Roberto Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen allemaal. Dagpact: Roberto "Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag" rosa45 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goede te vroege morgen! Mijn kat vond het tijd dat ik op stond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ties Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen, de mijne ook, die bijt dan in mijn neus want dan wil ie ontbijt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Blij dat ik geen kat heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Kat gaat tukkie doen, ik ook! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen De vogeltjes zijn al wakker. Ik kan daar zo van genieten. Ik twijfel over gaan zwemmen. Er is bijna niemand. Dat is fijn. Denk dat het geen kwaad kan. Voor niemand. Dochter gaat klimmen. Dat gaat gewoon door. Ik twijfel on haar te laten gaan. Moeilijk. Of niet. Gewoon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen frummers. Mijn hond en ik vonden het tijd om op te staan. Mijn katten vonden het tijd om even naar buiten te gaan.... Geen regen, maar ook geen zon (nog). Wel een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) Nou hier gaat nu echt alles dicht behalve supermarkten en tankstations. Oh ja en tabakszaken want dat is ook essentieel. (73 000 doden door roken per jaar in dit land maar we houden ze nu wel open, jaja tis een wondere wereld). Het wordt hier Italië. Oh ja en de gemeenteraadsverkiezingen gaan WEL door vandaag, want Macron's politieke moed is inmiddels kleiner geworden dan zn (censuur!) Hoe verstandig is het allemaal, de geschiedenisboeken zullen het ons leren. Overigens goeiemorgen 15 maart 2020 bewerkt door bumperjim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goeie morgen allemaal, Vandaag weer lekker in de tuin werken. Heeft me gisteren heel goed gedaan. nancy en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Ja heerlijk hè! Ik zeg weleens tegen mezelf dat had ik moeten doen als beroep. Maar tis nu een beetje laat daarvoor en ik heb er de ballen verstand van... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 In de tuin aan de slag is heerlijk, maar ik hoop wel dat er een zonnetje bij komt en dat het nog wat warmer wordt vandaag, anders toch maar lekker binnen met een haakwerkje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rapid Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goede morgen,goed geslapen,vandaag ook maar weer de moestuin in,is goed bevallen gisteren heel de dag buiten lucht,krijg er veel positieve energie van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen! Had uit willen slapen, maar dat lukt niet helemaal. Vriend wel, zal straks een ontbijtje voor ons maken. Verder zien we wel wat de dag ons brengt. Lieke7777 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) 32 minuten geleden zei Etty: Goeiemorgen, Net op tijd terug van vakantie lees ik. Ga ook verder met de tuin. Man vindt mijn plannen maar niks. Die laat het liefst de hele tuin overwoekeren door onkruid en mos, dat vindt hij mooi. Hij ziet er iets authentieks in, ik verwaarlozing. Achteraf vindt hij alles wat ik bedenk wel mooi. Maar vooraf is er altijd een angst dat ik iets wegmaai ipv snoei. Oud dingetje, hij had een moeder met kuren. Ik moet oppassen mijn plezier niet te laten bederven door het gepiep. Ach ja je kan het zien als wabi maar het mist dan weer de simpelheid. In werkelijk is een wabi tuin een hoop werk anders is het gewoon een chaos waar alles door elkaar groeit (ik kijk uit het raam...) PS of sabi is het eigenlijk, ik haal ze door elkaar 15 maart 2020 bewerkt door bumperjim Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lieke7777 Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen ' rustige avond gehad ' heerlijk geslapen.. vandaag niets op programma staan. Hier slaapt onze kat beneden anders slapen wij niet.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 3 uur geleden zei rosa45: Goedemorgen allemaal Dagpact Roberto Rosa Rapilos Roberto reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen allemaal, Straks zeker naar buiten voor fikse wandeling Wordt een beetje depri van het nieuws de hele dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen. Hier vandaag ook een stuk wandelen. Eerst nog een kop koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen ☀️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Goedemorgen. @Vol Rob was de Mol! Had jij dat nou gedacht ?? Ik niet, maar nou heb ik het ook eigenlijk nooit goed geraden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 (bewerkt) 4 minuten geleden zei nancy: Goedemorgen. @Vol Rob was de Mol! Had jij dat nou gedacht ?? Ik niet, maar nou heb ik het ook eigenlijk nooit goed geraden... Haha ik zit er ook altijd vol overtuiging naast 15 maart 2020 bewerkt door Vol lady jane en nancy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 ik heb maar weinig gezien, maar had wel die sneaky Rob voorspeld tegen iedereen die op Nathan zat in, haha soms ben ik gewoon bevooroordeeld en noem dat intuitie haha en een hele mooie morgen maar weer mensen ik ga straks ook te fietsen en misschien wat wandelen onderweg en een boek mee voor op een eenzaam bankje bij de Reeuwijkse Plassen dat kan geen kwaad lijkt me. Ik appte dochter dat ik me een beetje een lepralijder voelde ipv in het ziekenhuis te gaan helpen, maar thuis een extra luisterlijnchat gedaan om me toch nuttig te voelen en de crisis niet op te zoeken maar het blijft idd gokken en afwegen, en die vermaledijde intuitie gebruiken @Cleo laat je niet gek maken hoor meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roberto Geplaatst 15 maart 2020 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Ik kom net terug van mijn ochtendrondje fit en fun. Echt geen kip op straat te zien hier. En alle winkels zijn opeens dicht, terwijl ze gisteren nog goed gevuld open waren. Gelukkig heb ik nog koffie in huis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 15 maart 2020 Rapport Share Geplaatst 15 maart 2020 Het is rustig op straat, je ziet wel veel kinderen. Zij moeten hun energie kwijt en wil je niet opsluiten. Het gaat meer om de ouders eromheen, die besmettelijk zijn denk ik. Lastige afwegingen inderdaad. Een vriendin van mij zou met kinderen naar Artis gaan. Dat is onverstandig, met de trein gaan kun je beter niet doen als het niet hoeft. Ik lees net dat mbo-scholen nu ook steeds meer hun deuren sluiten. Heel verstandig! Als je ziet hoe die opgepakt in de bus en trein zitten... Ik ga dagelijks, of toch bijna, naar de supermarkt. Gisteren ook nog, voor een paar kleine dingetjes. Maar ik snap de hamsteraars wel. Als zij tenminste nu thuis blijven, want dat betwijfel ik dan ook weer. Ik heb nu genoeg eten voor vandaag en morgen, dus ga er niet heen, de supermarkt. Gelukkig heb ik ook geen drank nodig De caissière wil niet je geld aanpakken, maar pakt wel al je boodschappen vast om over de scanner te halen. Dezelfde handen als waar ze de boodschappen van de andere klanten mee vastpakte. Moet ik toch maar aan de zelfscanner misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden