Spring naar bijdragen
Forum Verslavingdebaas

Grumpie

Forumdeelnemers
  • Aantal bijdragen

    11
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Over Grumpie

  • Rang
    Nieuw hier

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

  1. Grumpie

    klaar ermee

    Nu 2 dagen bezig. Ik slaap enorm slecht en denk de hele dag aan wijn. Ik besef me steeds meer hoe afhankelijk ik was. En dat wil ik niet meer. Hopelijk is het slechte slapen van korte duur...
  2. Grumpie

    klaar ermee

    Na afgekickt te zijn van slaapmedicatie wil ik nu ook stoppen met alcohol, ik drink elke avond een fles wijn leeg om te kunnen slapen. Soms zelfs 1 1/2 fles. Ben inmiddels 7 kilo aangekomen en ik voel me niet goed. Ik zie erg tegen de nachten op. Slecht slapen, maar ik wil zo echt niet verder. Mijn plan is om door de weeks niets te drinken, alleen op zaterdagavond! Ik hoop hier steun en tips te vinden.
  3. @eefje en @annie87 Hartelijk dank voor jullie reacites dat stelt mij gerust, ik heb er alle vertrouwen in dat het goedkomt. Ik heb voornamelijk s nachts klachten. Overdag is goed te doen voor mij. Iedereen sterkte en zet hem op
  4. Goedemorgen, ik had gistermorgen al een berichtje bij vraag het de hulpverlener geplaatst, maar nog geen reactie gekregen. Probeer het nu maar op dit draadje! momenteel ervaar ik veel lichamelijke klachten, darmen zijn van slag, hoort dit er ook bij.?? En slapen gaat voor geen meter, ik slaap heel licht als ik slaap. Ik heb gelukkig geen pillen meer in huis anders zou ik in de verleiding komen om er stiekem 1 te nemen. Ook mijn gewicht schommelt nog steeds per dag, het scheelt soms 2 kilo dat ik zomaar zwaarder ben. Ik val dus nog niet echt af, de kilo's die ik ben aangekomen gaan er nog niet echt af. Komt dit goed?? Ook is mijn conditie momenteel heel slecht. Ik liep met gemak 10 km hard nu red ik nog geen 500 meter. Heeft dit ook met de ontwenningsverschijnselen te maken ?? Ik hoop echt dat het met een paar weken beter gaat. 
  5. Goedemorgen, momenteel ervaar ik veel lichamelijke klachten, darmen zijn van slag, hoort dit er ook bij.?? En slapen gaat voor geen meter, ik slaap heel licht als ik slaap. Ik heb gelukkig geen pillen meer in huis anders zou ik in de verleiding komen om er stiekem 1 te nemen. Ook mijn gewicht schommelt nog steeds per dag, het scheelt soms 2 kilo dat ik zomaar zwaarder ben. Ik val dus nog niet echt af, de kilo's die ik ben aangekomen gaan er nog niet echt af. Komt dit goed?? Ook is mijn conditie momenteel heel slecht. Ik liep met gemak 10 km hard nu red ik nog geen 500 meter. Heeft dit ook met de ontwenningsverschijnselen te maken ?? Ik hoop echt dat het met een paar weken beter gaat.
  6. Sinds 1 week gestopt met nitrazepam. Het ging vrij aardig. Tot vandaag. Veel onrust in mijn lijf. Weet iemand of dit lang kan aanhouden?? Zie op tegen de nacht...
  7. Grumpie

    afbouwen nitrazepam

    Ik heb al 2 nachten niets meer ingenomen, ik slikte ze alleen voor de nacht. Vannacht een slechte nacht met veel hartkloppingen, ik weet dat dit geen kwaad kan dus ik zet door. Ik denk nog een week en dan ben ik hier ook vanaf (hoop ik)
  8. Ik ben nu twee dagen klaar met afbouwen. Dit heb ik in 5 weken gedaan. De 1e 2 weken waren heel pittig. Maar nu voel ik me op n gejaagd gevoel na best goed. Wat mijn gewicht betreft. Die schommelt soms 1 1/2 kilo per dag. Hoort aankomen bij stoppen met benzo's ?? ik slikte ze alleen voor de nacht. Vannacht een slechte nacht met veel hartkloppingen, ik weet dat dit geen kwaad kan dus ik zet door. Ik denk nog een week en dan ben ik hier ook vanaf (hoop ik)
  9. Grumpie

    afbouwen nitrazepam

    een aantal weken geleden kreeg ik van mijn nieuwe huisarts het advies om te stoppen met nitrazepam als slaapmiddel. Ik slikte de laatste 16 jaar slaapmedicatie, begonnen met een lorazepammetje, uiteindelijk de laatste 10 jaar 15 mg. nitrazepam. ik schrok van het feit dat mijn huisarts zei dat ik een medicijnverslaving heb/had/ De 1e 2 weken ben ik meteen naar 7,5 mg gegaan. Mijn ontwenningsverschijnselen waren wazig zien, hartkloppingen en soms vreselijk hoofdpijn. niet iedere dag, de hartkloppingen vooral 's nachts. ook schommelt mijn gewicht heel erg! (is dit normaal??) Ik moet zeggen dat ik vrij redelijk sliep, wel veel wakker maar viel eigenlijk weer snel in slaap, wat mij verbaasde. Sinds 10 dagen gebruik ik 3,75 mg. De ontwenningsverschijnselen worden steeds minder. behalve het schommelen van gewicht. gisteravond heb ik niets ingenomen en ik voel mij eigenlijk heel goed. Ik zou nu eigenlijk op om de dag 3,75 mg moeten gaan zitten. Mijn vraag is: is het verstandig om gewoon nu te stoppen? en komen die schommelingen in gewicht vaker voor? Graag jullie advies !! Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
  10. Grumpie

    afbouwen nitrazepam

    een aantal weken geleden kreeg ik van mijn nieuwe huisarts het advies om te stoppen met nitrazepam als slaapmiddel. Ik slikte de laatste 16 jaar slaapmedicatie, begonnen met een lorazepammetje, uiteindelijk de laatste 10 jaar 15 mg. nitrazepam. ik schrok van het feit dat mijn huisarts zei dat ik een medicijnverslaving heb/had/ De 1e 2 weken ben ik meteen naar 7,5 mg gegaan. Mijn ontwenningsverschijnselen waren wazig zien, hartkloppingen en soms vreselijk hoofdpijn. niet iedere dag, de hartkloppingen vooral 's nachts. ook schommelt mijn gewicht heel erg! (is dit normaal??) Ik moet zeggen dat ik vrij redelijk sliep, wel veel wakker maar viel eigenlijk weer snel in slaap, wat mij verbaasde. Sinds 10 dagen gebruik ik 3,75 mg. De ontwenningsverschijnselen worden steeds minder. behalve het schommelen van gewicht. gisteravond heb ik niets ingenomen en ik voel mij eigenlijk heel goed. Ik zou nu eigenlijk op om de dag 3,75 mg moeten gaan zitten. Mijn vraag is: is het verstandig om gewoon nu te stoppen? en komen die schommelingen in gewicht vaker voor? Graag jullie advies !! Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
  11. Goedemiddag, een aantal weken geleden kreeg ik van mijn nieuwe huisarts het advies om te stoppen met nitrazepam als slaapmiddel. Ik slikte de laatste 16 jaar slaapmedicatie, begonnen met een lorazepammetje, uiteindelijk de laatste 10 jaar 15 mg. nitrazepam. ik schrok van het feit dat mijn huisarts zei dat ik een medicijnverslaving heb/had/ De 1e 2 weken ben ik meteen naar 7,5 mg gegaan. Mijn ontwenningsverschijnselen waren wazig zien, hartkloppingen en soms vreselijk hoofdpijn. niet iedere dag, de hartkloppingen vooral 's nachts. ook schommelt mijn gewicht heel erg! (is dit normaal??) Ik moet zeggen dat ik vrij redelijk sliep, wel veel wakker maar viel eigenlijk weer snel in slaap, wat mij verbaasde. Sinds 10 dagen gebruik ik 3,75 mg. De ontwenningsverschijnselen worden steeds minder. behalve het schommelen van gewicht. gisteravond heb ik niets ingenomen en ik voel mij eigenlijk heel goed. Ik zou nu eigenlijk op om de dag 3,75 mg moeten gaan zitten. Mijn vraag is: is het verstandig om gewoon nu te stoppen? en komen die schommelingen in gewicht vaker voor? Graag jullie advies !!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...