Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

Goedemorgen

De vogeltjes zijn al wakker. Ik kan daar zo van genieten.

Ik twijfel over gaan zwemmen. Er is bijna niemand. Dat is fijn. Denk dat het geen kwaad kan. Voor niemand.

Dochter gaat klimmen. Dat gaat gewoon door. Ik twijfel on haar te laten gaan.

Moeilijk. Of niet. Gewoon niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Mijn hond en ik vonden het tijd om op te staan. 
Mijn katten vonden het tijd om even naar buiten te gaan.... 
Geen regen, maar ook geen zon (nog). 
Wel een bakje. 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                  Gerelateerde afbeelding                 Gerelateerde afbeelding 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou hier gaat nu echt alles dicht behalve supermarkten en tankstations. Oh ja en tabakszaken want dat is ook essentieel. (73 000 doden door roken per jaar in dit land maar we houden ze nu wel open, jaja tis een wondere wereld). Het wordt hier Italië.

Oh ja en de gemeenteraadsverkiezingen gaan WEL door vandaag, want Macron's politieke moed is inmiddels kleiner geworden dan zn (censuur!) Hoe verstandig is het allemaal, de geschiedenisboeken zullen het ons leren. 

Overigens goeiemorgen

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Etty:

Goeiemorgen,

Net op tijd terug van vakantie lees ik.  

Ga ook verder met de tuin.  Man vindt mijn plannen maar niks. Die laat het liefst de hele tuin overwoekeren door onkruid en mos, dat vindt hij mooi.  Hij ziet er iets authentieks in, ik verwaarlozing.   Achteraf vindt hij alles wat ik bedenk wel mooi.  Maar vooraf is er altijd een angst dat ik iets wegmaai ipv snoei. Oud dingetje, hij had een moeder met kuren.   Ik moet oppassen mijn plezier niet te laten bederven door het gepiep. 

 

Ach ja je kan het zien als wabi maar het mist dan weer de simpelheid. In werkelijk is een wabi tuin een hoop werk anders is het gewoon een chaos waar alles door elkaar groeit (ik kijk uit het raam...)

PS of sabi is het eigenlijk, ik haal ze door elkaar

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik heb maar weinig gezien, maar had wel die sneaky Rob voorspeld
tegen iedereen die op Nathan zat in, haha
soms ben ik gewoon bevooroordeeld en noem dat intuitie haha

en een hele mooie morgen maar weer mensen
ik ga straks ook te fietsen en misschien wat wandelen onderweg
en een boek mee voor op een eenzaam bankje bij de Reeuwijkse Plassen
dat kan geen kwaad lijkt me. Ik appte dochter dat ik me een beetje een lepralijder voelde
ipv in het ziekenhuis te gaan helpen, maar thuis een extra luisterlijnchat gedaan
om me toch nuttig te voelen en de crisis niet op te zoeken
maar het blijft idd gokken en afwegen, en die vermaledijde intuitie gebruiken @Cleo
laat je niet gek maken hoor meis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is rustig op straat, je ziet wel veel kinderen. Zij moeten hun energie kwijt en wil je niet opsluiten. Het gaat meer om de ouders eromheen, die besmettelijk zijn denk ik. Lastige afwegingen inderdaad. Een vriendin van mij zou met kinderen naar Artis gaan. Dat is onverstandig, met de trein gaan kun je beter niet doen als het niet hoeft. Ik lees net dat mbo-scholen nu ook steeds meer hun deuren sluiten.  Heel verstandig! Als je ziet hoe die opgepakt in de bus en trein zitten... 

Ik ga dagelijks,  of toch bijna, naar de supermarkt. Gisteren ook nog, voor een paar kleine dingetjes. Maar ik snap de hamsteraars wel. Als zij tenminste nu thuis blijven, want dat betwijfel ik dan ook weer. Ik heb nu genoeg eten voor vandaag en morgen, dus ga er niet heen, de supermarkt. Gelukkig heb ik ook geen drank nodig ;) 

De caissière wil niet je geld aanpakken, maar pakt wel al je boodschappen vast om over de scanner te halen. Dezelfde handen als waar ze de boodschappen van de andere klanten mee vastpakte. Moet ik toch maar aan de zelfscanner misschien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...