst 6 april 2020 Ik hoop dat slapen voor jou ook nog lukt @Roberto Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen,koffie en dan op naar t werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Zó, jij was echt vroeg op vanmorgen @Roberto , goedemorgen.... En natuurlijk ook goedemorgen voor alle andere frummers. Geen zonnetje nog, het is een beetje heiig hier. Wel een bakje uiteraard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Hier zijn de vogels al wel hartstikke wakker hoor Bor, heb lekker de buitendeur openstaan, heerlijk om naar te luisteren... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maja Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 7 uur geleden zei Roberto: Dagpact: Roberto Maja Goedemorgen allemaal! voor iedereen een goede dag toegewenst, op werk of thuis. Op naar dag 2 droog. @Smaragd: Houd deze mindset vast. Knap! rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Ah @Bor moeilijk. Goedemorgen allen. Vandaag anders trachten aan te pakken. Meer structuur en een echt goede wandeling maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 goeiemorgen frummers hier niet blauw, maar ook niet grijs de zon doet zijn best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen allemaal, Stralend weer hier Vanaf 6 hoog, kijk ik wat verder op , op een weiland Daar hing een prachtig laagje mist, terwijl het verder helder is Ben vreselijk geschrokken van Boris Jhonsen, dat hij nu op het IC ligt Wat een enge veradelijke ziekte is het toch ! Eerst wat grieperig, eigenlijk al een hele tijd en dan verslechterd alles ineens Gadver, en nog maar 55 Hoop echt dat hij er weer bovenop komt hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Straks naar de tuin, want moet eerst echt water gaan geven Dat is gisteren niet gebeurt, dus moet het maar vroeg in de ochtend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Dagpact; Roberto Maja Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen. Stralend weer hier, het kan niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen Stralende lucht hier. Aan het werk nu, iedereen een fijne dag. Hebben jullie dat soms ook, dat het bij vlagen ineens doordringt: deze coronasituatie is echtwaar en we kunnen er niks aan veranderen en god weet hoelang het nog duurt. Dat je dat ineens heel sterk beseft bedoel ik. En dan neemt het weer af. Lonster reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 26 minuten geleden zei rapilos: Dagpact; Roberto Maja Rapilos Senna33 Goedemorgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goedemorgen, ik weet niet of ik vannacht moet werken, dat hoor ik pas om 2 uur. Dat maakt me onrustig... Maar wel al dag 41 droog dus ik ben verder dan de vorige keer! Lieke7777, lady jane en rapilos reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Goeiedag allemaal. Nou, gewoon wil ik het nog niet noemen hoor, GewoonDoen, maar het went wel op de een of andere manier. Zal wel iets met het aanpassingsvermogen te maken hebben. 's Morgens altijd een half uurtje 'op gang komen' met een kop koffie, dit forum bekijken en You Tube een beetje afstruinen. You Tube lijkt zo onuitputtelijk, maar ik kom nu op een punt dat ik wat ik wilde zien gezien heb en even niet weet wat ik nog wil zien. Zat daarom net tot m'n eigen verbazing naar een stukje Ti Ta Tovenaar te kijken... Wat verschrikkelijk, maar ook wel grappig... Ik hoop van ganser harte dat ik niet zover kom dat ik naar Bassie en Adriaan ga zitten kijken. Ik heb me gewaarschuwd. Gauw weer verder nu, naar m'n ateliertje. Lika en Lonster reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 37 minuten geleden zei Adri02: Laat ik nu als ik aan jou 'denk' altijd een soort van Ton Lensink (Ti TaTovenaar dus) in gedachten hebben... Vast geen toeval dus... Omdat alles ons toe valt is alles toeval. Qua uiterlijk hebben meneer Ton en ik wel wat van elkaar. Alleen zie ik dat hij z'n scheiding rechts heeft en ik heb 'm links, nu m'n haar weer wat langer wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Ik was vanmorgen naar de winkel en het postkantoor. Omdat ik de boodschappen liet bezorgen en verder alleen naar mijn werk ga, was het even geleden. Nu zag ik pas hoe iedereen er mee bezig is, mekaar ontwijken etc. De man bij het postkantoor die voor en na hij je helpt zijn in handschoenen gestoken handen desinfecteert. Een rij voor de bakker buiten. Keurige rij voor de marktkraam ipv een groep ervoor. Bijzonder, meer weet ik niet, bijzonder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 46 minuten geleden zei Jopie: Een klein voorbeeld: het is niet ondenkbaar dat ergens in dit traject de euro van de ene op de andere dag geen cent meer waard is. Niets, nada. Om die reden heb ik 10 dagen geleden in één keer onze hele hypotheek contant afbetaald. Nu het nog waarde heeft. Wat er ook gebeurd, ons huis is van ons. En de euro's goed besteed. Ik besef natuurlijk ook wel dat ik een bofkont ben, dat we dit konden doen. Dus ik voel me ook wel enigszins een snob nu ik dit hier zo neerschrijf. Maar heeee...was er niet ooit een slogan dat zei: een slimme meid is op haar toekomst voorbereid?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 En beleggen durf ik ook niet. En geen behoefte aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 7 april 2020 Rapport Share Geplaatst 7 april 2020 Verbazing alom in supermarkt! Wat liepen er veel zeer oude mensen met hun rijdende dranghekken tegen de richting in boodschappen te doen. Geen flauw benul om afstand te houden. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden