Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

10 minuten geleden zei Myle:

Ik heb nu de neiging om een pizza/ snoep/Chips/nootjes te gaan eten. Ik heb die dingen niet eens allemaal in huis maar die drang is wel waardeloos echt. 

Ik raak lichtelijk in de stress als ik geen mama mi as is wokkels  heb xd

bewerkt door Lieke7777
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Lieke7777:

Is het handig   een corona draadje te openen ? Dan blijft dagdraad overzichtelijk waar het voor is ? Aangezien  we voorlopig nog niet over het corona virus heen zijn,? 

Lieke7777, Ja, zo dacht ik ook. Niet denken, maar doen, dacht ik daarna.

bewerkt door Roberto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve mensen, dit is de Ditjes en Datjes Dagdraad, het mag dus overal over gaan.  Alcoholproblematiek staat niet los van de dingen die er in de maatschappij gebeuren. Integendeel zelfs. Corona ontlopen? Dat gaat niet lukken. Wil je het niet lezen, dan scrollen maar.....

En anders misschien op je eigen draadje blijven?? En dat bedoel ik NIET cynisch. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei nancy:

Lieve mensen, dit is de Ditjes en Datjes Dagdraad, het mag dus overal over gaan.  Alcoholproblematiek staat niet los van de dingen die er in de maatschappij gebeuren. Integendeel zelfs. Corona ontlopen? Dat gaat niet lukken. Wil je het niet lezen, dan scrollen maar.....

En anders misschien op je eigen draadje blijven?? En dat bedoel ik NIET cynisch. 

Nee hoor lees hem niet cynisch , draadje kan overal over gaan maar wordt nu wel een hele dageraad anders misschien ?   Vandaar mijn vraagje..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor mijn man en mij: een ovenschotel met witlof met ui, knoflook en tijm, gehakt (volgende keer doe ik Seitan of vegagehakt) en aardappelpuree met panko bovenop. Was ooit een weight watch recept dat ik maakte. Maar ik ben het recept kwijt. Benieuwd of dit het gaat zijn.

Kinderen: ovenfrites,kaas schnitzel en peultjes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Myle:

Ik heb nu de neiging om een pizza/ snoep/Chips/nootjes te gaan eten. Ik heb die dingen niet eens allemaal in huis maar die drang is wel waardeloos echt. 

Je hoeft jezelf toch niet alles te ontzeggen? Of wil je ook je eetgedrag aanpakken. Snap je wel hoor...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Myle   hier vervang ik ook dmv chipjes nootjes   en of chocolade,    ik vind het even niet erg zolang de kg er maar niet aanvliegen.    Ik accepteer dat dit nu even zo is.    Met alcohol at ik vaak niet eens omdat het niet smaakte of ik was misselijk en beroerd .     Denk dat ik dit liever zo even heb .. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Lika:

Voor mijn man en mij: een ovenschotel met witlof met ui, knoflook en tijm, gehakt (volgende keer doe ik Seitan of vegagehakt) en aardappelpuree met panko bovenop. Was ooit een weight watch recept dat ik maakte. Maar ik ben het recept kwijt. Benieuwd of dit het gaat zijn.

Kinderen: ovenfrites,kaas schnitzel en peultjes.

Tis nu nog leuk maar gezien de schappen in de supermarkt krijgen we straks 3 maanden alleen maar pastarecepten :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik ken het @Lieke7777

De laatste tijd at ik ook bijna niet. Ik had soms zelfs "geen tijd" voor vitaminepillen. Drinken, slapen, drinken, soms Netflix en tegelijk drinken, slapen etc. En dan weer drank. 

Nu 2 dagen niet gedronken en ik krijg trek in eten. Maar dan dus weer meteen onmatig.

Ik ben dusdanig moe van mezelf dat ik zo alvast naar bed ga. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...