Spring naar bijdragen

Donderdag 26 Maart


Lieke7777

Aanbevolen berichten

Mijn vriend is na het weekend gebleven, hij werkt thuis. Daar ben ik nu wel heel blij mee. Ik hoef niets meer te doen, als ik thuis komt. Hij kookt het eten ook en doet de boodschappen. Is al druk bezig geweest in de tuin. En ja, ondertussen werkt hij ook nog ;) Het is inderdaad wel lastig. Ook omdat je nu zo snel moet leren, of doen eigenlijk. Het voelt wel goed dat ik het vertrouwen krijg, dat ik wel veel dingen zelfstandig kan. Aan de andere kant, mag ik mij ook nog wel als leerling "gedragen". Hulp en advies ga vragen, dat ontbreekt nu een beetje. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Etty:

Goedemorgen,

Vandaag weer werken en wandelen.  En een klusplan maken.  Zodat we een takenlijst kunnen afwerken, een begin maken.  In die  ruim 15 jaar dat we hier wonen staat nog veel in de grondverf, dingen niet helemaal afgewerkt enzo. Plus dat alles wat wel af was, nu aan een opknapbeurt toe is.  

De rust, het gewone, het gerommel rondom het huis vind ik heerlijk.  Gisteren liep ik door de buurt richting duinen, en dacht: het lijkt op vroeger, mijn kindertijd.   De hoeveelheid mensen op de been op straat, de ramen zijn gelapt, de tuinen vrij van onkruid.  De  nadrukkeliijke aanwezigheid van kinderen,buiten, of binnen aan de keukentafel.  En niet veel meer te doen dan: naar buiten. En het is genoeg. 

 

 

Ja herkenbaar, wij wonen hier ook 15 jaar. Zo weinig tijd voor zoveel werk. Ik heb eigenlijk zin om een paar dagen vrij te nemen, ik kan nou toch niks anders doen dan klussen thuis, dan schiet het tenminste een beetje op. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Succes met klussen @Etty. @niks vind het zo sterk hoe jij je leven hebt omgegooid. En wat fijn dat je nu een vriend hebt die zo lief is. Thuiskomen van je werk en hij heeft gekookt, zo fijn! Sterkte met werk, zal wel heel pittig zijn. Ik ook weer aan de slag nu, thuiswerken. Nog even in stilte voordat iedereen wakker is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Ties,

Gefeliciteerd met je hele maand droog !
Heel goed !

Hier ook weer een zonnetje en koud
Jammer genoeg wordt het volgende week nog kouder, en het zonnetje gaat dan ook weg :face-icon-small-shocked:
Vanmiddag werken en over een uurtje ofzo toch nog maar even naar de tuin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...