Spring naar bijdragen

Zondag 15 maart 2020


Roberto

Aanbevolen berichten

@Cleo66 met alle adviezen en voor/nadelen zul je zelf de keus moeten maken.
Het bij elkaar zitten met meerdere mensen en kinderen die mogelijk qua hygiene niet de meest efficiënte maatregelen nemen, zou voor mij persoonlijk betekenen dat ik niet zou gaan.
Dat is alleen voor mij persoonlijk dus, omdat ik er echt alles aan wil doen om te kunnen blijven werken.
Als het nou niet zo erg is om ziek te worden, behalve voor jezelf vervelend, kun je best gaan. De kans dat je niet ziek gaat worden is groter dan dat je wel ziek zou worden.
Ik ken verder je situatie niet, hoe belangrijk is het dat jij op de been blijft? Zijn andere mensen afhankelijk van jou?

 

bewerkt door Vol
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele handige manier om er naar te kijken Jopie! 
Dat doen we hier nu ook, daarom heb ik net mijn schoonouders laten weten dat ze dinsdag niet naar hier moten komen om op te passen.
Ook een logeer-weekendje voor de meiden over 2 weken afgezegd.

Vanmiddag weer spoedoverleg, over hoe dicht de deuren op het werk moeten. 
Daarbij is het wel heel belangrijk dat we de baby's en peuters blijven vaccineren (als ze geen klachten hebben kan dat) zodat we niet volgend najaar een kinkhoest of mazelen probleem hebben. Tja, ga dat nou maar eens uitleggen aan mensen. Dat wordt een nieuwe uitdaging erbij.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag alweer:)

Straks ff boodschappen doen, wc papier bijna op:P Twijfel om naar de sportschool te gaan, heb wel zin maar wil zo verstandig mogelijk zijn nu. Benieuwd of de scholen morgen dichtgaan. Ik moet thuis werken en heb geen aparte ruimte om ongestoord te kunnen werken, wordt lastig. Maar goed nu nog maar niet druk om maken. Hoop dat die 16 jarige jongen op de IC er goed uitkomt.:face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42 minuten geleden zei Jopie:

Ik vind het een prettig uitgamgspunt gewoon aan te nemen dat ik nu, op dit moment, ook al ben of lijk ik gezond, drager ben. 

Van daaruit kan ik kiezen wat ik wel of niet verantwoord of nodig vind, hoe ik de dingen doe... "wil ik anderen blootstellen aan.... etc" "welk spoor moet ik nu schonen" 

Van daaruit hoef ik over wel of niet ziek worden niet meer te denken. Daar heb ik namelijk toch geen enkele invloed op. 

Het is maar even. Het is maar heel weinig belangrijks wat even, heel even, niet kan. 

 

Heel goed, als iedereen het zo zag dan gedroeg men zich misschien wat verantwoordelijker. Hier in frankrijk is een bepaald deel van de bevolking zich kennelijk nog nergens van bewust. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh @Lieke7777 lijkt me heel erg moeilijk. :rose::rose:

Ik wacht verder ook op de persconferentie. In de zoektocht naar (up to date) informatie kom ik veel tegen wat me eigenlijk alleen maar somber maakt. Daarom kijk ik nu even naar SpangaS. :blush:

Ik wil trouwens vandaag niet drinken. Ik heb al een behoorlijk trekmoment gehad begin van de middag maar het ging over. Simpelweg omdat ik er niet aan toegaf waarschijnlijk. Is het ok als ik mezelf hier uit als het toch weer terug zou komen? Is voor mij voor nu een beetje een experiment maar wel serieus bedoeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jopie:

Ik vind het een prettig uitgamgspunt gewoon aan te nemen dat ik nu, op dit moment, ook al ben of lijk ik gezond, drager ben. 
Van daaruit kan ik kiezen wat ik wel of niet verantwoord of nodig vind, hoe ik de dingen doe... "wil ik anderen blootstellen aan.... etc" "welk spoor moet ik nu schonen" 
Van daaruit hoef ik over wel of niet ziek worden niet meer te denken. Daar heb ik namelijk toch geen enkele invloed op.
Het is maar even. Het is maar heel weinig belangrijks wat even, heel even, niet kan. 

Helemaal mee eens!!! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Myle:

Oh @Lieke7777 lijkt me heel erg moeilijk. :rose::rose:

Ik wacht verder ook op de persconferentie. In de zoektocht naar (up to date) informatie kom ik veel tegen wat me eigenlijk alleen maar somber maakt. Daarom kijk ik nu even naar SpangaS. :blush:

Ik wil trouwens vandaag niet drinken. Ik heb al een behoorlijk trekmoment gehad begin van de middag maar het ging over. Simpelweg omdat ik er niet aan toegaf waarschijnlijk. Is het ok als ik mezelf hier uit als het toch weer terug zou komen? Is voor mij voor nu een beetje een experiment maar wel serieus bedoeld.

Wat mij betreft  prima , of een prive berichtje laptop staat aan dus hoor het gaan. sterkte en goed dat je voorbij gegaan bent aan je trek moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...