Spring naar bijdragen

Wo 30 okt 2019


bumperjim

Aanbevolen berichten

Mogge! Vroeg uit de veren zomaar. 

We waren gistermiddag bij de opticien, had die gozer toch een drankkegel joh. Ik zei tegen mn vrouw rook je dat niet? Nee hoor, nou ik wel. 

Hele aardige vent verder, dat kan dus :D 

Heb het al eens vaker gehad in winkels. Stiekemerds :P 

De bloemist hier in het dorp heeft zich helemaal doodgedronken, daar was niks stiekems meer aan, dat was een heel tragisch geval. Dat snap je niet, van een bloemist. De begrafenisondernemer OK maar een bloemist? :blink: 

Ik zit te dollen ik moet koffie hebben...

bewerkt door bumperjim
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goodmorning,

Over een half uurtje mag ik namens atal 20 mensen bloed gaan afnemen. De leuke venus punctie zoals het zo mooi heet. Later in de middag mijn gewone avonddienst. Heb er zin in en zo  blij dat ik niet gedronken heb gisteren, dan prik ik de ader vast beter aan:D

Fijne dag allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bumperjim:

 

 

 

Ik zit te dollen ik moet koffie hebben...

Geef jij jouw vrouw maar eens een mooie bos bloemen en een dikke kus, misschien mist ze jou wel heel erg omdat je best vaak weg bent voor werk. Was ook mijn reden om destijds te gaan candy crushen, praten man!

Kon het niet laten en neem koffie Jim. Lees je graag, herkenbaar soms. Geeft wel aan dat ik om je geef. Je bent goed bezig!

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet nu echt weg, doe wel lacherig. Maar ik moet dementerenden prikken/bloed afnemen en dat is heel erg moeilijk. Wantrouwen/wat doe je met mijn arm? Je probeert mij te vermoorden etc etc. Hou van ze maar is best heel lastig. Gewoon aanprikken en de wegrollende aders komt voor. Maar als mensen tegenwerken? Kan er goed mee omgaan en goed inpraten op ze. Vandaar dat ze mij gevraagd hebben. Mag hopen dat het lukt bij sommigen, dwingen doen we nooit, wel uitleggen en inpraten op. Daar ben ik goed in. Zoeffffffff ben weg nu. Fijne dag nogmaals. Hou van mijn werk en ben blij dat ik weer kan werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Smaragd:

Geef jij jouw vrouw maar eens een mooie bos bloemen en een dikke kus, misschien mist ze jou wel heel erg omdat je best vaak weg bent voor werk. Was ook mijn reden om destijds te gaan candy crushen, praten man!

Kon het niet laten en neem koffie Jim. Lees je graag, herkenbaar soms. Geeft wel aan dat ik om je geef. Je bent goed bezig!

 

We hebben ff drie kwartier knuffeltherapie gedaan in bed. Je kon weleens gelijk hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Straks auto weg brengen voor een kleine winterbeurt en even door de wasstraat halen

Koffie, gym en tuin
En vanavond pizza :)
Niet goed voor de lijn, maar verheug me er nu al op
Misschien een extra uurtje mest uitrijden op de tuin vandaag, voor de extra beweging

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Smaragd, toppie dat je het organiseren op je wil nemen voor de sinterklaas gedichtjes/verhaaltjes. Moet toch echt wel elk jaar blijven bij ADB vind ik. En bedankt voor de uitnodiging.

Dit jaar geniet ik gewoon liever vanop de zijlijn mee want anders haal ik teveel stress op mijn hals. ;) Hier me in mijn "slachtoffer" verdiepen omdat ik dan toch wel met iets leuks wil afkomen op 5 december is voor nu gewoon een beetje teveel gevraagd van mezelf.

Het nieuwe werk valt namelijk een beetje tegen qua een maffe regel die ze hebben voor nieuwkomers. Niet meer dan 2 dagen achter elkaar mogen werken. Aangezien ik me beschikbaar gesteld heb van vrijdag t/m maandag kom ik vanwege die regel voorlopig niet aan de uren die ik nodig heb. En ik wil nu ook geen dagen van mijn katten vangen al inleveren want als ze er eenmaal aan gewoon zijn dat ze daar aan kunnen komen doen ze dat waarschijnlijk ook als ik een contract heb. Dus nu ben ik op zoek naar tijdelijk avondwerk om aan mijn uren te komen via interim. Zo kan ik blijven vangen en ook nog mijn rekeningen betalen. En dat is niet simpel! Blijkbaar spreekt het niet voor je als loonslaaf dat je ook nog een eigen agenda wil houden. :D

En schijnen weinig mensen je maar voor tijdelijk te willen... Ik nie snap nie, want is voor oproepkracht, da´s toch ook niet voor vast? Of voor vervanging van een zieke. En alles via interim en met dag contracten dat geeft voor mij altijd de boodschap dat het voor tijdelijk is. Maar blijkbaar mag je dat niet zelf aangeven maar moet je het gewoon maar pikken als werkzoekende.

Enfin zal wel loslopen allemaal, in december heb ik gelukkig 2 weken zicht op tijdelijk full-time werk, kei leuk! Kerstpakketten inpakken bij een leuk bedrijf. Dus deze maand nog een dag of 7 ergens full-time of part-time kunnen werken en de geldzorgen zijn  weer over voor deze maand.

En toch ben ik met veel plezier vandaag weer kooien gaan uitzetten om katten te vangen. Want dat is mijn ding gewoon. Helaas niks gevangen maar toch. Morgen hoef ik ook niet te werken dus wellicht vang ik er dan weer een paar. En aankomende dinsdag mijn 1é dierenartsentaxirit met een hond een pilot die ik deze zomer gestart ben. Dierentaxi zijn wel betaald. Dus komende week komt er wat geld binnen.

Misschien ben ik eigenwijs nu. Maar als ik me nu niet aan mijn plan houdt kan ik alles weer opdoeken wat ik inmiddels opgebouwd heb en waar ik voldoening uit haal. Ga ik niet zomaar opgeven omdat ik niet zo makkelijk aan het werk kom. Dan neem ik liever een risico want elk probleem kan weer opgelost worden als het om geld gaat. Maar dierenleed daar moet je echt actief mee bezig zijn en bovenop zitten want anders blijf je zielige berichten horen of foto´s zien en wordt er nog niks aan gedaan.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel raar om weer te lezen dat Lars niet meer onder ons is.

Hij had het altijd wel moeilijk met zichzelf en zijn situatie. Hoop niet dat dat de rede is dat hij gegaan is.

En ja dankzij Lars kwam er vorig jaar een 5 december draadje. Maar het jaar ervoor ook niet? Geen idee of ik er elk jaar een gewoonte van maak om mensen te attenderen op 5 december.

Is wel mijn ding tenminste en altijd leuk als het opgepakt wordt.

Ga goed Lars!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Grumpie Het gaat niet zo goed. Ik wil alleen nog steeds niet alles ruïneren. Wat ik gisteren zei op Harald's draadje was uiteindelijk onder invloed. Ik voel me er al de hele dag schuldig over. En het ergste is misschien dat ik er niet van heb geleerd. Het voelt alsof ik mezelf compleet de hel in werk. Ik heb morgen twee belangrijke afspraken. Die kom ik niet na als ik verder ga zoals vanavond. Tips zijn welkom. Al begrijp ik best wel dat jullie je best behoorlijk hebben gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...