nancy Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen allen! Ik verheug me op deze mooie dag! Wat zal ik eens gaan uitspoken met kleinzoon vandaag....in ieder geval even ergens een ijsje gaan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen! Maak er een fijne dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen Ik ga nog even een half uurtje liggen. Dit is nog even te vroeg om echt op te staan voor mij. Dagpact: Myle Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gelukkigzonder Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 goeiemorgen. Dagpact Myle Gezond2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pelle2 Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 De bouwvakkers zijn vanaf 7:00 uur bezig het zand aan te stampen. Niet met de voeten, maar met machines. Maar ik was ze voor en om 6:50 uur mijn bed uitgesprongen! Goeiemorgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen, Dagpact Myle Gezond2019 Nadia Heb een mooie dag, allemaal! 26 augustus 2019 bewerkt door Nadia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) Goedemorgen frummers. Er is weer dag vol warmte begonnen.... Alle deuren nog even open, zonwering naar beneden, Planten in de tuin al water gegeven... Nu een bakje Dagpact Myle Gezond2019 Nadia Yvonne 26 augustus 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen. Kleurtjes verdwijnen bij mij @Yvonne Dagpact Myle Gezond2019 Nadia Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen Lika, dan zet ik ze er gewoon weer bij toch? Dagpact Myle Gezond2019 Nadia Lika Weer lekker thuis las ik.. .maar mijn hemel, wat doe jij wel niet allemaal op 1 dag??? 2e deel naar huis rijden, was gedaan, vakantiefotoboek gemaakt en besteld en naar buurtfeesten (meer dan 1 dus) geweest, er gaan bij jou vast meer dan 24 uren in een dag... pfff, ik word al moe bij het idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Een goeie maandag you all! Dagpact MyleGezond2019 NadiaLika Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 (bewerkt) @Moeps wat een heerlijk koppie.... en laat dat nou net het ras zijn waar @Kohtje stapel op is. (dacht ik tenminste).... hartstikke leuke hond. Ik hoop dat jullie heel heel erg veel van elkaar zullen genieten... @niks wat heerlijk om jou zo te lezen. Ik ben hartstikke blij voor jou. @fleurtje , je bent weer terug gekke geitekop, maar alleen als ik er níet ben.... schaam je . Afijn Colaatje en een dikke knuffel voor jou 26 augustus 2019 bewerkt door Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 @Moeps die hond is echt onwijs cute ja, wat een blijhoofd en @niks heel fijn zo een positief bericht, je gaat goed!! Nou we gaan nog even flink genieten van de zomer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 1 uur geleden zei Etty: Mijn dag floept als een stuk zeep uit mijn handen, net als mijn gedachten... Wat zeg je dat mooi beeldend. Fijn, die cursus. @niks Ik begrijp zelf niet precies waarom, maar dat bericht over het weekend met je ouders ontroert me zo dat ik ervan moet huilen. Wat een topmensen zijn dat, net als jij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Hihi, ik zie nu dat ik niet meer op het dagpact sta.... behalve de kleurtjes had Lika mij ook gewist Dagpact MyleGezond2019 Nadia Yvonne Lika Morgon Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Inderdaad mooi metaforisch omschreven @Etty zo werkt het echt! Gemiddeld hebben we blijkbaar 52 gedachten per minuut heb ik geleerd.. Niet bij te houden dus Het is ook helemaal niet erg maar het maakt het wel fijn om dingen even niet op de automatische piloot te doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moeps Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen allen! Bedankt allemaal namens Jade (doggie)! Ben helemaal verliefd! Klopt inderdaad Yvonne, het is het ras van Kohtje. Dagpact MyleGezond2019 Nadia Yvonne Lika Morgon Moeps nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 mooie uitspraak; ik ga weer kaarsjes branden vanaf nu het wordt toch steeds eerder donker en ik vind dat een mooie ritueel meestal denk ik even aan anderen als ik ze aansteek, zal ze nu ook zien als lichtpuntjes in de schemer voor mezelf, bewuster dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 en nog een hele goeiemorgen frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Goedemorgen Wat fijn te lezen @Cleo66. Herkenbaar @Etty een dag die als een stuk zeep uit je handen glipt. Vind het soms ook moeilijk om te focussen. En als ik eenmaal gefocust ben op iets waar ik mee bezig ben, vind ik het lastig om dan te moeten stoppen door andere dingen die moeten gebeuren. Zou wel een personal assistent willen die alles voor me regelt haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Gedag allemaal. Dagpact MyleGezond2019 Nadia Yvonne Lika Morgon Moeps Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Het ras van Kohtje.... . Wat virtueel al niet met ons voorstellingsvermogen kan doen. 't Is echt een mooie meid, @Moeps. Een prachtig fauveje. Die van ons heeft wat meer een 'pluizenbollensnor', maar dat is een kwestie van trimmen. En die van ons is een jongetje, hè... hoewel fauvenmeisjes het ook goed doen mét snorretje.. Ik wens iedereen een mooie dag. Al dan niet leerzaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 @Yvonne het was maar 1 feestje.... En daar heb ik dus een beetje aso gedaan door soms even te verschijnen en dan weer lekker aan mijn fotoboek. Valt allemaal wel mee dus hoor! Helemaal omdat ik Google bijna al het werk laat doen. Ik zeg wat voor boek, klik de foto's aan en FLOEPS. Google doet de rest. Ik betaal nog wel. Veel. Maar ik hoef geen foto's op te slaan of toestanden met de computer. Want daar ben ik geen heldin in. En ik had uiteraard niet in de gaten dat ik je van het dagpact had gegooid. Oeps... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 26 augustus 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Ik ben toch wel benieuwd hoe je dat gedaan hebt Lika, ik vind het altijd een heeeeel gedoe! Dat fotoboek dus, haha! Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Nou gewoon @nancy, ik heb een Google account en maak gebruik van Google foto's. Daar zit de optie fotoboeken. Die klik ik aan en dan vertelt het systeem wat je moet doen. Dat doe ik dan. Wel duur, maar heeeeeeeeel simpel. Gewoon vanaf mijn mobiel of ingelogd op de computer. Niet te veel opties en klaar. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 26 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2019 Ideaal Lika! Ik heb er geen handigheid in en heb helaas wel het plan om jaarboeken te gaan maken. Inmiddels is de basisschoolleeftijd bijna achter de rug hier, maar nog geen jaarboek klaar ! Werkdag zit er op, was rond 15uur thuis en heb nu vanuit hier de laatste dingen gedaan. Morgenochtend geen afspraken dus alle tijd voor wat er dan weer moet. Straks bord maraconi in het lounge-bad hebben we bedacht, ik ben benieuwd naar het gezicht van mijn man zo. Vanavond een wandelafspraak en dan lekker in koele slaapkamer weer naar bed! Voor nu de was naar binnen, er komt onweer aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden