Morgon Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Dagpact Fiet Kohtje Lika YvonneJane Morgon Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Morgon Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Hoi allen! Looks like summer is coming back.... @nancy wat een fijn nieuws van je vader, hopelijk zet dat zich door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 @Cleo66 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) voor jou en je vriendin, @Cleo66 21 augustus 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Manou Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen. Dagpact Fiet Kohtje Lika Yvonne Jane Morgon Manou Fijne dag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Lieve @Cleo66 wat vreselijk heftig voor je allemaal. Fijn dat je nu naar een mooi strand gaat, natuur en zee en je eigen gedachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 @Cleo66 wat dubbel, zo verdrietig en dan op zo'n mooie plek zijn. maar idd het beste ervan maken. En verdrietig zijn mag Hier de halve nacht lopen spoken met migraine. Zo naar, 2x medicatie genomen, hielp niks. Zal wel een brak dagje worden, kater gevoel terwijl ik niet drink Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen. Fijn dat het wat beter gaat met je vader @nancy en mooi dat je alvast wat mee kunt doen in je nieuwe baan. @Cleo66 sterkte, probeer nog wel wat van je vakantie te genieten. @IJsvogel migraine zuigt, heb je er wat tegen? Dagpact Fiet KohtjeLikaYvonneJaneMorgon Manou Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Goedemorgen @Cleo66 sterkte hoor, hopelijk ook een beetje genieten. Vandaag dag 1 maar weer. Moet lukken, toch? Dagpact Fiet KohtjeLikaYvonneJaneMorgon Manou Quinn niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) @Kohtje, wat leuk die Zweedse cursus! Wij gaan volgende zomer door zweden trekken en ben dat ook van plan. @bolletje, hier boven bij de ramen op het zuiden rolluiken, scheelt absoluut! @Kohtje, wat leuk die Zweedse cursus! Wij gaan volgende zomer door zweden trekken en ben dat ook van plan. @Cleo66 wat een emotionele zware situatie. Sterkte. Hier terug van ochtend werken, volle agenda en continue bezig geweest met de afspraken. Ik had voor de start een half kopje koffie op, verder niets. Net gezellig met mijn jongste aan het bekende broodje knakworst, mijn oudste is vanmorgen voor het eerst naar de middelbare school vertrokken. Ik had een brok in mijn keel .. nu vol spanning aan het uitkijken naar haar verhalen straks! Ze zal rond 15:30uur thuis zijn denk ik. 21 augustus 2019 bewerkt door Vol Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Even checken of ik dit zo goed doe, hier meld ik me aan voor het dagpact!!? Bij deze dan. Ik ga vanmiddag sporten met een goede vriend zoals ik vaak doe op woensdag en daarna voor de 1e x aan de koffie ipv wijn. Yes!! Oh zie nu dat ik die namen moet kopiëren.. Dagpact Fiet KohtjeLikaYvonneJaneMorgon Manou Quinn niks Spirit Tess succes iedereen! 21 augustus 2019 bewerkt door Tesje Vergeten de namen van de lijst de kopiëren Quinn reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 1 uur geleden zei spirit: Gisterenavond hier allemaal strontvliegen ineens. Van die grote met uitpuilende ogen Die mag je niet zomaar strontvliegen noemen, @spirit. Ze hebben misschien wel een schildklierafwijking waardoor ze die uitpuilende ogen hebben. Zielige vliegen zijn het dan in plaats van stront vliegen.. Bob en Vol reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Meld je jezelf nou aan of niet, @Tesje? Je kunt dan het laatste dagpact dat vandaag vermeld staat selecteren, Ctrl-c, in je bericht plaatsen met Ctrl-v en jezelf toevoegen. Tenminste, zo doe ik het altijd. Er zijn meerdere maniertjes... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tesje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 @Kohtje volgens mij is het goed gegaan tóch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ja, nu sta je d'r bij.. terwijl ik aan het typen was heb je je toegevoegd. Ik zag alleen je bericht zonder het dagpact nog, dus ik vroeg me af... Fijn dat je het in elk geval vandaag droog gaat proberen te houden. Succes en veel plezier met sporten en geniet van de koffie. Tesje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) The only way is up! Yazz. Heerlijk nummer vond ik dat. Fijne dag mensen. 21 augustus 2019 bewerkt door Smaragd Toevoeging Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Een beroerde nacht. Toen het licht werd was ik nog wakker. Toen maar een pilletje genomen want ik moet toch slapen als ik dansles heb de volgende dag. Vroeg in de ochtend begon de hond van de buren en die hield niet meer op. Ze worden steeds slordiger met achterlaten van de hond. Nu laten ze ook de gordijnen maar open. En ik zit met alles dicht. Straks komt een leerling. Zin in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 7 minuten geleden zei Smaragd: The only way is up! Yazz. Heerlijk nummer vond ik dat. Vanwege de titel/tekst of vanwege de dansbaarheid? En 'vond'? Nu niet meer dan? Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CoconutWoman Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Ik heb een nummer op gezocht van Sinaed O"Connor wat besproken werd met Zomergasten afgelopen zondag. Ik weet dat hier ook Zomergasten liefhebbers zijn, dus ik plaats het hier. Als je toch eens verdriet hebt vertaalt dit nummer wel je gevoel. https://www.youtube.com/watch?v=kGhvFrzq7kQ Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Enne wat gaan we eten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Smørrebrød och kladdkaka. o nee, Smørrebrød is Deens. Dan maar pyttipanna kyckling, pizzabitar en dan toch die kladdkaka toe. Morgen weer gezond... bloemkool of zo. 21 augustus 2019 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myle Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 Zoete aardappelfriet uit de oven met Zaanse mayo en sla. Misschien bak ik er nog een kipburger bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 18 minuten geleden zei Kohtje: Dan maar pyttipanna kyckling, pizzabitar en dan toch die kladdkaka toe. Jaja Koh, vooral dat kladje toe lijkt me lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 21 augustus 2019 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Laatste week van de vakantie voor de kinderen, pannenkoekenschip. Hiep hoi. Morgen McD, want dan mag de ander kiezen. Kill me now. 21 augustus 2019 bewerkt door Quinn haat aan autocorrect IJsvogel en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden