bumperjim Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goeiemorgen! Vakantie in eigen huis. Nu fietsen nu het nog fris is. De rest vd wereld kan ff de boom in behalve hond want die rent mee. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goeiemorgen Jim, ik kan nog steeds wakker worden en dan zóóó blij zijn dat ik geen kater heb. Vandaag is zo'n dag... niet dat ik dan zin heb om meteen op de fiets te springen, daar ben ik te lui voor. Ik vind het knap dat jij dat wel kan, is vast heerlijk dus veel plezier! Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen! En ik heb geen kater, ben er allergisch voor, ik word er letterlijk ziek van. Half dagje werken nog en dan vanmiddag solliciteren. Spannend. En dan eindelijk vakantie. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Yeahhhh Bor, ga zo door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) Kohtje Lief Bolletje wat nu dan?? Deze hele dagdraad is de orde van de dag. Hé ……. o ja, natuurlijk. Goeie morgen allemaal. Zal ik eens wat vertellen? Nou? Oké dan. Je kan iedere dag, ieder uur, opnieuw starten met een nieuw leven. Dadelijk weer naar de dagbesteding. Mensen we hebben het goed. 12 juli 2019 bewerkt door bolletje Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Mooi gezegd, Bolletje! Jij ook een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 (bewerkt) Net gelezen dat Borrie gisteren al begonnen is, ff wachten ff een bosje bloemen kopen. Kijk wat toepasselijk Bor Past nu helemaal bij je. 12 juli 2019 bewerkt door bolletje nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen Heerlijk even vast een bakkie terwijl de jongens nog slapen. Wat n rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rosee Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Nog ff wachten op de koffie van Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 goeiemorgen frummers groene luchten en af en toe wat onweer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen. Succes @nancy. @Bor je zal een moeilijke nacht hebben gehad maar je hebt het gered. Het gaat je lukken, uur voor uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wiplala Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen allemaal, Zo heerlijk naar de kapper, met een massage van hoofd erbij,bakkie doen in de stad, en shoppen, want ik heb er weer een maandje opzitten dat ik droog ben,dus mag weer de beest uithangen. Iedereen een fijne dag, en hou het droog. Nadia en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen! Bijna drie weken geen alcohol gedronken. Voel me zo goed. Succes @Bor en @nancy. Nadia en Smaragd reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
catoo Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Gefeliciteerd @Wiplala! Een maand niet gedronken, wat knap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maverick Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen allemaal, Vandaag voor het eerst meeschrijven op de dagdraad. Ik heb al een paar dagen meegelezen en aan de zijlijn een beetje de welbekende kat uit de boom gekeken. Fijn om weer meer in contact te komen met lotgenoten, ik wens iedereen een droge dag ondanks dat het misschien wel regent. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goed bezig @catooEn @Wiplala. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen, Dagpact Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen frummers. Uitgeslapen, en klaar voor de dag. Regen hier, eindelijk regen!!!! En een bakje. Nancy, heul veul succes met solliciteren straks en daarna lekker vakantie vieren... Wiplala een maand erbij, top Catoo bijna 3 weken, mooi meis. Bor.... het kán dus nog, wat heerlijk Maverick, welkom hier, ik hoop dat je je snel op je gemak zult voelen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 @nancy succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
IJsvogel Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen Maverick en de rest natuurlijk. Lekker bakkie Yvonne. Dagpact: Nadia IJsvogel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Top Bor. 'Bakje Speciaal' en een blommetje voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Dagpact: Nadia IJsvogel Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lonster Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Goedemorgen, lekke bakje koffie. Nog even wat thuiswerken en dan bij een zieke collega thee drinken. 5 dagen niet gedronken, het is vrijdag dus vanmiddag even doorzetten. Wel handig om alvast de boodschappen te gaan halen zo en niet te wachten tot einde van de middag. Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 12 juli 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 Zet maar een ijsthee dan is tie vanavond lekker koud als je m nodig hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 12 juli 2019 Rapport Share Geplaatst 12 juli 2019 En nog steeds: adem innnnnnnn..... en adem uitttttttt..... Maar je doet het prima Bor. Petje af hoor , wéér een uur erbij!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden