Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei Yvonne:

Hoe gaat het nu met je Nancy? Ben je een beetje aan het opknappen??? 

Gaat al een stuk beter, heb nu antibioticum. Maar ik ben ondertussen al vier weken verder. Ik heb m'n ribben gekneusd door het vele hoesten. Maar goed, dat is ook al een stuk minder. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben van het dagpact gegooid :(

Nou ja, dan denken jullie mij er maar bij

Net een flink stuk gelopen, lekker ergens koffie gedronken en bij dichter op bezoek geweest

Alsof alles heel gewoon is..

Morgen naar de tuin, afleiding

Zo,n gekke wereld momenteel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Yana:

Zeker gek ja, Nancy. Gelukkig gaat het met jou weer beter maar als het corona is/was, kun je ikweetniethoeveel mensen besmet hebben. Kun jij niks aan doen natuurlijk, dat bedoel ik niet. 

Ja, daar was ik ook bang voor. Ik ben behoorlijk ziek geweest, maar géén hoge koorts. En dat schijnt wel bij corona te horen, dus zal ik wel een gewone fikse luchtweginfectie gehad hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was net in het bos en daar was het megadruk. Iedereen wil er even uit.

Momenteel kijk ik The Messiah op Netflix. Maar ik weet niet of ik het wel af ga kijken.

Verder ben ik wel fan van Better call Saul wat hoort bij de serie Breaking Bad. Die serie heb ik helemaal uitgekeken, de prequels en de spin-off. En nu dus weer een vervolg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Myle:

Ik wil trouwens vandaag niet drinken.

Hopelijk heb je niks in huis Myle, en hoef je geen boodschappen meer te halen. Dat maakt het voor mij wel vrij makkelijk nu. Ik ga niet meer naar buiten, en dan is het klaar. Geen trek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee niks in huis @Lonster. Een beetje bang voor de gevolgen maar ik probeer het nuchterder aan te pakken dan de wc-papier hamsteraars. Ik pak het aan zoals Jopie beschreef: Ervan uitgaan dat je het virus draagt en je gedrag daarop aanpassen. Lijkt me het beste. 

Nu even kijken of er nog nieuws is. Ik ga ervan uit want scholen dus dicht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei SimpleMan:

Vanavond frieten in de airfryer. 

Wij gaan vanavond deze proberen n.a.v. de tips van jopie van afgelopen vrijdag:

. Gefrituurde wc-rolletjes

Warm de frituurpan op. Wikkel ondertussen het papier af tot je alleen de kartonnen rolletjes overhoudt. Leg de rolletjes vervolgens in het pruttelende vet tot ze knapperig geworden zijn. Het papier kun je versnipperen voor garnering. Serveer met joppiesaus.

Maar i.p.v. frituurvet proberen we ook hiermee maar de airfryer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het. Dochter kan haar geluk niet op. Totdat ik zei dat dat ze dan thuis les kreeg en dat de toets toch wellicht door zou gaan....

Mhmmm

Ben wel gaan zwemmen vandaag. Is in dure sportschool waar constant wordt schoongemaakt en waar het nu behoorlijk leeg is. Bij niemand in de buurt geweest.

Nu waren de aardappels.op... 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...