Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 juli 2019


Aanbevolen berichten

Goedmiddag, 


Ik zag gister een programma op de tv over vitamine B12 te kort
Dat is wel wat onze killer is. 
Opgezocht en ik schrok er wel een beetje van. 
Omdat ik graag veganist ben, en dan toen ook nog de alcohol erbij. Of ik at gewoon helemaal niet. 

Symptomen
Waar ik wel akelig veel van herken...

 

Neurologisch:

  • Tintelingen, doof gevoel, brandend gevoel in armen, benen, handen en/of voeten, zenuwpijn, op “watten” lopen, uitvalsverschijnselen
  • Concentratiestoornissen, geheugenproblemen
  • Afasie: niet op de juiste woorden kunnen komen, verkeerde woorden gebruiken, verspreken
  • Ataxie: onverklaarbaar vallen, of ergens tegen aan lopen, verlies van positiegevoel, dingen omgooien, struikelen, moeilijk lopen
  • Verminderde pijnbeleving, fijne motoriek, reuk en smaak

 

Psychisch (neuro-psychiatrisch):

  • Depressie, nervositeit, geïrriteerdheid, prikkelbaarheid, stemmingswisselingen, gedragsveranderingen, apathie
  • Dementie, verwardheid
  • Psychose, paranoia, hallucinaties

 

Overige  

  • Spierpijn en krachtsverlies
  • Glossitis (ontstoken tong), branderige, pijnlijke of prikkelende tong, gevoelige mond
  • Vermoeidheid, slaperigheid, zwakte
  • Misselijkheid, verlies van eetlust, gewichtsverlies
  • Menstruatieklachten, zoals uitblijven menstruatie, hevige menstruatie, te lange menstruatie, verergerde menstruatiepijn
  • Gewrichtsklachten
  • Kortademigheid, benauwdheid, hartkloppingen
  • Duizeligheid
  • Bleekheid van de huid
  • Het koud hebben
  • Impotentie
  • Onvruchtbaarheid
  • Haaruitval
  • Veranderingen in gezichtsveld, wazig zien
  • Darmklachten
  • Incontinentie en/of vaak plassen
  • Hoofdpijn
  • Abnormale reflexen
  • Spiertrekkingen en spierkrampen
  • Oorsuizen

 

bewerkt door CoconutWoman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Bor:

Weet ik niet..Yvonne.

Dit waren lange 24, dat wel en ik ben erg moe.

ja, kan me indenken dat je moe, heel moe bent, en je misschien ook wel verward voelt... 
En de komende dagen zullen ook nog moeilijk zat zijn, maar je bént toch maar mooi tot hier gekomen weer meis. 
Heb je de mogelijkheid om gewoon nu een paar uur je bed in te duiken?? 

bewerkt door Yvonne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

Nancy heel veel succes met de sollicitatie!! Jij kan dat!

Fijn om te lezen dat er vandaag, een aantal mensen hebben gemeld , dat ze een paar dagen/weken droog staan. En er heel blij/positief over zijn. Dat ervaar ik altijd als heel steunend. Bedankt en gefeliciteerd!

Maverick welkom!!

Lieve Bor, wist dat jij dit kon, op jouw manier!! Wel met hulp van het forum. Dat is overduidelijk steunend/motiveren/prikkelend geweest voor jou. Trots op jou hoor kanjer!!!! Nu gaan we ook doorzetten hè!! X

Bij de huisarts geweest. En hij vond mij er al veel beter uitzien dan 2 dag geleden. Voel mij ook een stuk rustiger. En mijn maag/buikpijn is weg. Daar ben ik erg blij mee.

 Zit dit te tikken op mobiel. Lastig gaat dat. Denk echt dat ik een leesbril ga nodig hebben haha. 

Fijne dag allen en sterkte voor degenen die het kunnen gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bor is Bor. Die doet het allemaal op z'n Bors. Al jaren hier.. langer dan haar registratiedatum aangeeft.(*)
Ze maakt van haar hart geen moordkuil.
Schreeuw het uit als je zo in elkaar zit. Ik kan er in vele opzichten nog een voorbeeld aan nemen.
Ik ben meer een blater.. bla, bla, bla, bla, bla.... maar uitschreeuwen? 'K wou da'k 't kon...

(*)ik twijfel zelfs of je hier al was voordat ik hier kwam.. zo vertrouwd ben je hier voor mij.

bewerkt door Kohtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iedereen reageert natuurlijk uit zijn eigen beleving. Bor legt juist uit dat ze wel een moordkuil maakt van heur hart. Goed hoor, stapje voor stapje.

Ik ga vanavond uit eten. Doet u mij maar een tonic. Of hebben jullie alcoholvrij bier?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dacht al Bor nu al op het jaarpact?? :D Schrok mij rot. Idd dag voor dag Bor. Zo doe ik het nu ook maar. En ook niet te overmoedig worden. Ben ook heel moe maar dat hoort erbij.

Mijn partner weet wel waar ik mee bezig ben. Mijn verdere omgeving denkt ook dat ik griep heb/had. Kan gelukkig maandag wel weer aan het werk. Ben ik zo blij mee. Heb op tijd hulp ingeroepen, kwam vooral doordat ik het hier ook kon delen. Ongelofelijk hoeveel kracht dit forum eigenlijk heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...