Spring naar bijdragen

Maandag 26 augustus 2019


nancy

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Er is weer dag vol warmte begonnen.... 
Alle deuren nog even open, zonwering naar beneden, 
Planten in de tuin al water gegeven... 
Nu een bakje 
 

1122248.jpg   Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster      Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water 

                        Gerelateerde afbeelding     Gerelateerde afbeelding

 

Dagpact

Myle
Gezond2019
Nadia
Yvonne

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Lika, dan zet ik ze er gewoon weer bij toch? :) 

Dagpact

Myle
Gezond2019
Nadia
Lika

Weer lekker thuis las ik.. .maar mijn hemel, wat doe jij wel niet allemaal op 1 dag??? 
2e deel naar huis rijden, was gedaan, vakantiefotoboek gemaakt en besteld en naar buurtfeesten (meer dan 1 dus) geweest, er gaan bij jou vast meer dan 24 uren in een dag... pfff, ik word al moe bij het idee... :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Moeps wat een heerlijk koppie.... en laat dat nou net het ras zijn waar @Kohtje stapel op is. (dacht ik tenminste).... hartstikke leuke hond. 
Ik hoop dat jullie heel heel erg veel van elkaar zullen genieten... 

@niks  wat heerlijk om jou zo te lezen. Ik ben hartstikke blij voor jou. 

@fleurtje , je bent weer terug gekke geitekop, maar alleen als ik er níet ben.... schaam je . 
Afijn Colaatje en een dikke knuffel voor jou 

Afbeeldingsresultaat voor glas en fles cola zero

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Etty:

Mijn dag floept als een stuk zeep uit mijn handen, net als mijn gedachten...

Wat zeg je dat mooi beeldend. Fijn, die cursus.

@niks Ik begrijp zelf niet precies waarom, maar dat bericht over het weekend met je ouders ontroert me zo dat ik ervan moet huilen. Wat een topmensen zijn dat, net als jij :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

Wat fijn te lezen @Cleo66:heart: Herkenbaar @Etty een dag die als een stuk zeep uit je handen glipt. Vind het soms ook moeilijk om te focussen. En als ik eenmaal gefocust ben op iets waar ik mee bezig ben, vind ik het lastig om dan te moeten stoppen door andere dingen die moeten gebeuren. Zou wel een personal assistent willen die alles voor me regelt haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ras van Kohtje.... :). Wat virtueel al niet met ons voorstellingsvermogen kan doen.
't Is echt een mooie meid, @Moeps. Een prachtig fauveje. Die van ons heeft wat meer een 'pluizenbollensnor', maar
dat is een kwestie van trimmen. En die van ons is een jongetje, hè... hoewel fauvenmeisjes het ook goed doen mét snorretje..:D

Ik wens iedereen een mooie dag. Al dan niet leerzaam.

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Yvonne het was maar 1 feestje.... En daar heb ik dus een beetje aso gedaan door soms even te verschijnen en dan weer lekker aan mijn fotoboek. Valt allemaal wel mee dus hoor!  Helemaal omdat ik Google bijna al het werk laat doen. Ik zeg wat voor boek, klik de foto's aan en FLOEPS. Google doet de rest. Ik betaal nog wel. Veel. Maar ik hoef geen foto's op te slaan of toestanden met de computer. Want daar ben ik geen heldin in.

En ik had uiteraard niet in de gaten dat ik je van het dagpact had gegooid. Oeps...

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou gewoon @nancy, ik heb een Google account en maak gebruik van Google foto's. Daar zit de optie fotoboeken. Die klik ik aan en dan vertelt het systeem wat je moet doen. Dat doe ik dan. Wel duur, maar heeeeeeeeel simpel. Gewoon vanaf mijn mobiel of ingelogd op de computer. Niet te veel opties en klaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ideaal Lika! Ik heb er geen handigheid in en heb helaas wel het plan om jaarboeken te gaan maken.
Inmiddels is de basisschoolleeftijd bijna achter de rug hier, maar nog geen jaarboek klaar !

Werkdag zit er op, was rond 15uur thuis en heb nu vanuit hier de laatste dingen gedaan.
Morgenochtend geen afspraken dus alle tijd voor wat er dan weer moet. 
Straks bord maraconi in het lounge-bad hebben we bedacht, ik ben benieuwd naar het gezicht van mijn man zo. 
Vanavond een wandelafspraak en dan lekker in koele slaapkamer weer naar bed!

Voor nu de was naar binnen, er komt onweer aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...