Momentum Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen Dagpact: Momentum Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Meldt zich. Koffie! Dagpact: Momentum Lars Quinn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Brr nog donker... Wel erg zacht buiten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen frummers. Koffie, thee en cola... Fijn dat je er weer bent Lars. Toine, wat ben je vroeg? En inderdaad, heerlijk zacht buiten. Geen wind, maar daar komt verandering in hoorde ik gisteren... Heerlijk geslapen hier, kan er weer een dagje tegenaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 En dan gelijk de slingers maar even ophangen voor Suikertje: Lieve Suiker, van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne dag hebt. En ik wens je een mooi, echt mooi nieuw levensjaar toe. Dikke knuffel (( )) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen, diep geslapen met veel Franstalig geworstel. Intensieve cursus toch wel op maandag! Proficiat Suiker Vandaag drukke dag, haastig programma met aansluitend tot 22:30uur nascholing. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Morgy Vol. Niet jezelf voorbij gaan lopen hoor... Fijne dag wens ik je. Ik zie ZBB staan... hoe gaat het ZBB? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen. Fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goeiemorgen, De eerste erwt weer in de pot, vandaag gaan we voor de 2e. In ieder geval heel goed geslapen. Fijne dag allemaal, en sterkte voor wie het nodig heeft. basta, Sita2 en lady jane reageerden hierop 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen Dank jullie wel voor de felicitaties. Eerst maar eens bakje koffie Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Klinkt niet echt denderend ZBB.... Heb je het gevoel dat je toe bent aan andere stappen? Dat het tijd wordt om misschien echt hulp te gaan vragen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Een bakje koffie voor de jarige en voor op tafel een boeketje... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Kreeg gistermiddag van mijn broer bokbier cadeau, terwijl hij weet van mijn geschiedenis, Staat inmiddels al bij mijn buurman Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Lekker slim van jouw broer dus... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nadia Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia Heb een mooie dag, allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sowhat Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen allemaal, Suikertje van te met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 gefeliciteerd Suikertje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Heb nog steeds het idee,dat ik het zelf moet doen. Het zal me toch ooit moeten lukken om zelfstandig te stoppen. Ben nog steeds eigenwijs blijkbaar Wil niet het traject van verslavingszorg in,en dagbehandelingen ga ik toch niet nakomen. Nee het moet en zal me lukken,2017 word een alcohol vrij jaar.. Wat ga je dan veranderen aan jezelf, je gedrag en aan je omstandigheden om een dergelijke hoop te kunnen rechtvaardigen? Je geeft de beperkingen al aan: eigenwijs, geen behandeling, moet en zal...... Ik ken geen verslaafde die het op eigen wilskracht of die van anderen gelukt is om duurzaam droog te blijven. En steeds hetzelfde blijven doen en toch een andere uitkomst verwachten is pure waanzin. Die ouwe circusbeer die steeds maar weer dezelfde rondjes draait in zijn kooi waarin hij vastgeketend is. Ik weet waarover ik schrijf en waar ik vandaan kom. Echte verandering hielp mij op de weg naar buiten. Behouden vaart. Sita2, Tine, tomtom2 en 1 andere reageerden hierop 4 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyon Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia Kyon suikertje gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 (bewerkt) Zeilbootbewoner, juist hulp vragen en aanvaarden is het zelf doen. Het probleem in eigen hand nemen. Zelf doen is niet gelijk aan alleen doen. Edit: en inderdaad Lars, waar is Kohtje? Geen ban toch? 22 november 2016 bewerkt door Quinn Sita2 en jowan reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
tomtom2 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 &ZBB: "hope is not a strategy" zei ooit iemand. In mijn beleving staat de AA tegenwoordig voor veel meer dan iets met Alcohol en Anoniem. Acceptatie en Actie. Accepteren is cruciaal maar niet genoeg: daarna moet er actie ondernomen worden om je oude denk- en doegedrag af te breken en weer op opnieuw op te bouwen. Dat is niet altijd leuk maar per saldo wel veeeeel meer voldoening gevend (beetje kromme zin, maar goed..) Een prettige dinsdag allen! jowan reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Terecht: hoop is geen strategie. Geloof is dat wel. Het geloof dat elke gebruiker verlost kan worden van de obsessieve drang naar gebruik. En een nieuw leven kan vinden. Ontelbaren gingen ons voor. Je hoeft het wiel niet opnieuw uit te vinden, je hoeft het niet alleen te doen. Je moet het wel doen. Tine reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Goedemorgen, Dagpact: Momentum Lars Quinn Nadia Kyon Tine suikertje gefeliciteerd met je verjaardag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Proficiat Suikertje!! Dag 2! Sita2 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 november 2016 Rapport Share Geplaatst 22 november 2016 Het is mij wél gelukt om te stoppen zonder het traject van verslavingszorg in te gaan. Zonder refusal, zonder praatgroepen en dergelijke. Dus blijkbaar is het toch mogelijk. haddock reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden