Spring naar bijdragen

ZONDAG 20 JANUARI


Gast

Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen.

Even een up-date het tweede weekend droog doorgekomen samen met mijn man.

We zouden eigenlijk vrienden op bezoek krijgen maar dat heb ik afgezegd , vertrouw mezelf nog niet. Manlief vond het niet erg want die is gammel van verkoudheid. 

Het blijft nog wennen zo'n zaterdagavond zonder borrel lag dus vroeg op bed en dus weer vroeg wakker . Maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen.  

Vandaag ga ik mijn kledingkast opruimen want dat is een puinhoop , beetje afleiding zoeken om de zondag door te komen.  En zo een wandeling maken in de kou , ik kijk trouwens uit naar de sneeuw die ze opgeven ik blijf het mooi vinden een witte wereld. 

Lieve mensen een fijne dag allemaal ik ga een bakkie doen.

 

 

 

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen 

Klinkt goed Moosje. Goede beslissing genomen om af te zeggen dus. Drinkt je man ook niet (meer)?

Ik was ook al zo vroeg wakker vandaag. Had liever nog een uurtje langer geslapen eigenlijk maar mijn klokje is blijkbaar gewoon afgesteld op 6 uur (en anders krabben de katten wel aan de deur om 6:10 om te vragen waar het eten blijft.).

Ik moet ook mijn kledingkast door. Vorige week flink wat nieuwe kleding aangeschaft en nu moet dat erin en het oude versleten spul dat niet goed past eruit. Maar of ik daar echt zin in heb vandaag weet ik niet:D

Ik zie al vreselijk op tegen dinsdag met al die sneeuw die ze voorspellen. Dan is 65 km enkele reis naar het werk toch echt geen feest. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen frummers. 
Kkkkkkouddddd buiten, binnen wordt het al weer lekker warm. 
Ik moet nog even niet aan sneeuw denken, vind het schitterend als er zo'n 
wollige witte deken over de wereld ligt en alle geluid heel gedempt doorkomt,
maar als het vervolgens weer zo'n blubberzooi op de weg wordt ben ik het gelijk 
alweer zat... 
Maar goed, het is nog niet zover, eerst zien, dan geloven... 
en eerst een bakje maar. 
 

1122248.jpg                     Afbeeldingsresultaat voor douwe egberts moccamaster                  Afbeeldingsresultaat voor coca cola zero cafeïnevrij    

     Afbeeldingsresultaat voor glazen fles water             Gerelateerde afbeelding     Afbeeldingsresultaat voor veel smoothies   Gerelateerde afbeelding

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen

Oef, koud inderdaad  en een blauwe lucht..dat wordt vannacht mooie maan...

Goed geslapen en weer vrij rustig. Dat zal ongetwijfeld overdag weer wat opbouwen, maar toch.... zolang slapen nog werkt heb ik een middel om mezelf "even op nul te zetten". Dat helpt, die wetenschap helpt op zich óók al. 

Niets kunnen doen in zon situatie, een geliefde (kind, partner, ouder) gaat richting "afgrond" is lastig. Lees ik ook hier in verschillende vormen, vaak. Ik heb ook niet t idee dat dat mijn super-unieke lijden is: zit bij het geheel van leren loslaten in, wat ook bij "ontslaven" hoort. Ik ken het, ook van mezelf, het is een terugkerend fenomeen. 

Nu moet ik iets meer, juist wel actief iets doen, en ... ik kan er niets anders van maken dan dat ik dat gewoon "eng" en "naar"  vind. 

<...verwijderd ivm privacy>>

Dat nekte me gisteren. 

Dus... ja... ik moet wél wat. Eerst zorgen dat ik niet financieel meedonder. Want dan kan ik al helemáál niets meer betekenen. 

<...>

Daar hou ik me maar aan vast.....

 

 

 

 

bewerkt door Gast
Verwijderd ivm privacy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Rosee:

[...] Ik lees vandaag op dit forum veel over opruimen. Dat plan heb ik ook vandaag. Hangt zeker iets in de lucht. (Zou het iets te maken hebben met de naderende bloedmaan?);)

Ja, vast... gauw opruimen zodat alles netjes is als straks de wereld vergaat.. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

't Is prachtig buiten. Maar vanmorgen, net uit bed en dan meteen met de honden er op uit vond ik toch niet echt lekker..
Ik ben ook een tikkie grieperig, dus dat werkt tegen. Maar mooi is en was het wel. Die rood-oranje lucht boven de wit berijpte weilanden en
een dampende (hoog staande) IJssel. En dan in mijn geval ook nog twee van die prachtige Fauves de Bretagne..:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou wel graag een eind gaan wandelen want het ziet er heerlijk uit buiten (wel koud want mijn dekbed was zowat bevroren toen ik hem na het luchten binnen haalde). Maar dochter wil niet en is op de rem gaan staan. We zijn allebei flink verkouden en hebben drukke week gehad. Even niks doen dus. Pyjamadag in haar woorden. Kreeg vanmorgen ook nog een uitnodiging voor een verjaardag vanmiddag maar dat doen we dus ook niet. Dus nee gezegd.

Ben nog steeds aan het uitvogelen hoe ik het appartement moet verwarmen en ventileren. Zit zo'n sterke afzuiging in dat het hier vacuüm trekt zonder open raam:huh: Maar ja, open raam en verwarming aan is ook zonde van de energie. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Och nee, @jopie, niet meteen weer zo ingewikkeld.. ik dacht gewoon aan de vacuüm verpakte levensmiddelen. Als ik in die relativiteitstheorie
duik kom ik nooit meer boven. Ik kan helemaal niet wetenschappelijk zwemmen.
Net als met stoppen met drinken.. hoe meer ik erover leerde, of liever gezegd dácht te leren, hoe minder ik leek te snappen waarom ik eigenlijk
gestopt was. Nu denk ik maar zo: als ik geen vervelende gevolgen van drinken meer wil, moet ik gewoon niet drinken.
Ik ben erg aan het versimpelen. Werkt voor mij erg verduidelijkend. :mellow:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jep.

Hoewel "witte liefde" en "apeliefde" daarnaast ook begrippen zijn die in mijn kop regelmatig langskomen.... 

Ondertussen eind gelopen en een voering in mijn jas genaaid. Nu lunch, dut en daarna aan t werk. De gewone dingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...