Pelle2 Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 (bewerkt) Goeiemorgen! Eindelijk weer eens vrij vandaag. Toch jammer dat dat uitslapen niet meer lukt, al is vroeg opstaan ook wel lekker. Maar toch... 25 september 2019 bewerkt door Pelle2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen vanaf mijn werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen. Nancy al.op het werk! Mij lukt uitslapen wel, ik ben alleen niet vrij. Zwemmen en werken. Hoppa! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Wie heeft er goed geslapen? Ik helaas niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen. Ik slaap inmiddels al een aantal nachten lekker, niet meer zo vaak wakker. Ben ik blij mee. Anna1985 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen frummers. Veel gedroomd, maar wel lang geslapen... Buiten is het al helemaal licht. Het regent nog een beetje, fijn kan de aarde wel gebruiken. Eerst een bakje maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 DAGPACT Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goeiemorgen. Ik heb ook niet zoveel geslapen, maar wel iets. Dat scheelt. 12 minuten geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Zorg dat het rustig in je hoofd wordt, dan slaap je beter.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 goeie morgen frummers buiten miezerig helaas maar binnen kunnen we er wat van maken mooie dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Moghu mensen, Ik heb goed geslapen Adrian. Hoe is het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen. Lekker geslapen ondanks elke keer die wekker om vier uur voor medicatie. Daarna als een blok weer in slaap gevallen en vanmorgen met moeite wakker geworden. Nu ontbijt en de koffie met boter al weer op. Wat zal ik nu eens gaan doen?... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goeiemorgen @Vol hoe gaat het met jou? Ik spring op mijn fietske..naar de sportschool. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Ik kom tot niks. Knieën, heupen, schouders, ellebogen, polsen, vingers... alles begint me zeer te doen waardoor ik chagrijnig dreig te worden. Voor voorlopig sluit ik hier dus maar af voordat ik hier rottig ga doen. Tot later. Probeer er een zo goed mogelijke dag van te maken. Zal ik ook doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemorgen @Kohtje niet leuk, sterkte er maar mee @Cleo66 wat heerlijk om je zoon zo te verwennen. Ik had laatst een voetenbadje genomen met badzout, mn jongste zoon had daar ook wel zin in dus die ging er ook met zn pootjes in, hij genoot ook. Nu werken, straks met zn allen naar de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Een hele goede morgen allemaal, Boodschappen gedaan in het dorp Op de fiets in de stromende regen (Dacht dat het wel mee viel ) Koh, Sterkte ! ( Ik heb jou trouwens nog nooit rottig zien doen hoor ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT Yvonne Myle Rapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Optimist. Sterkte @Kohtje wat naar die pijn. Ik moet straks ook naar de tandarts. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Daar moet ik over een uur zijn dus laat ik maar eens in beweging komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Ik morgen ook naar de tandarts Al om 8 uur Hechtingen van mijn geplaatste implantaat eruit laten halen Gelukkig, want zit steeds met mijn tong aan de draadjes te friemelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adrian Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Hoe is het verder met iedereen? Nog last van ....... , nou ja vul zelf maar in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Penny Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 Goedemiddag op deze regenachtige dag. wat leuk om de verhalen van de meeting te lezen, lijkt me erg bijzonder elkaar “live” te zien! Wat ik me afvroeg, spreek je elkaar dan met je forum naam aan? @Smaragd, ik wens je een spoedig herstel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 25 september 2019 Rapport Share Geplaatst 25 september 2019 32 minuten geleden zei Penny: wat leuk om de verhalen van de meeting te lezen, lijkt me erg bijzonder elkaar “live” te zien! Wat ik me afvroeg, spreek je elkaar dan met je forum naam aan? Forumnaam of de eigen voornaam, het kwam allebei voor. Bij mij is het hetzelfde, nog makkelijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden