gelukkigzonder Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goeienmorgen, ik zit aan de koffie. dagpact: gezond2019 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen, ik heb mijn koffie al op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen frummers. Bakje om te beginnen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen een kopje thee en een glas jus de orange graag! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goeiemorgen koffietijd hier ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen Niks en Jim. Niks, het is zelfbediening hier hoor Rechts van de koffie staan de bekers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Laat ik eens gek doen, tis maandag tenslotte... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen, zit al aan mijn 3e bak koffie, kan nog niet echt wakker worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niks Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Maar in de ochtend al cola @Yvonne? Lekker @bumperjim zorg ik voor de jam erbij bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 De dag kan nou al niet meer stuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 (bewerkt) 9 minuten geleden zei niks: Maar in de ochtend al cola @Yvonne? Tsja Niks, er zijn / waren hier een paar dames die alleen maar cola willen 's morgens... Heerlijk Jim... 22 juli 2019 bewerkt door Yvonne bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Cleo, wat een schok, wat verschrikkelijk verdrietig... heel veel sterkte.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 5 minuten geleden zei Etty: Goedemorgen, Dank @bumperjim en @nikszit hier te watertanden. Ik heb al koffie van @Yvonne, maar ga straks als ik op kantoor ben een croissant halen bij de supermarkt op de hoek, als ontbijt. Gisteren gedineerd met een zak paprikachips en een flesje cola light van het tankstation, dus dat moet kunnen. Het wandelen liep een beetje uit, alles was al dicht en we hadden geen avondeten mee. Buiten de Randstad kun je er niet op rekenen dat een veerpont gewoon elk kwartier gaat (anderhalf uur wachten), en dat de bus op zondag wel gaat, maar dat je dan eerst moet bellen en dan weer een uur moet wachten. Wat is het er lekker rustig op zondag... @Cleo66 gecondoleerd, en sterkte. Haha ja buiten de randstad moet je vooruit denken Hier heb je ook heel weinig bussen buiten de schooluren 's ochtends/'s middags. En veel lifters dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Moggel, Cleo heb je een beetje kunnen slapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ook goedemorgen Bol, en natuurlijk ook Etty, Jopie en Mave... Dat wandelingetje liep dan wel een héél eind uit Etty Joop, wat is het heerlijk dat je je huis dan even zo dicht bij jouw werk hebt staan: instappen, bed in en slapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen. Ik ben al bij de kleinkinderen, zwembadje staat al klaar in de tuin. Eerst maar eens ontbijten. En koffie voor mij, natuurlijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen. Koffie, brinta, krant. Gewoontemens. dagpact: gezond2019 Quinn lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen Quinn, leuk dat je weer even langs komt. hier ook het krantje gelezen, nu aan de slag. Mensen, maak er een mooie dag van, tel uw zegeningen.... Dag dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen, Hier heerlijk en vast geslapen. De deuren staan open om de wind erdoor te laten waaien. Verder moet ik eens dingen op papier gaan zetten, wat ik nu precies wil. Ik wens jullie een fijne maandag. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen. dagpact: gezond2019 Quinn Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 23 minuten geleden zei Kohtje: Goedemorgen. dagpact: gezond2019 Quinn Kohtje Jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Ik heb net de 2 kontjes van het brood met walnoten-pindakaas en dik banaan belegd op. De laatste 4 boterhammen gaan straks mee naar het strand. Beetje stevig voedsel want gisteren werd ik steeds duizelig tijdens het ballen. Dat belooft nog wat voor komende hete dagen. Normaal heb ik dit pas aan het eind vd zomer. Hoop dat het geen voorteken is, we hebben nog niet echt veel gehad in tegenstelling tot vorig jaar. maar het was zo zalig gisteren, briesje uit de Noordzee, amper mensen (???) en dat op zondag. Maar thuis las ik dat er 3 mensen zijn verdronken in regio Den Haag, in de muien. Triest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 @knakker, hopelijk klaart het in de loop van de dag wat op voor je. @Cleo66, sterkte meid.. ja, eerst de gigantische schrik, dan langzaam weer het binnenkomen van alle praktische, wereldse problemen... Dan is een (grote) familie die de 'taken' kan verdelen en het verdriet samen kan 'beleven' een zegen. Is dat bij jou het geval? Heel veel sterkte in elk geval. (en hou het droog wat drank betreft, in hemelsnaam.. ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 dagpact: gezond2019 Quinn Kohtje Lika Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 22 juli 2019 Goedemorgen. Goed geslapen. Er komt straks een kudde kinderen logeren. Uitdaging ... Zwemmen nu. nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden