Spring naar bijdragen

Ma 23 dec 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei nancy:

Slaap lekker Smaragd, morgen weer een dag. Day by day....en nee, je wilt niet dood, je wilt van de gevolgen van deze vreselijke verslaving af. Haal de dingen niet door elkaar, he, dood is forever, je verslaving kun je aanpakken. Ga naar Zuid- Afrika.....

Dat moet echt, ik kan het niet hier. Djw @nancy maar alleen voor geheel stoppen, ik wil gecontroleerd drinken dan heb ik dit gezeik niet, lig wel i bed nuy kan nergens meer uitvalllen. Bijna op het nachtkastje gevallen, dan je wel, ik kan niet meer vallen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 nachtje hartbewaking ws tot 6 uur, weet het nu al. Komt idd gewoon door die drank.Heb altijd 120/80, maar viel steeds flauw. Heb zelf gebeld btw, nu heb ik zin in drank en de broeder ook, zo jaloers op hem hij kan zo naar huis. Denk zelf een hartritme stoornis, door stress en natuurlijk drank.Cardioloog komt zo ecg.

Moet hier gewoon even niet meer komen.Waas goed bezig maar als ik fout ga, dan ga ik compleet fout.

Djw @Bor toen ik je las, stopcontact vond die broeder het meteen, hij zei dat weten vrouwen op dat m0ment, was zelf hysterisch aan het zoeken in een tas.

Tot morgen als ik nog leef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve @Smaragd neem de rust die je nu erg nodig hebt. Ik voel met je mee. Dit is zo ontzettend naar herkenbaar. Goed gaan en dan ineens compleet over de kop. Voel met je mee. 

Je bent geen eikel trouwens. Ik weet eigenlijk niet goed wat te zeggen omdat je me erg raakt. Niet negatief overigens.

Ik hoop dat je hier zo snel mogelijk uit kan komen. Kom op man, kan je. Echt!! 

 

bewerkt door Myle
toevoeging
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Smaragd Slapen op de SEH (tenminste, ik vermoed dat je daar nu bent) is geen echt slapen nee. In geen enkel deel van het ZH kun je waarschijnlijk echt goed slapen denk ik, en ervaring. (misschien is een uitzondering de afdeling coma).

Maar he, het is fijn dat je bloeddruk is gezakt en jij weet daar veel meer van dan ik. Maar als leek denk ik dat je ook weet dat het waarschijnlijk voor je lichaam op zijn minst het best is om wél te blijven. 

Ongeacht wat die ecg uitwijst. Je bent nu zo kwetsbaar. Ik ben voor eigen regie maar laat voor je zorgen, hoe moeilijk dat voor jou als persoon ook is. Dat is het voornaamste wat ik je wil zeggen. 

bewerkt door Myle
naam
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...