Quinn Geplaatst 20 februari Auteur Rapport Geplaatst 20 februari Goed, okay, ik krijg de ene miscommunicatie na de andere en ik voel mijn woede en onmacht alleen maar groeien. Als ik dit als Safe Place wil houden, dan maar echt open zijn. Trigger warning voor geweld en drugs en dat soort shit. En als ik het heel snel zeg of type lijkt het alsof het over iemand anders gaat. Dus, de tyfuszooi. Had afgesproken met m'n dealer en ik gaf eindelijk toe aan die knokpartij die hij al jaren wil en toen ik niet alleen verloor, maar keihard in elkaar was getrapt, vond ie het nodig om de vernedering compleet te maken door me te verkrachten en nou ben ik kapot, aan de medicatie voor mentaal en preventie van dat hoef je toch niet uit te leggen en doodsbang. Francoise, Mariposa, bumperjim en 1 andere reageerden hierop 4
Artax Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari (bewerkt) Ach arme, wat afschuwelijk. sterkte met je herstel. 20 februari bewerkt door Artax
Artax Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari ( ik zou overigens absoluut aangifte doen. dwing maar een schade vergoeding af.)
Yvonne Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari Oh Quinn, wat verschrikkelijk. Ik weet eigenlijk niets zinnigs te zeggen. Echt niet, ik denk aan je....
lady jane Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari afgrijselijk Quinn ooit heb je geen dealer meer nodig laat dat jouw zoete wraak worden
Quinn Geplaatst 20 februari Auteur Rapport Geplaatst 20 februari Ik ben bang. Bang voor hiv en voor psychose en voor gebroken ribben en bang dat c door mijn schuld ziek zou kunnen worden en dat die kloot weet waar ik woon en dat ik nooit en nooit en nooit weer mn eigen huis in durf Francoise reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari ik weet niet wat te zeggen, maar natuurlijk ben je bang
Moeps Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari 37 minuten geleden zei Quinn: ... door mijn schuld ... Het is niet jouw schuld. Echt niet. 🫂
Rosee Geplaatst 20 februari Rapport Geplaatst 20 februari Ben er even stil van, wat een klootzak! Is aangifte doen een optie? Vreselijk voor je dat je dit hebt moeten doorstaan. Gelukkig dat c bij je is nu.
Yana Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari (bewerkt) Ach, Quinn toch. Lieve Quinn. Ik huil met je mee. HET IS NIET JOUW SCHULD (Het is goed dat je het hier schrijft. Toen ik ooit verkracht was vroeg een vriendin door over wat er precies gebeurd was. Ik heb het haar verteld inclusief de schaamtevolle, de vernederende en de angstige details. En ze bleef maar vragen. Ik denk dat mij dat veel geholpen heeft.) 21 februari bewerkt door Yana
Etty Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Mens, wat extreem heftig. Wat een onrecht. Hoop dat je de steun en zorg krijgt die je nodig hebt. Neem hier alsjeblieft zoveel ruimte in als je nodig hebt ❤️
Quinn Geplaatst 21 februari Auteur Rapport Geplaatst 21 februari Dank jullie wel. Ik was nerveus voor de reacties, maar niemand kan slechter over mij denken of mij beter afkraken dan ikzelf, dus what's to fear. Als niet bekend is wat er is, word je aan alle kanten volkomen per ongeluk gekwetst omdat de onschuldigste opmerking al zo hard binnen komt. Alles maalt en draait en cirkelt in m'n hoofd en ik probeer uit alle macht om het monster binnen te houden. Ik wil geen aangifte doen, ik had mezelf nooit in die positie moeten brengen, dat was gewoon onwijs idioot. Een test kun je op geen enkele manier afdwingen, dus het wordt gewoon maanden in de stress en afwachten. Dat klinkt kalm, maar geloof me, ik blijf maar janken. De meeste schade is wel aan het genezen, de fysieke dan. Eerlijk blijven, mentaal zit ik stuk. Ben dankbaar voor de enorme steun die ik aan R heb, zonder jou lag ik nu nog onder het bed te wachten tot ik vanzelf dood zou gaan. Dus. TLDR: kut. lady jane reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Ik lees je ook. Denk niets over je, voel wel mee.
Lonster1 Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Krijg er de rillingen van, wat een nachtmerrie. Goed dat je steun en hulp hebt ingeroepen.
lady jane Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Ik ben er de hele nacht mee bezig geweest telkens als ik wakker werd. Blij dat je je meteen weer meldt. Want al ben jij nu extra beschadigd, je bent ook nog gewoon jezelf. En hier zeker, ik houd van de persoon die je hier durft te zijn, die je bent dus.
Reacher Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Als ik je iets zou mogen vragen dan is het om dagelijks jezelf 1 keer per dag in de spiegel aan te kijken en tegen jezelf te zeggen: het is niet mijn schuld. Doe het namens iedereen die zichzelf verwijt dat er seksueel geweld is gebruikt. Namens alle overlevers. Je bent zo dapper. En ik ben zo trots op je.
karin123 Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Veel mensen zijn roofdieren @Quinn Wat een klerezooi. Blijf praten. Heb je een PEP kuur gekregen? Denk aan je.🍀
Quinn Geplaatst 21 februari Auteur Rapport Geplaatst 21 februari Dat gaat niet R. Ik ben het met je eens dat het nooit iemands eigen schuld is. Behalve nu, de mijne. @karin123 Ja, kuur vandaag dat drie. Voor c staat zo snel als kan PrEP klaar, maar eigenlijk wil ik eerst zelf goede uitslagen hebben, zodat dat geen issue wordt. karin123 reageerde hierop 1
Francoise Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Draadje teruggelezen want begreep er idd even niks van .... ooohhhh @Quinnweet niet wat te zeggen soms het leven zo ontzettend oneerlijk 😥 Kon je jezelf maar zien , zoals wij je zien ❣️
Yana Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari 51 minuten geleden zei Quinn: @Yana bedankt voor jouw delen ook En ik was zelf met die gast naar zijn huis gegaan omdat hij me uitnodigde voor een kop thee en het voelde al niet echt goed maar hij was zwart en ik dacht dat ik me daardoor wat ongemakkelijk voelde en vond dat ik niet moest discrimineren. Ik negeerde mijn intuïtie, ging vrijwillig zijn huis in en toen werd ik opgesloten enz . Was het dus mijn eigen schuld? NEE! Het is ook niet jouw schuld, doe wat Reacher je aanraadt ook al voelt het nog zo ongemakkelijk. Het is nooit te laat om van jezelf te gaan houden, en het is helemaal niet moeilijk om van jou te houden, daar weten wij alles van. Francoise reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 21 februari Auteur Rapport Geplaatst 21 februari Hij had wat mooi spul en ik zei best joh, kom naar langs. En toen hebben we samen een lijntje gezet, want eerst proberen voor je in slaat. Dus toen vroeg ik wat is ervoor hebben moest en zei ie jou, dus ik zei, je doet je best maar. Want ik ben niet bang en nam het ook totaal niet serieus. Maar dat was dus aanleiding voor die eerste uithaal en ik had wel bang moeten zijn want hij was sterker en gemener. En het sowieso achterlijk om een drugsdealer in je huis te laten. En nou kreeg ik bericht dat de onderburen hebben geklaagd over geschreeuw en geluid van vallende meubels en wanneer er wat aan de overlast van boven wordt gedaan. Ze hebben me dus gewoon gehoord en niks gedaan. Klerelijers. Francoise reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 21 februari Rapport Geplaatst 21 februari Er zijn zat mensen die hun dealers thuis uitnodigen Q. Ik heb er zelfs bij 1 in huis gewoond, zonder daar verder bij stil te staan. Op het moment dat jij geen toestemming gaf had hij met zijn poten van je af moeten blijven. Punt. Het was niet jouw schuld.
Quinn Geplaatst 21 februari Auteur Rapport Geplaatst 21 februari Ja @Reacher, punt. Koppijn. Dat dat kan, door al die meuk heen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden