Spring naar bijdragen

Ma 23 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen!

Fit wakker, dat kunnen er een aantal die ik gisteren op de vakantieborrel zag straks niet zeggen....

Vandaag tijd om eea aan instanties te bellen. En die stomme zorgverzekering moet ook nog uitgezocht worden.

Lekker, koffie!

bewerkt door Pelle2
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goede morgen. Zo nog één keer naar de stort want we hebben nog wat tegoed op ons milieupasje. Een tegoed wat niet mee kan naar
volgend jaar. En straks verder met de laatste loodjes 'camper reisvaardig maken'.. o.a. lucht in de banden controleren. Het kleine kerstboompje
staat er al in evenals wat lichtsnoertjes. Omniaoventje mee voor ochtendbroodjes en de koelkast gevuld. Als het te gek wordt met regen,
dan zijn we in twee dagen weer terug.. want regen en camperreizen is vooral in de winter NIET leuk. De hond heeft in elk geval wel
een regenjas mee. Want ook natte hond in een camper met kacheltje aan is niet lang uit te houden...;)
1e Kerstdag in de loop van de ochtend vertrekken we. Eerst naar m'n zus en zwager in Maastricht, dan 2e kerstdag verder naar Frankrijk.

Morgen komt eerst de gootsteenontstopper nog langs. Het is me niet gelukt het probleem zelf op te lossen, net als vorig jaar. De vermoedelijke
'prop' zit waarschijnlijk weer op een diepte van ongeveer 12 meter, daar kom ik niet bij. 't Is een beetje behelpen nu. Fijn dat de dagen inderdaad
al weer langer worden.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen. Alles laten bezinken, nadenken. Wat maakt nou dat ik zo bang voor hem ben? Hij weet mijn adres niet, ik woon een eind van hem vandaan. Weten, dat hij nooit de stad uit komt. Toch ben ik bang. Daar moet ik wat mee... Allereerst mij niet gek laten maken, realistisch zijn en in het hier en nu blijven. Ik stoor me aan mezelf, dat ik meteen naar de drank grijp als het moeilijk wordt. Er komen vast wel eens meer moeilijke momenten, dus daar kan ik aan werken. Geschrokken van mezelf, dat ik totaal geen rem had. Ik wil drinken, ik ga drinken en net zo lang tot ik er doodziek van wordt. Dit is nieuw, natuurlijk heb ik er nooit in gespuugd, maar dag en nacht door drinken is nieuw en ik ben daar alles behalve trots op. Voor nu door gaan, teller weer op 0. Hoofd omhoog, schouders recht. Gelukkig de komende dagen avonddiensten. Oud en nieuw vrij, dan ga ik naar mijn ouders. Voor @Smaragd geen idee hoe dat bij jou op het werk gaat, wat adviseer je? Ik zou eigenlijk mijn leidinggevende wel een mail willen sturen, beetje over hoe het gaat. Aan de andere kant denk ik, ik wil geen medelijden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks NIET delen met je leidinggevende! Echt mijn advies, zelfs niet met de bedrijfsarts, heb ik gedaan en had consequenties. Die arts had de info niet mogen delen maar heeft dat toch gedaan. Heb het aangevochten en natuurlijk gewonnen. Maar dat zou ik niet doen, al is het aan jezelf natuurlijk.

Wel moet er een vertrouwenspersoon aanwezig zijn, ook bij jullie denk ik. Die persoon is extern ingehuurd en is er dan echt voor jou en zal/mag het niet delen. Al ben ik daar zelf wel door het voorgaande wat huiverig in. Oftewel geen vertrouwen.

Je had/hebt toch hulp, schakel activeer dat weer meer. Die hulp heb ik zelf ook en blijf ik behouden als vangnet.

Goed dat je je hebt herpakt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@niks zat nog even na te denken, ben echt een impulsief iemand en nadien een denker soms en reageer te snel door mijn eigen ervaringen. Natuurlijk kun je wel vertellen over je verleden/hetgeen je hebt mee gemaakt. Je ex en stalken en daardoor moeten vluchten. Gevoel van onveiligheid etc. Dat kun je mijn inziens wel bespreken. Denk zelfs dat ze daar waardering voor zullen hebben. 

Dacht dat je bedoelde over dat binge drinken. Dat zou ik dan niet doen. Wel over hetgeen je hebt mee gemaakt. Niet voor het medelijden maar kan wel laten zien waarom je soms doet zoals je doet. En zullen ze ook ws hulp erbij aanbieden. Dat zou ik wel doen. Maar nogmaals het is aan jezelf. Jij bent de baas en jij beslist! Lastig he als je zo gedomineerd bent, herken dat. Werk lekker meis, kanjer ben je :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thanks maar weer. Nee, niet over het drinken, maar wel een klein beetje vertellen wat er is gebeurd. Vooral het gevoel inderdaad over onveilig voelen. Ook al is het niet realistisch. Toch denk ik dat ik altijd achterom kijk, gejaagd, zenuwachtig zijn, dat gevoel. Nu douchen en aan het werk! @Bor lees je net, alleen maar fijn toch, een extra controle? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terug van boodschappen doen, wat irriteer ik mij aan de mensen in de winkel. Niemand loopt door. Heel lang blijven staan bij de koekjes en andere dingen. Bellen ze ook nog eens mobiel met thuisfront, iedereen althans ik kan het luid en duidelijk horen, zal ik het wel of niet nemen?? Kan daar zo niet tegen. Ik gilde ja hoor GEWOON doen:D Die man keek mij kwaad aan, ik keek lief en kwaad terug. Kan niet tegen zulke types. Ben wel beleefd gebleven.

@CoconutWoman ga mij geen zorgen maken om jou maar pas wel op. Je bent net zo naïef als ik ben. Wil niet betuttelend overkomen, maar hou nu al mijn hart vast. Ligt aan mij!!

@Bor snap je maar echt dat ziekenhuis neemt je niet in de maling, die brief gaat natuurlijk volgens protocol/planning/automatisch en wist niet van de uitslag die je hebt gekregen. Dus kun je gewoon afzeggen. Alhoewel, extra controle kan geen kwaad als je er zelf aan twijfelt. Laat je niet gek maken lieverd.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verschrikkelijke winkel de Hema, alleen de rook worsten zijn  heel lekker daar. Fijne kerst @spirit

Mijn man zit in Azië(zakenreis) blij dat ik mag werken.

Geeft wel kansen om als slet te fungeren @knakker moest erg lachen om je opmerking haha, zie die fles al zielig alleen staan. bedankt .Ga uit eten met 3 lieve dinnetjes, ze drinken alle 3 niet(alcohol), goede combo voor mij. 

Laters.

bewerkt door Smaragd
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja leuk voor je, @spirit, dat je nu ook een soort van kerstpakket krijgt. Ik gaf er nooit veel om maar vond het tóch altijd leuk. Zo zijn er wel meer, denk ik.

Ik kwam trouwens vanmorgen met boodschappen doen een buurvrouw tegen in de supermarkt die zei dat ze het even allemaal niet meer op een rijtje
heeft... ik was zóóó blij dat ze dat zei. Dat ik niet de enige ben..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...